Gestolen GSX-R 750 2007 blauw/zwart Arnhem

Echt super kl*te. En inderdaad een erg mooie bike.

Ook al ben ik erg goed verzekerd (all-risk, taxatiewaarde) en staat mijn motor verankerd met meerdere sloten en alarm, toch ben ik nog steeds bang dat hij gestolen wordt.

Lijkt ook wel of het steeds vaker voor komt! Iemand statistieken?
Vanaf woensdag 24 juni 2009, 41 geregistreerde motoren gestolen van MF-ers (die daar een topic van hebben gemaakt.)

statistieken genoeg? :+
 
En ze gaan maar door.Lijkt wel lopende band werk de laatste tijd. Hopen dat ze zich kapot rijden tegen een betonnen paal. Stelletje klootzakken.
 
er wordt ook erg weinig terug gevonden. straffen mogen ook wel flink omhoog. gewoon gelijk weer vrij laten zo als nu, maar dan wel aven de eigenaar op de hoogte stellen wanneer zo iemand vrij komt.
en dan ook de andere kant op kijken als de eigenaar(inc mf knokploeg) en de dief elkaar tegenkomen :+
sterkte in ieder gevakl met de afhandeling
 
stel flikkers kunnen ook nergens meer met hun poten van afblijven :(

even een vraagje, zat je duo seat erop toen hij gejat werd ? ( want meestal zie je ze met mono seat rijden )
 
Hoe zeldzaam is deze kleur en hoe makkelijk is het om de velgstriping er af te krijgen. Ik stond namelijk vanochtend op de bus te wachten in Amsterdam Noord en toen kwam dit model langs zonder velg striping, maar wel inclusief de duo seat. De bestuurder had het gas er stevig op dus ik kon de plaat niet lezen of zien of er een sticker op zat.
Ik sta daar wel elke ochtend, en hij was nog nooit eerder langsgekomen. Pak en helm pasten ook niet bij de motor. Vandaar dat ik het wat verdacht vond. Ik houd morgen ook de ogen open om te zien of hij langs komt.

Ik probeer je niet blij te maken met een dooie mus, maar ik zag het en ik dacht meteen aan jouw motor.
 
dus er zit een stickert op?

@Thijsvr: Anders ligt je de politie in. Als je een onschuldig iemand aanhoudt zal die er alleen maar begrip voor hebben.

Succes
 
Het vervelende is dat ik het kenteken niet kon lezen zo snel. Als ik dat had kon ik even checken of de goeie plaat er op zat. Ik zag zo snel geen sticker, maar we hebben het dan over tienden van seconden waarin ik het zien kon, dus met zekerheid durf ik dat niet te zeggen. Politie kon ik dus weinig nuttigs vertellen. Ik zal morgenochtend zien of ik hem weer zie.
 
Klopt , deze kleurcombi zie je niet zo veel. Ben benieuwd of je hem morgen weer ziet? Waar in A''dam was het?

Mocht ik hem niet terug krijgen, iemand enig idee wat de dagwaarde is?
 
Hoe zeldzaam is deze kleur en hoe makkelijk is het om de velgstriping er af te krijgen. Ik stond namelijk vanochtend op de bus te wachten in Amsterdam Noord en toen kwam dit model langs zonder velg striping, maar wel inclusief de duo seat. De bestuurder had het gas er stevig op dus ik kon de plaat niet lezen of zien of er een sticker op zat.
Ik sta daar wel elke ochtend, en hij was nog nooit eerder langsgekomen. Pak en helm pasten ook niet bij de motor. Vandaar dat ik het wat verdacht vond. Ik houd morgen ook de ogen open om te zien of hij langs komt.

Ik probeer je niet blij te maken met een dooie mus, maar ik zag het en ik dacht meteen aan jouw motor.

No shit Sherlock _O- _O-












Wel goed dat je aan dit topic dacht :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan