Gestolen in het Westland : Aprilia Scarabeo 125

Het politiebureau is zo'n 500 meter hiervandaan, maar dat mag niet baten. Het is en blijft een kwestie van het de dieven zo moeilijk mogelijk maken.
Misschien een anker plaatsen(en scooter) voor het politiebureau?. Kun je meteen aangifte doen als ie weg is....(...)
 
ze hadden een keer bij de politie ook motors uit de afgeloten stalling gestolen.
hoe brutaal moet je zijn.
 
Laatst bewerkt:
ik ben wezen kijken bij de hyosung gt 650 maar er zat wel een kras op de tank.
en al wel een kenteken op ,en 150 km op de teller.
ik ging kijken of er een zware ketting onder het zadel kan,maar dat viel tegen.
misschien 1 van 80 cm.
maar waar ik woon mag je meest niet harder dan 60 of 80km/u soms 100km/u
maar die hyosung loopt al gauw boven de 210km/u
dus toch maar niet
 
Hoe dan ook, het blijft gewoon shit als je zoiets gebeurt, laat staan 2x.

Laatste keer dat het mij gebeurde was met een kadettje (tuurlijk).
Maar na een tig keer kijk je er niet meer van op.

Omdat je dan vrij kalm bent op het politie bureau kijken ze nog vreemd op ook.
(bak was niet eens tegen diefstal of zo verzekerd, dus kon er geen baat bij hebben)
 
Ja twee keer in een week 3000 euro schade.
bij de tweede keer kon ik niet aantonen dat het diefstal was , omdat ik niet kon aantonen dat het contactslot en stuurslot kapot was ha ha ha.Dat was al kapot
 
Laatst bewerkt:
gelukkig is er weer betaald en was het weer na de diefstal niet uitnodigend om voor de lol een ritje te gaan maken.
maar als hij in april gestolen wordt, en je moet dan 3 maanden wachten om zeker te zijn dat je je geld krijgt. dat is minder.
nu kwam het wat het weer betreft vlak voor de sneeuw , goed uit.
hopelijk zijn de diefjes hard onderuit gegaan en ook nog een betonnen paaltje tegen gekomen
met hun scheenbenen (of schedel)
 
gelukkig is er weer betaald en was het weer na de diefstal niet uitnodigend om voor de lol een ritje te gaan maken.
maar als hij in april gestolen wordt, en je moet dan 3 maanden wachten om zeker te zijn dat je je geld krijgt. dat is minder.
nu kwam het wat het weer betreft vlak voor de sneeuw , goed uit.
hopelijk zijn de diefjes hard onderuit gegaan en ook nog een betonnen paaltje tegen gekomen
met hun scheenbenen (of schedel)
nou ik moet van de verzekering 2 keer schijfrem slot erop en toch proberen ze het nu ook een alarm erbij ik ben benieuwd
 
Zuunig: ik heb mijn SH125 te koop staan. Staat hier trouwens ook op het forum onder SH 125

De prijs, wel die kan besproken worden en als je hem moet invoeren dan regelen we daar ook iets in op papier.

Ik kan met een gerust hart zeggen dat mijn motorscooter in nieuwstaat is. Heb er heel de winter niet meer gereden. Ahja toch wel één keer 2km maar toen was het absoluut droog en had het de dagen ervoor al het zout van de baan geregend.

Het is maar een voorstel natuurlijk. Topkoffer heb je mss nog van je SH150 al staat er hier ook één op.

Reden dat ik hem wil verkopen. Wel eigenlijk geen reden. Gewoon verander graag snel. Al zit er nog wat twijfel bij me in want de vraag is dan, wat ga ik dan kopen, heb ik daar wel geld voor. Wel het lot beslist. Hij staat enkel hier op het forum te koop en op 2dehands.be

Wat dan ook. Zou het geen goed idee zijn om je volgende toch maar eens te denken om hem overdekt te gaan stallen in bijv een gehuurde garage?
 
de kogel is door de kerk, ik heb een zwarte scarabeo besteld bij motoport amsterdam
10 maart wordt hij thuis afgeleverd voor 3990 rijklaar. lekker makkelijk. geen gedoe met ophalen.
 
de kogel is door de kerk, ik heb een zwarte scarabeo besteld bij motoport amsterdam
10 maart wordt hij thuis afgeleverd voor 3990 rijklaar. lekker makkelijk. geen gedoe met ophalen.

Is dat de 300cc?

Heel mooi, gefeliciteerd!
 
ZILVER GRIJS KLEUR ----- BUREN HEBBEN 3 MARROKANEN ERMEE ZIEN WEG LOPEN
nu de tweede keer is tie ook weer gestolen de aprilia scarabeo 125
na verleden jaar de honda sh 150 kwijt te zijn geraakt.
{nou veel plezier er dan maar weer mee diefjes ik hoop dat je je eigen te pletter rijdt}
als de verzekering betaald heeft maar weer uit kijken naar een nieuwe,
in het voorjaar, zo blijf je wel lekker nieuw rijden.[afbeelding]

Zijn waarschijnlijk dezelfde gasten (sh 150). Alleen snap ik niet helemaal dat zij het op een scarabeo gemunt hebben? Meestal zijn het de runners, leonardo's, skippers, ktm's en andere 2 takt rommel. Je woont in de buurt van Den Haag dus dan heb je alleen maar een doorgeef luik van een buurman nodig en ze staan weer aan je slot te knippen.

Maar ik ben blij voor je dat je een Scarabeo 300 hebt gekocht.

Gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
vandaag 6 mei 2010 gebeld door de politie; terug gevonden in den Haag, is voor de verzekering. een paar kappen ontbreken.
 
dat ben ik vergeten te vragen, ze hadden hem terug gevonden,
als ik een dief zou zijn en zou aangehouden worden , zou ik hem neer gooien en hard weg rennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan