Ghost Rider in > Rotterdam-Amsterdam

hahahahaha de ghostrider mannen gaan het nog druk krijgen als ze al die kazaa/ shareaza etc. gebruikers in elkaar moeten gaan slaan :)

Trouwens wel mooi dat ze roepen dat ze de wet (copyright) achter zich hebben.... nadat die gozer even vrolijk met 300 door het normale verkeer tourt :)
 
lolz..loopt ie te ijlen over iets wat niet klopt.
Vervolgens een braaf verhaal over illegale kopie-en etc.. dat het geld kost en dat producers niet zo blij zijn (duh).

Maar dan gaat ie toch weer verder over het machts spelletje dat die producers en financieers niet blij zijn met dit soort akties en dat die "mensen" kennen.
Deze mensen hebben er geen moeite mee om even langs te komen of maatregelen te nemen.


Tjonge jonge..als het echt het team is achter die accountjes..

Stelletje kapitalistische zakkenvullers weer.

Best dat je tegen illegaal gerommel bent,maar ga niet op andere forums lopen dreigen met vanalles en nog wat...:/
 
lolz..loopt ie te ijlen over iets wat niet klopt.
Vervolgens een braaf verhaal over illegale kopie-en etc.. dat het geld kost en dat producers niet zo blij zijn (duh).

Maar dan gaat ie toch weer verder over het machts spelletje dat die producers en financieers niet blij zijn met dit soort akties en dat die "mensen" kennen.
Deze mensen hebben er geen moeite mee om even langs te komen of maatregelen te nemen.


Tjonge jonge..als het echt het team is achter die accountjes..

Stelletje kapitalistische zakkenvullers weer.

Best dat je tegen illegaal gerommel bent,maar ga niet op andere forums lopen dreigen met vanalles en nog wat...:/


idd het gaat steeds meer lijken op keiharde PR ipv hele spontane achties van wat kwajongens, dit is een georganiseerde (mis)daad
 
Best dat je tegen illegaal gerommel bent,maar ga niet op andere forums lopen dreigen met vanalles en nog wat...:/

mooi is dat toch. rij je zelf met 300km/h door het verkeer, ga je zeuren over illegale kopiieen en dat je de wet achter je hebt. kom op zeg
 
In het filmpje beweren ze dat die Mika heet...

En op het Xtremisten forum zijn ze daar ook nog niet over uit..

Patrik zou alleen de eigenaar van de motoren zijn.
De site (ghostridermovie.net) staat trouwens op naam van Nina Furstenhoff. Waarschijnlijk zijn vrouw?
De organisatie die de site geregistreerd heeft is wederom swt-racing.

[edit]

En swt-racing is geregistreerd als Swedish Wheelie Team.
Het contactadres voor mail is van Patrik.

Lijkt me inderdaad niet logisch al de echte ghostrider de sites onder zijn eigen naam registreert. Zoals Patrik zelf ook aangeeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik beb net idee dat het gewoon een flauwe grap is van iemand van het GR forum. :X
Zou GR nou werkelijk zo dom zijn om op inet wat dreigementen te gaan uiten, en als dat wel het geval is dan vind ik hem dom bezig zijn.
 
Waarom niet , zo dom is het nu ook weer niet.
Mensen bang proberen te maken is zowiezo altijd leuk.
 
idd het gaat steeds meer lijken op keiharde PR ipv hele spontane achties van wat kwajongens, dit is een georganiseerde (mis)daad
Hehe. heb ik het niet al vanaf het begin gezegd? Er zitten teveel haken en ogen aan het hele gebeuren om 'spontaan' over te komen. Het gaat om keiharde pegels, GR wil gewoon vet geld verdienen met filmjes die speculatief in elkaar zijn gezet.
 
ff rekenen:
$38 voor een DVD, da's € 32, ofwel 70 gulden.
3000 in preorder:
3000 x 38 = $114.000.
Nou, daar kun je dan gemakkelijk een motor van € 15.000 voor weggeven. Gewoon vette winst, daar gaat het om.

DVD's van Fast Bikes daarentegen kun je voor 22 eurie bestellen bij dukevideo. En da's toch wel ff een stuk spectaculairder dan GR.
 
Laatst bewerkt:
ff rekenen:
$38 voor een DVD, da's € 32, ofwel 70 gulden.
3000 in preorder:
3000 x 38 = $114.000.
Nou, daar kun je dan gemakkelijk een motor van € 15.000 voor weggeven. Gewoon vette winst, daar gaat het om.

tja. ze moeten voor de dvd's ook half europa door (al is dat natuurlijk ook promo) en dat kost ook geld.

vervolgens moeten er ook motoren gebouwd/onderhouden worden. die turbo-busa en die carbon-gsxr1000 zullen beide niet goedkopie zijn (vooral de busa)

daarnaast zit je met productiekosten/distributiekosten van die DVD's

en natuurlijk wil iedereen er aan verdienen. maar voor 100.000 euro omzet zou ik mijn leven niet op die manier wagen. en ik denk dat er weinig mensen zijn die dat zouden doen. ik denk dus dat het toch vooral de 'kick' van het rijden is. en het beetje geld dat ie verdient is mooi meegenomen.

ik kan me voorstellen dat ie pissig wordt als mensen die DVD op voorhand al gaan verspreiden. het is wel zijn geld dat ie niet krijgt.
 
In het filmpje word ie ook miljonair genoemd...op zich kan dat wel kloppen:

-Vermoedelijk cirquit gereden (en daar maybe wat kunnen verdienen).
-Heeft een eigen stunt team.. dus inkomsten van shows,events,media materiaal.
-Heeft het Ghostrider stunt team,daar inkomsten van.
-Heeft inmiddels de 3e dvd klaar liggen (vorige 2 delen zullen aardig verkocht hebben).
-Hij zal ook een zooi sponsor geld hebben.

Zie hem als bij de financier staan:

"Leen mij een ton,ik maak een dvd,promo,reclame,etc.."

"We maken daar in een jaar tijd (noem maar wat) 3 ton(gokje) van."

Dat maal 3.. en dan nog de overige inkomsten..

CA-SHING... :P
 
en natuurlijk wil iedereen er aan verdienen. maar voor 100.000 euro omzet zou ik mijn leven niet op die manier wagen. en ik denk dat er weinig mensen zijn die dat zouden doen. ik denk dus dat het toch vooral de 'kick' van het rijden is. en het beetje geld dat ie verdient is mooi meegenomen.
In alle eerlijkheid:
Ik denk dat er weinig echt risicovol werk bij zit. Het is een professioneel stuntteam en die doen hun zaken tot in het kleinste detail goed voorbereiden. Daarnaast kunnen camera's beelden weergeven die totaal niet met de werkelijkheid overeenkomen.
Als je met 15 km/u een kneedown kunt maken die op foto doet vermoeden dat je 150 km/u rijdt, dan kun je datzelfde truckje ook met film uithalen natuurlijk. Films zijn een illusie en het GR team maakt daar dankbaar gebruik van.
 
Betreffende die bedreigingen tegen Mr.P

Ik vind niet dat een bedrijf dat zulke films maakt moet gaan zeuren over illegale sjit. Wat een hypocriete boel!

Als je trouwens nog eens bedreigd wordt roep je ons maar in als getuige :)
Wat denkt zo'n zweed wel? We will find you... B|
 
Als je met 15 km/u een kneedown kunt maken die op foto doet vermoeden dat je 150 km/u rijdt, dan kun je datzelfde truckje ook met film uithalen natuurlijk. Films zijn een illusie en het GR team maakt daar dankbaar gebruik van.

Bij hem zie je heel vaak zijn KMH teller bij gevaarlijke situaties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan