opabert
MF veteraan
klopt, zoals ik schreef andere norsel is gerommel in de marge
Je had dat luchtfilter effies op de bank moeten testen.
Dan had je een 100% indicatie wat het effect is van meer lucht.....
Jammer is gemiste kans.
Nadeel,
Ruud had een compleet andere sutup moeten maken, maar das kwestie van de instellingen effies opschrijven.
turbo = gesmeden zuigers en titan kleppies,
turbo dan mot je compressie wel weer naar beneden bijv dmv een alu koppakking
Maar, bijna 70 pk en een bak koppel is best leuk rijden.
Met perslucht doelde ik op samengeperste zuurstof rijk lucht die je onder druk in de lucht inlaat spuit.
Of water injectie in de lucht inlaat.
( vernevelde water neemt zuurstof op en samen met benzine zorgt voor betere verbranding )
goed voor 5 - 8 pk extra.
Of gewoon lachgas injectie.
Nu serieus,
benzine met hoger octaan pakweg 100 - 105 RON even in Duitsland tanken bij de ARAL
gegarandeerd 10% meer vermogen.
Of langs de Action .... hahaha
Hoor je rit verslagen wel weer hoe je 1200cc op hun donder geeft.
Je had dat luchtfilter effies op de bank moeten testen.
Dan had je een 100% indicatie wat het effect is van meer lucht.....
Jammer is gemiste kans.
Nadeel,
Ruud had een compleet andere sutup moeten maken, maar das kwestie van de instellingen effies opschrijven.
turbo = gesmeden zuigers en titan kleppies,
turbo dan mot je compressie wel weer naar beneden bijv dmv een alu koppakking
Maar, bijna 70 pk en een bak koppel is best leuk rijden.
Met perslucht doelde ik op samengeperste zuurstof rijk lucht die je onder druk in de lucht inlaat spuit.
Of water injectie in de lucht inlaat.
( vernevelde water neemt zuurstof op en samen met benzine zorgt voor betere verbranding )
goed voor 5 - 8 pk extra.
Of gewoon lachgas injectie.
Nu serieus,
benzine met hoger octaan pakweg 100 - 105 RON even in Duitsland tanken bij de ARAL
gegarandeerd 10% meer vermogen.
Of langs de Action .... hahaha
Hoor je rit verslagen wel weer hoe je 1200cc op hun donder geeft.
Laatst bewerkt: