Ghostrider 2 "ghostrider goes wild" .

ik wil hem ...

  • hebbe hebbe hebbe

    Stemmen: 53 89,8%
  • niet zien

    Stemmen: 6 10,2%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 'm bijna helemaal gezien en het is wel leuk om te zien, maar zeker niet spectaculair.

Aan 250-300 km/h tussen de vrachtwagens door slalommen is niet spectaculair?
Aan 320 km/h je hayabusa op 1 wiel gooien is niet spectaculair?

Dan wil ik je wel eens volgen op jou motoruitstappen, tjonge dat moet wat zijn dan 8-)
 
Aan 250-300 km/h tussen de vrachtwagens door slalommen is niet spectaculair?
Aan 320 km/h je hayabusa op 1 wiel gooien is niet spectaculair?

Dan wil ik je wel eens volgen op jou motoruitstappen, tjonge dat moet wat zijn dan 8-)

ehem ,met 300 kan jue niet slalommen .. :Z
enne met 320 (echtekm`s) kan je ook geen wielie maken ,volgens mij stijg je dan op ,om vervolgens een C-FIT te maken (Controled -Flight -in -to -terain)

ben out -
 
ehem ,met 300 kan jue niet slalommen .. :Z
enne met 320 (echtekm`s) kan je ook geen wielie maken ,volgens mij stijg je dan op ,om vervolgens een C-FIT te maken (Controled -Flight -in -to -terain)

ben out -

dus je bedoelt te zeggen ....nee ik heb deel 1 niet gezien 8-)



zeg dat dan !!!
 
hmmm nog extremer dan deel 1.....

gaat ie dan deze keer van Stockholm naar Upsala met gemiddeld 270 km/uur maar dan tegen het verkeer in?? :]
 
Preorder....is dus nog niet uit

Niet waar heb hem al 2 weken in huis. Besteld bij x factor en die sturen hem binnen een week. JD2 is zeker mooi weer een hoop nieuwe trucs alleen vind ik het zo zielig dat die gasten daar in de USA zo overdreven met hum motor gaan lopen gooien. Bedoel dus express omduwen of omgooien etc. Vind dat toch zonde van een motor.
 
Kick!

Ghostrider goes wild wordt vanacht of morgenmiddag gepost in alt.binaries.x
DVD-rip Svcd...... Veel succes met leechen.

Nee, niet door mij, ik zag het toevallig staan
 
Preorder....is dus nog niet uit

Ik heb hem hier voor me neus liggen .... paar weken geleden besteld, was binnen een week vanuit de vs hiero :}

en hij's dus wel uit :) ... of ben ik uniek met JD2 }) hij is in ieder geval ergggg goed :9~
 
Ik heb hem hier voor me neus liggen .... paar weken geleden besteld, was binnen een week vanuit de vs hiero :}

en hij's dus wel uit :) ... of ben ik uniek met JD2 }) hij is in ieder geval ergggg goed :9~

Snap ik als je reageert op een post uit juli.......
 
O ja, je moet ook de incomplete pakken om zo veel mogelijk blocks te krijgen, anders heb je niets aan PAR2.
 
Heeft iemand hem al helemaal binnen en werkend enzo ??

Ik heb me zwager er even mee aan het werk gezet (snap er zelf allemaal nix van) ... als het goed is heeft die hem voor 22:00 voor me op dvd staan :}

Hij heeft trouwens een eigen ftp gevonden waar die op stond .. volgens mij niet degene die hier gepost is ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan