Gijzeling in rembrandtoren (adam)

mijn oom zit op de 25 ste verdieping van het gebouw , z'n dochter ( m'n nichtje ) kreeg net een mailtje van hem , hij kan er niet in of uit , en dus zit ie achter de computer maar wat werk te doen , hoezo erg droog.

maar ik houd wel m'n hart vast , maar hopen dat er niets gebeurd :(
 
mijn oom zit op de 25 ste verdieping van het gebouw , z'n dochter ( m'n nichtje ) kreeg net een mailtje van hem , hij kan er niet in of uit , en dus zit ie achter de computer maar wat werk te doen , hoezo erg droog.

maar ik houd wel m'n hart vast , maar hopen dat er niets gebeurd :(

Hmmm, dat brengt het wel weer dichter bij heh. Inderdaad hopen dat het goed gaat.

Als ze hem pakken: 20 jaar eenzame opsluiting met 24 uur per dag een breedbeeld TV aan, met zinloze programma's....
 
Sorry hoor, maar hij is gek, en nog stom ook!!! Eikel...

Moet niet gekker worden hier.
 
ze zullen in dat gebouw toch wel zo'n "centrale speaker" hebben ofzo? zodat je in een keer in het hele gebouw iets kunt omroepen? Dan kunnen ze die kerel toch vertellen dat ie in het verkeerde gebouw zit |(

DING-DONG: Meneer met geweertje, U zit in het verkeerde gebouw, gelieve U naar de uitgang te bewegen. :+
 
Hopelijk een alleenstaand (Nederlands) geval en weer geen epidemie ofzo, moet deze nacht werken en zou graag heel de nacht op mijn PS2 spelen
zonder gestoord te worden
 
Op maandag 11 maart 2002 15:23 schreef Sigma het volgende:
Hopelijk een alleenstaand (Nederlands) geval en weer geen epidemie ofzo, moet deze nacht werken en zou graag heel de nacht op mijn PS2 spelen
zonder gestoord te worden

Wat klopt hier niet? ;)
 
oplossing:

*scherpschutter op het dak er tegenover zetten
*daarna goed mikken
*hendel overhalen
*probleem opgelost

probleem snel opgelost en geen onnodige psychiatrische kosten

als alternatief kun je hem ook oppakken en verplicht de hele dag naar 10 breedbeeld tv's laten kijken
 
oplossing:

*scherpschutter op het dak er tegenover zetten
*daarna goed mikken
*hendel overhalen
*probleem opgelost

probleem snel opgelost en geen onnodige psychiatrische kosten

als alternatief kun je hem ook oppakken en verplicht de hele dag naar 10 breedbeeld tv's laten kijken

Is niet zo simpel
hoog gebouw = mogelijk grote afstand tussen gebouwen = veel wind tussen de torens = meerdere lagen glas in zo n hoog gebouw = mogelijke ballistische afwijking = missen van de kleine hersenen = musculaire reaktietijd van een 2a3 seconden = in geval van explosieven een heel grote zooi = de Politie heeft het weer gedaan

jaja hier bij kan ik hun dus wel steunen
 
Laatst bewerkt:
Volgens 3FM is de Gijzelnemer zojuist Doodgeschoten

Waar gaat het in vredesnaam over?? Een Breedbeeld TV!! |( |( |(
 
Volgens 3FM is de Gijzelnemer zojuist Doodgeschoten

Waar gaat het in vredesnaam over?? Een Breedbeeld TV!! |( |( |(

alleszins goedkoper dan een eeuwigheid psychiatrie :9

[edit] volgens ttt heeft ie zichzelf afgeknald
nog goedkoper, heeft ie de kogel zelf betaald [/edit]
 
Laatst bewerkt:
ja schijnt dat ie dood is, is echter niet duidelijk of ie 't zelf heeft geddan of dat ie neergeschoten is.

Wordt een trieste boel hier. Buurvrouwtje van 86 is van het weekeinde gewoon overvallen in haar eigen huis. Vriend van mij is beroofd van zijn licht (fiets lampje) waar hij bij stond echt 't wordt steeds bizarder hier.
Bij mij in 't trappenhuis komen ook steeds figuren die ik werkelijk nog nooit gezien heb, dealers 's nachts voor de deur.
Moet denk ik maar eens verhuizen ofzo. :?
 
Jezus, die gasten die zijn echt triest. Iemand beroven van z'n fietslampje! Had ie beter naar de kerk kunnen gaan, daar laten ze je graag het licht zien.

Heeft ie zichzelf neergeschoten? Wat een lul! Kan ie zichzelf niet eens meer terugzien op een televisie.

Halleluja, praise the bullet!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan