Gestolen BMW R1100GS weer terug

Wolve

MF veteraan
16 feb 2005
6.579
0
Kingston upon Hull
Zonet stond de politie aan de deur. De BMW van Faithy was gevonden (we wisten nog niet eens dat die gestolen was). Maar die van mij stond er dus ook niet meer...

BMW R1100GS
Zwart
Valbeugels
Topkoffer van Hepco & Becker
Handkappen
Vervangende toerruit van MRA (nog niet op de foto)

02.jpg
 
Laatst bewerkt:
het gaat weer goed in Nijmegen! :(

Wellicht helpt het als je wat meer info zoals framenummer, welke wijk/straat kan plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Hij is gestolem in de wijk Tolhuis. Framenr. moeten we even opzoeken.

Mijn motor is teruggevonden in het Willemskwartier bij de Thijmstraat... Doolhof met veel doodlopemde straten met paaltjes voor fietsers: motordieven walhalla...
 
Hij is gestolem in de wijk Tolhuis. Framenr. moeten we even opzoeken.

Mijn motor is teruggevonden in het Willemskwartier bij de Thijmstraat... Doolhof met veel doodlopemde straten met paaltjes voor fietsers: motordieven walhalla...

Tolhuis... dan zou ik zelf al bijna een rondje gaan doen bij Staddijk.. ideaal om daar nu iets te parkeren omdat er aan die kant helemaal niemand is rond dit tijdstip en je in alle rust kan werken aan een motor
 
we zijn al in de buurt van de Thijmstraat rond gaan rijden, elk uithoekje gezien heb ik 't idee, maar niets...

denk wel dat ze in de stad zijn gebleven, want als je de stad meteen uit wilt draai je hier de A73 op..
 
nadeel van Tolhuis is dat er teveel kanten opgereden kan worden,... wijchen, snelweg, dukenburg, lindenholt.. Misschien maf, maar heb je al in Tolhuis zelf gekeken? Het kan natuurlijk zijn dat ze de BMW gedumpt hebben en er op jouw motor vandoor zijn gegaan? Tolhuis heeft ook van die fijne paadjes tussen de huizenblokken door
 
Op het parkeerterrein tussen de flats. We wonen helaas nog in een flatje, dus we hebben nog niet de luxe van een garage. Er wordt dagelijks op gereden (woon-werk), dus normaal zou ik me nu in m'n motorpak aan het hijsen zijn.

Pff... -O-
 
Wat een lijers zijn het ook. Nog schade aan de gevonden motor? Apart dat ze hem hebben laten staan.
 
De gevonden motor ga ik straks even over bellen. Moet nu eerst naar m'n werk. Ik ben echt héél bang voor de aanblik van mijn GS, maar aan de andere kant: die van mij is 'tenminste gevonden' -O-
 
Tsja, of je daar blij mee moet zijn is vraag 2. Hoop dat het allemaal meevalt met de schade en het vinden van die ander!
 
Geen diefstalverzekering. Dus iets vinden is dan beter dan niets vinden... :/


Dat wel ja, ik hoop t beste voor jullie, maar zonder schade zal hij waarschijnlijk niet zijn. Hopelijk wordt de jouwe ook nog terug gevonden.
 
Zwaar kl@te Wolve en Faithy! Je weet hoe ik over dit soort tuig denk dat niet het fatsoen heeft van andermans spullen af te blijven en er eerlijk voor te gaan werken. :r



Hoop dat de motor van Wolve ook snel wordt teruggevonden. -O-
 
bij dit soort berichten begint mijn bloed te koken...succes met het terugvinden, ik hou de ogen open!
 
Laatst bewerkt:
bij dit soort berichten begint mijn bloed te koken...succes met het terugvinden, ik hou de ogen open!


:^

'T is gewoon niet normaal meer. :/
Leuk was het ook al niet meer of ooit geweest maar nu vraag je je ondertussen wel af of je niet gewoon een bunker mee moet nemen in je tanktas waar je je motor in moet zetten iedere keer als je hem op straat wil stallen als je er zelf niet op zit :N
 
Laatst bewerkt:
@#$% :(
Toegevoegd aan de lijst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zeg met een helicopter over de buurt heen vliegen en alle tuintjes bekijken. Desnoods met een hoge ladder, als je het vermoeden hebt dat je motor daar nog ergens zal staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan