Gezocht ivm valpartij: Hockeyer Kampong Utrecht

TS, als je nu meer kenmerken geeft...

-leeftijd
-etniciteit (neem aan bij hockey roomsblank)
-kaal of kaalgeschoren
-bolle kop, smal gezicht?
-gebruind of erg bleek
-postuur, tenger, gespierd, atletisch, dik
-etc...
 
TS, als je nu meer kenmerken geeft...

-leeftijd
-etniciteit (neem aan bij hockey roomsblank)
-kaal of kaalgeschoren
-bolle kop, smal gezicht?
-gebruind of erg bleek
-postuur, tenger, gespierd, atletisch, dik
-etc...


dat heb ikn al gedaan meen ik, maar op volgorde:

-grove schatting (ben ik niet heel goed in) begin tot midden 20
- hockey-roomsblank-kaal met heel kort har, ik vermoed geschoren om aankomende kaalheid te verbloemen
- tikkie bolle kop, niet heel erg
- ertussenin, niet heel bleek, zeke rniet bruin
- normaal postuur, redelijk lanbg (rond de 1.80?), niet erg atletisch, niet erg gespierd, beetje mieterige kop
- grijze jas
 
Even een paar dingen op een rijtje:
-Bij hockey ga je naar de senioren in het jaar dat je voor 1 oktober 18 wordt. Aan de hand van jou beschrijving en het feit dat junioren op zaterdag spelen en senioren op zondag is dus te concluderen dat het zo goed als zeker om iemand uit de senioren gaat.

Bekijk dus even de wedstrijdtijden van die dag vanaf een uurtje of 3,4. Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze lang blijven na de wedstrijd dus kijk niet alleen naar wedstrijden die rond 6 uur begonnen waren. Om die tijden te vinden: www.knhb.nl ga dan naar de standenmotor, kampong invullen, reguliere competitie, senioren heren en daar vindt je het programma. Daarna ff posten bij de trainingen en dan vindt je hem vast en kan je je woordje doen.
 
Begint dit niet een beetje een heksenjacht te worden?

Nu er foto's van hyves worden geplukt, waar ook mensen op staan die hier helemaal niks mee te maken hebben?

De normale weg om te bewandelen voor TS, is om aangifte te doen bij de politie, als hij vindt dat hij in z'n gelijk staat...... niet om als een soort vigilante die man te gaan opjagen.....

.....met wat 'vrienden' enzo opwachten na een hockeywedstrijd, zoals hier geopperd werd? Mischien moeten de mods hier maar eens wat gaan modereren of het topic dichtgooien ofzo, want iedere leek die naar dit topic surft naar dit forum zal dit nu niet echt een goed imago gaan vinden van de motorrijder....
 
~
Citaat:
En als er 1 iemand begint over typefouten in m'n post mag ie lekker opzouten, ik heb al veel vaker gezegd dat dit een probleem is, dus kom maar op met zeiken :/






Er staat bijna geen fout in! Kom op niet zo defensief, ik ben blij met je.
Zie je dat je het kan?
Nu ga ik gauw opzouten :+ -O-.
 
Laatst bewerkt:
Sjongejonge.....

Wat barbaars allemaal. Hebben we hiervoor zo onze best gedaan? Om een beetje beschaving te kweken?>

Ja, natuurlijk kun je die lullo een hockeystickie in zijn hol persen. En de meest onzichtbare knokploeg van Nederland wordt ook alweer genoemd....
Werkelijk.
Ga toch eens mee met je tijd!


Ik zeg hacken op zijn PC, volplempen met ranzige dierenp0rn0 en zijn vriendin een anonieme tip geven....Of die vadsige mieterige aankomend kalende bal verleiden laten door een snol wilde jongedame uit je vriendengroep en hem zo ver krijgen dat ie zich door haar laat nemen met een voorbinddildo. Heel erg slecht voor de carriere van meneer de ballo!
(kennen we de keeper van Den Haag nog....)
Bij zijn hockeyvrindjes (aankomende "amices") het gerucht de wereld inhelpen dat hij misschien via jou een SOA heeft opgelopen en dat hij een kuurtje moet halen --> wedden dat ie niet meer mee mag douchen?
Je kunt ook gewoon genieten van het feit dat jij nog een leven voor je hebt en dat die fijne knul over 5 jaar chagrijnig is omdat ie zo'n verwend frigide Goois wijf op de bank heeft zitten........(die van die serie zeg maar)
:+ :+ :+

En ik ben nog maar net begonnen met brainstormen.... }) }) }) }) })

Voor mij zijn 2 dingen duidelijk:
1) TS heeft schade (vriendin dan) --> balen man.
2) Hockey wordt nog steeds gezien als ballensport.
 
Laatst bewerkt:
Bij m'n examen moest ik ook stapvoets rijden, en dat hield in dat ik de wandelende examinator niet mocht inhalen. 15 km/u is harder dan de meeste mensen fietsen :Y

:^ als stapvoets 15 km/u is... dan wandel ik de marathon van Rotterdam in 3 uur... :)


:P
 
Begint dit niet een beetje een heksenjacht te worden?

Nu er foto's van hyves worden geplukt, waar ook mensen op staan die hier helemaal niks mee te maken hebben?

De normale weg om te bewandelen voor TS, is om aangifte te doen bij de politie, als hij vindt dat hij in z'n gelijk staat...... niet om als een soort vigilante die man te gaan opjagen.....

.....met wat 'vrienden' enzo opwachten na een hockeywedstrijd, zoals hier geopperd werd? Mischien moeten de mods hier maar eens wat gaan modereren of het topic dichtgooien ofzo, want iedere leek die naar dit topic surft naar dit forum zal dit nu niet echt een goed imago gaan vinden van de motorrijder....


Ik ben het met je eens dat er in dit topic geen hyves foto's horen. Verder hoef je je geen zorgen te maken dat ik iemand met vrienden op ga staan wachten.
 
dat heb ikn al gedaan meen ik, maar op volgorde:

-grove schatting (ben ik niet heel goed in) begin tot midden 20
- hockey-roomsblank-kaal met heel kort har, ik vermoed geschoren om aankomende kaalheid te verbloemen
- tikkie bolle kop, niet heel erg
- ertussenin, niet heel bleek, zeke rniet bruin
- normaal postuur, redelijk lanbg (rond de 1.80?), niet erg atletisch, niet erg gespierd, beetje mieterige kop- grijze jas

ik weet het, ik weet het....

een hockeyer :P

PS: die gozer rechts op die foto heeft nogal wat shizzle op zn shirt :P
 
Begint dit niet een beetje een heksenjacht te worden?

Nu er foto's van hyves worden geplukt, waar ook mensen op staan die hier helemaal niks mee te maken hebben?

De normale weg om te bewandelen voor TS, is om aangifte te doen bij de politie, als hij vindt dat hij in z'n gelijk staat...... niet om als een soort vigilante die man te gaan opjagen.....

.....met wat 'vrienden' enzo opwachten na een hockeywedstrijd, zoals hier geopperd werd? Mischien moeten de mods hier maar eens wat gaan modereren of het topic dichtgooien ofzo, want iedere leek die naar dit topic surft naar dit forum zal dit nu niet echt een goed imago gaan vinden van de motorrijder....


die foto's van onschuldigen plaatsen gaat idd tever.
maar als ik uitga dat het verhaal van de TS helemaal eerlijk is (en dat doe ik) dan kan ik best snappen dat je zo'n eikel opwacht ....

met je etter gedrag een gevaarlijke situatie creeeren waarbij ook daadwerkelijk iemand onderuit gaat en dan vluchten....

en eerst naar de politie gaan lijkt me ook beter maar als die niks doen of niks kunnen doen dan is zelf actie ondernemen wel een goede optie.
juist goed voor imago van motorrijders, zien mensen dat we niet met ons laten fucken O-)
 
Ik hoop dat de TS de bewuste hockeyer vindt maar hoop terdege dat er met een beetje verstand wordt omgegaan met de medemens al heeft de betreffende hockeyende medemens daar niet het goede voorbeeld van gegeven.

Ik zou ff een briefje hangen op de hockeyclub en aangeven dat er het 1 en ander geregeld moet worden.

Het lullige is dat als die beste hockende vriend van ons allen iets gebeurd de TS boven aan de lijst van verdachten staat.

En als laatste zeg ik......... PETER R. DE VRIES ?
 
Ben bang dat het een beetje een verloren zaak is. Die gast zegt natuurlijk dat-ie van niks weet en als achteropkomend, gemotoriseerd verkeer ben je dan mooi de pineut.
 
\
Citaat:
En als er 1 iemand begint over typefouten in m'n post mag ie lekker opzouten, ik heb al veel vaker gezegd dat dit een probleem is, dus kom maar op met zeiken :/

Er staat bijna geen fout in! Kom op niet zo defensief, ik ben blij met je.
Zie je dat je het kan?
Nu ga ik gauw opzouten :+ -O-.

hehe...sorry hoor, maar word altijd zo moe van het gezeur over spelling...
Taal is er om elkaar te begrijpen, dus als je elkaar begrijpt is spelling minder relevant als sommige doen voorkomen.
 
hij hoeft ook niks te zeggen, hij hoeft alleen maar te luisteren.
Financieel zal je er niet zoveel mee opschieten.
Maar als TS in eens voor die gozer staat, dan weet hij ook dat de arm der motorrijders ver strekt.

Ook zal het TS een beter gevoel geven.
 
hij hoeft ook niks te zeggen, hij hoeft alleen maar te luisteren.
Financieel zal je er niet zoveel mee opschieten.
Maar als TS in eens voor die gozer staat, dan weet hij ook dat de arm der motorrijders ver strekt.

Ook zal het TS een beter gevoel geven.

Denk het niet :N

Staat TS daar voor dat mannetje, weet TS dat dat mannetje het gedaan heeft maar mag 'ie niets doen en krijgt 'ie geen geld.

TS, wacht op het mooie weer, pak een biertje en probeer het van je af te zetten!
Zonder getuigen doe je niets en dus fok je jezelf alleen maar op..
 
Denk het niet :N

Staat TS daar voor dat mannetje, weet TS dat dat mannetje het gedaan heeft maar mag 'ie niets doen en krijgt 'ie geen geld.

TS, wacht op het mooie weer, pak een biertje en probeer het van je af te zetten!
Zonder getuigen doe je niets en dus fok je jezelf alleen maar op..

Mij zou het wel een beter gevoel geven als ik even gebabbeld zou hebben met deze persoon...
wat ik versta onder babbelen zal ik hier niet zetten.

Ik begrijp wel dat TS zich minder goed zou voelen als hij niks mag doen. En dat ook echt niet doet.
 
Mij zou het wel een beter gevoel geven als ik even gebabbeld zou hebben met deze persoon...
wat ik versta onder babbelen zal ik hier niet zetten.

Ik begrijp wel dat TS zich minder goed zou voelen als hij niks mag doen. En dat ook echt niet doet.
:Z :Z :Z
 
Bij m'n examen moest ik ook stapvoets rijden, en dat hield in dat ik de wandelende examinator niet mocht inhalen. 15 km/u is harder dan de meeste mensen fietsen :Y
Stapvoets is bij de wet geregeld en bedraagt 15 km/h.

Die examentoets is er om te kijken of je met slippende koppeling overweg kunt terwijl je ook moet balanceren.

Een zogenaamde psychomotorische doelstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan