Gewoon nieuws-gierig

Ja maar die vrouwen rijden vaak ook als vrouwen en zie ik dus niet voor volledig aan. }) })

[me]Revolution bukt en rent heel hard weg nu....[/me]

Ik zeg niets :X
We zien het wel op de Ring ;)

Back on topic, ik ken niemand persoonlijk en heb iedereen via MF ontmoet.
 
Laatst bewerkt:
Als je een aantal keer op een meeting/feestje/bbq komt dan leer je vanzelf een hoop mensen kennen, zeker omdat je regelmatig dezelfde gezichten ziet. De truck is alleen om dan het gezicht, het pak en de motor te koppelen aan de nick én aan de eigen naam...
 
Vaak ken je al wat mensen die motorrijen, uit je 'niet viruele' motorleven.

Als je dan hier in een virtuele wereld je motorhobby gaat beoefenen, komt er vaak wel 1tje (of enkele) mee hier naartoe.

Andersom ontmoet je hier mensen, die je zo sterk aan jezelf doen denken, in hun beleving van 't motor plezier, dat je vanzelf geneigd raakt om een bijpassende meeting met deze lui te organiseren. (stunten/toeren/circuit/terasjes langsrijen/crossen/enzovoort)

:} aan deze virtuele motor-hobby wereld & de mensen die dit mogelijk maken *D
 
Op dinsdag 10 december 2002 22:32 schreef Revolution het volgende:
[me]Revolution bukt en rent heel hard weg nu....[/me]

Pas nou op met dat bukken joh! Wie weet zitten er hier wel een paar die JOU wat beter willen kennen nu :+

ROFL *D
 
Volgens mij ken ik maar 2 personen hier IRL, en die posten nog weinig ook. Het zou best kunnen dat ik meer mensen ken maar dat niet weet....

Op de OuweBrikkenBloesemToer zal dat wel veranderen :]
 
ik ken er een paar van de meeting die hebben mij zien fietse :9 ,maar ik zou met een helboel hier goed kunne opschieten,en et is wel fijn dat je met mensen zo over motoren kunt praten die begrijpen je tenminste,andere die niet rijden of zich er niet intereseren die snappen niet wat het motorgevoel is .
bedankt dat jullie er zijn,shit ik moet huilen whaaaaaaaaa wahaaaa emotioneel :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan