Gestolen op 16-4-2008: mijn zwarte CR250 2002

en dan maar klagen als de verzekerings premie omhoog gaat voor een motor... komt door zulke lui als jou....indirect naai je dus andere motorrijders door jou slimme trucje
 
Er is ook best wat aandacht aan besteed hoor! Alle surveillance eenheden in Haaglanden hebben het meegekregen, omdat het over het meldkamerkanaal is gegaan. Ik weet dat er aardig naar je motor is uitgekeken.

Goed om te horen.

Rijd jij zakelijk trouwens wel eens op zo'n leuke rood wit blauwe enduro waarmee je bijna alles mag?
 
stille hint breek zelf je schuur open en koop een goed slot die je zelf doorslijpt en zeg tegen de verzekering dat ie uit de schuur is gestolen het is niet een nette manier maar waarschijnlijk de enigste om hem vergoed te krijgen. Valt dan onder de inboedel geloof ik. Nogmaals het is niet een nette manier maar dat was dat stelen ook niet wat een h.fters.

weet je dat het "aanzetten tot" een misdrijf ook strafbaar is ??

Veel erger vind ik dat er mensen zijn met een instelling dat ze dit kunnen bedenken.

Dit is exact hetzelfde als wat de dief van de motor doet, alleen dan van een heleboel mensen tegelijk ipv 1 persoon.




en dan hij had hem zelf vastgezet op zijn kar dus is het alleen maar een stukje zekerder dat hij er tenminste nog iets voor krijgt om zijn hobby weer uit te kunnen oefenen maar dat begrijp jij misschien niet jij zal wel wel geld genoeg hebben!!!!!

vast niet, maar wel een eerlijk(er) karakter.
 
Laatst bewerkt:
Sinds kort niet meer, maar wel een tijdje gedaan.

Heb je nu nog leuker werk dan?

En wat zijn de plekken in de haagse regio om in de gaten te houden, als ik zelf ook af en toe wil kijken? (die misschien beter even per pm of mail, in plaats van vrij toegankelijk in deze thread)
 
Er is maar 1 oplossing voor die motordieven en dat is>
full
 
maar met die oplossing heb je je motor niet terug :')
Nee, maar als zijn voorganger dat gebruikt had, was deze motor niet gestolen.






[me="Bolski"]is overigens geen voorstander van de doodstraf, slechts in zeer incidentele gevallen, als ze mijn motor stelen bijvoorbeeld.[/ME]
 
Terug
Bovenaan Onderaan