Gerard van Velde en ze duuc. (schaatser)

3 aug 2005
148
0
spijkenisse
hallo,

ik hoorde (door de speaker) zondag in assen tijdens het SBK dat Gerard van Velde (schaatser) een zeer mooie baby blauwe ducati heeft.
hij stond daar op de stand van ducati.

helaas was dat niet voor iedereen toegankelijk.
nou kwam ik hem onder weg naar huis tegen !!!
zeker een mooie duuc, al kon ik hen niet echt goed zien, (hij kwam nog al hard voorbij)

wie heeft daar toevallig foto's van ?????
 
gerard34xj.jpg

gerard25ya.jpg

gerard11dv.jpg

persoonlijk vind ik dat baby blauw nie zo voor een duc.... maar goed..
 
Kheb alleen niet naar aanwezigheid van schaamranden gekeken. Dus ik durf je niet te zeggen of hij ook bochtjes kan maken :+
 
Dit is heel erg bah deze kleur op zo'n mooie fiets :N
En is de eerste foto gesoept? want ik hoop toch echt niet voor hem dat die lelijke stickers erop zitten.
 
op marktplaats kan je zien dat van velde ook in ducati's handelt, de freak :)
van velde motoren heet ie daar.
 
Da's z'n vader. Heeft altijd een dozijn+ jonge duc's e/o MV's in de handel. BlitzeR1 heeft er ooit zaken mee gedaan. :X Maar ik weet eigenlijk niet meer of ik nou beloofd had daar niet meer over te beginnen. :?
 
Dit is heel erg bah deze kleur op zo'n mooie fiets :N
En is de eerste foto gesoept? want ik hoop toch echt niet voor hem dat die lelijke stickers erop zitten.

Check dat pak van hem. Daar staat ook z'n sponsor op......
Op zich zou ik ook wel een sponsor willen hebben als ik dan zo'n motor mocht rijden. :Y
 
Ik heb hem als fervent Ducaticlubber al diverse malen ontmoet Italie WDW :] dcn. Hij is wel een toffe peer en praat net zo enthousiast als elke motorrijder. En hij blijft gewoon.
Bij Startwin komt hij ook regelmatig (zo maar) koekies voor de koffie brengen enzo.
 
Ik heb hem als fervent Ducaticlubber al diverse malen ontmoet Italie WDW :] dcn. Hij is wel een toffe peer en praat net zo enthousiast als elke motorrijder. En hij blijft gewoon.
Bij Startwin komt hij ook regelmatig (zo maar) koekies voor de koffie brengen enzo.
Raar verhaal dit. Z'n vadertje is ducverkoper :?
 
Gaaf en apart ding! Kicke ook nog z'n pak erbij :) . Je kan niet zeggen dat hij geen stijl heeft!
Dat ding is gewoon speciaal, ik zou dr wel op willen rijden hoor :) .
 
Da's z'n vader. Heeft altijd een dozijn+ jonge duc's e/o MV's in de handel. BlitzeR1 heeft er ooit zaken mee gedaan. :X Maar ik weet eigenlijk niet meer of ik nou beloofd had daar niet meer over te beginnen. :?
Ik heb nog steeds zin die vent z'n nek om te draaien :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan