Gestolen op 16-4-2008: mijn zwarte CR250 2002

als ze hem op mp zetten zijn het wel heele domme dieven O-)
Zal niet de eeste keer zijn dat zoiets gebeurt en iemand zijn eigen spullen op MP tegenkomt.

Laatst nog, bij het kantoor van marktplaats waren laptops gestolen, vervolgens heeft de dief (je raad het al) de laptops op marktplaats te koop aangeboden. Natuurlijk is hij toen gepakt.

Ik bedoel, je hebt domme mensen... maar dan ben je toch wel een uber dombo! |(
 
Heej Ty, klote man!

Heb je pas geleden nog gesproken op de maasvlakte, ik was met de gele suzuki rm 250, met de paardentrailer;)

Ook ik hou me ogen open, was je wezen rijden op de maasvlakte 's avonds? Misschien hebben een paar mensen je gespot?

Ik kijk uit naar de motor!

Ruben
 
Als ik lees hoe je motor is gestolen, heb je het ze niet te moeilijk gemaakt.
Vaak zijn het dan toch gelegenheidsdiefjes. Meestal gaan ze er dan gewoon mee raggen in de stad en komen ze vanzelf politie tegen. Geloof me, vaak wordt het dan een 'heksenjacht' waarna ze de motor ergens op straat achterlaten.
Meestal worden dat soort motoren en motorscooters wel weer teruggevonden.

De duurdere motoren, vnml buikschuivers, worden vaker, al dan niet in onderdelen, verkocht.

De pech die je misschien hebt is dat de vakantie periode er weer aan komt en de kans bestaat dat je motor verdwijnd naar verre oorden....
 
Dit is echt balen man! Zoals al eerder gezegd is, ga na of je gevolgd bent.
Het lijkt mij geen gelegenheidsdiefstal.

Ik weet niet of je een crosser kunt plaatsen op www.motorgestolen.com ?
 
Het lijkt mij geen gelegenheidsdiefstal.

Hoezo niet? Lijkt mij juist wel. Slechts een kettingslot, daar heeft de gemiddelde 'Haagse jongere' niet zoveel moeite mee.
Maakt verder niet uit, het blijft klotuh! Ik hoop maar dat het een gelegenheidsdiefstal was, dan is de kans wat groter dat ie terug gevonden wordt.
 
wat walg ik toch van mensen die aan andersmans eigendom zitten.

je zou zo iemand meteen de motor schoppen als je hem ziet rijden en met zijn kop tegen de grond aan rammen... je moet haast wel omdat de politie hun met een lachertje laat gaan.
 
wat walg ik toch van mensen die aan andersmans eigendom zitten.

je zou zo iemand meteen de motor schoppen als je hem ziet rijden en met zijn kop tegen de grond aan rammen... je moet haast wel omdat de politie hun met een lachertje laat gaan.

Even het verschil tussen politie en justitie opzoeken als je wijze opmerkingen wilt maken :)
 
Even het verschil tussen politie en justitie opzoeken als je wijze opmerkingen wilt maken :)
Politie van tegnewoordig is ook niet alles meer. Ik ken iemand die bij een beveiligingsbedrijf werkt. Als er een inbraak alarm is en de politie is er bij wachten ze op het beveiligingsbedrijf en laten hun naar binnnen gaan omdat ze zelf niet durven. :X

Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo, maar ik vind dat je als politieagent wel actie moet durven te onderdemen.

Herinner me ook een gevalletje dat er binnen iemand werd doodgemartelt en de politie met 2 man buiten op versterking stond te wachten.. :X
 
Laatst bewerkt:
Politie van tegnewoordig is ook niet alles meer. Ik ken iemand die bij een beveiligingsbedrijf werkt. Als er een inbraak alarm is en de politie is er bij wachten ze op het beveiligingsbedrijf en laten hun naar binnnen gaan omdat ze zelf niet durven. :X

Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo, maar ik vind dat je als politieagent wel actie moet durven te onderdemen.

Herinner me ook een gevalletje dat er binnen iemand werd doodgemartelt en de politie met 2 man buiten op versterking stond te wachten.. :X

Tuurlijk wachten ze op het beveiligingsbedrijf, die hebben nl wel een sleutel om naar binnen te gaan als er verder rondom het pand nergens een kapot raam is.
99 van de 100 inbraakalarmen is nl een bedienings of technische fout en als er dan van buiten niets aan inbraakschade te zien is... moet de politite dan zelf inbreken en schade veroorzaken om binnen te gaan kijken als er een sleutel onderweg is ??

Tja... je moet er even over nadenken, maar dan is het eigenlijk wel heel erg logisch he ??

Dat gevalletje wat jij je "herinnert", je bedoeld..je herinnert je erover gelezen te hebben...?? daar ken ik niet alle ins-en-outs van dus daar is moeilijk over te oordelen, maar dat je als politieagent wel actie moet durven ondernemen daar zijn we het helemaal over eens.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een apart topic, ik heb voldoende voorbeelden uit mijn persoonlijk leven, en ook nog wel wat publieke schandalen.
 
Tuurlijk wachten ze op het beveiligingsbedrijf, die hebben nl wel een sleutel om naar binnen te gaan als er verder rondom het pand nergens een kapot raam is.
99 van de 100 inbraakalarmen is nl een bedienings of technische fout en als er dan van buiten niets aan inbraakschade te zien is... moet de politite dan zelf inbreken en schade veroorzaken om binnen te gaan kijken als er een sleutel onderweg is ??

Nee, als de beveiliging is gearriveerd blijven ze buiten wachten en de beveiliging gaat naar binnnen. Dr zijn natuurlijk (mag ik hopen) ook agenten die WEL naar binnen duven.
 
Misschien een apart topic, ik heb voldoende voorbeelden uit mijn persoonlijk leven, en ook nog wel wat publieke schandalen.

En ik heb waarschijnlijk meer voorbeelden van voorbeeldig en geweldig heldhaftig politieoptreden.

Maar laten we vooral niet ook dit topic gebruiken om te kijken wie t grootste piemeltje heeft, het eigenlijke onderwerp is al erg genoeg.



Nee, als de beveiliging is gearriveerd blijven ze buiten wachten en de beveiliging gaat naar binnnen. Dr zijn natuurlijk (mag ik hopen) ook agenten die WEL naar binnen duven.

Tja, ik zou me afvragen hoevaak je dit soort situatie hebt meegemaakt ??
Mij klinkt het erg ongeloofwaardig in de oren en persoonlijk schop ik iedere collega persoonlijk naar binnen die ook maar zou nadenken over niet naar binnen gaan en wel een beveiliger laten gaan.



Goed, er zijn genoeg politieafzeiktopics te vinden, hier nu weer On-topic aub..
 
Laatst bewerkt:
Haha, ja daar heb jij volgensmij je handen vol aan.

On topic:

TY, nog wat ondernomen vandaag? :?

Ik heb wat posters uitgedeeld en opgehangen en heb gisteravond nog wat rondgekeken in de buurt.

Beide dagen was ik ook laat uit het werk, omdat ik de hele donderdagochtend bezig was met de aangifte. En het werk op mijn afdeling moet ook gebeuren, natuurlijk.

Trouwens wel positief, er was woensdagavond binnen een halfuur na aangifte een politiewagen ter plaatse. Alleen jammer dat ik toen aan het rondrijden was, anders had ik de aangifte ook gelijk kunnen doen.

Verder nieuwe spanbanden en een dikker slot gekocht, want ik ga natuurlijk wel op de 500 rijden dit weekend.

En de verkoopsites kijk ik ook af en toe.
 
Zwaar klote man!!! ik hou me ogen ook open!

als je dader vind....
Hak z'n klauwen eraf!!....dan kan die iig daar niet meer mee aan andermans spullen komen!
 
Laatst bewerkt:
Trouwens wel positief, er was woensdagavond binnen een halfuur na aangifte een politiewagen ter plaatse. Alleen jammer dat ik toen aan het rondrijden was, anders had ik de aangifte ook gelijk kunnen doen.

Er is ook best wat aandacht aan besteed hoor! Alle surveillance eenheden in Haaglanden hebben het meegekregen, omdat het over het meldkamerkanaal is gegaan. Ik weet dat er aardig naar je motor is uitgekeken.
 
Helaas wel ja B| , grote kans natuurlijk dat ie meteen ergens in een kelderbox is verdwenen.
Volgende week wordt het goed weer, hopen dat ze er dan mee uit hun hol komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan