geplande Vogezentrip 2015 van het grote GS-topic

Hahaha, ik kan nog in een deuk liggen als ik terugdenk aan het gesprek tussen Detox en die medewerker bij die payage:

- Do you have card?!
- Yes I have card!!!!
- But do you have card?!
- Yes I have card, I don't understand you!
- Do you have card!!!!!!!!!!!????

:')

_O-
 
Zo, vandaag het begin van het herstel. Een nooit gebruikte demper via marktplaats gescoord en gemonteerd. Ook een nooit gebruikt kofferrek (houder li en re + dwarsarm en boutjes) via het GS clubforum gehaald. De overige onderdelen zijn bij de dealer besteld....


... we're on track ...
 
De demper:
full
 
Zo, vandaag het begin van het herstel. Een nooit gebruikte demper via marktplaats gescoord en gemonteerd. Ook een nooit gebruikt kofferrek (houder li en re + dwarsarm en boutjes) via het GS clubforum gehaald. De overige onderdelen zijn bij de dealer besteld....


... we're on track ...


Krijg je dat allemaal niet NIEUW én gemonteerd van de verzekeraar ?

Of moet er nog een GPSje gescoord worden, aheum ?

8-)
 
Topkoffer, rechter zijkoffer, kunststof afdekplaat onder bijrijderszadel, kentekenplaatsteun, -houder en kentekenplaat zullen door de dealer worden vervangen. Plaatsing van het rek laat ik ook door ze doen, omdat die pas na vervanging van de andere delen geplaatst kan worden en ik ook de nieuwe koffers gewoon op het rek mee wil nemen.
 
Cool ding, ik wil de gezichten van automobilisten wel eens zien als ik met dat ding tussen de file door rij........ en af en toe wat ruimte maak met die MG.

big-machine-gun.gif
 
In "natte"dossiers : niets dan last mee...

Hopelijk zijn ze in motor- en autoverzekeringen ernstiger...

Ach ja, Hollanders en gezonken schepen..... Wrakken hoog verzekeren.... De vis wordt duur betaald...

Ik heb er alles over gezien:

2496137.jpg


Enige voordeel was dat Danny de Munk in de film verzoop......
 
Terug
Bovenaan Onderaan