bedankt jetbike maar ik heb juist ook wel heel veel lol hoor met de gp800.
het is zeker niet alleen maar kommer en kwel dat heb ik met de burgman 650 erger gehad.
en daar heb ik toch de halve wereld over gereisd.
en tja dat ik aan het tunen ben begonnen kunnen we de gp800 niet aan rekenen.
en daarbij is het toch bekkend waar je boven wat wint verlies je onder etc.
bovendien is er voor nu al bijna de juiste afstelling gevonden.
hij loopt nu al gelijk goed vanaf het moment dat je gas geeft. en ook boven loopt hij mooi door.
we hebben het nu alleen nog maar over fine tunen en uiteindelijk komt er voor mij toch gewoon de jcosta terug die is mijn favoriet ivm zijn hoge toerentallen.
ik heb er zoveel aan laten veranderen dat het niet zo gek is dat je de balans opnieuw moet zoeken en daar zijn we nu dus al aardig ver mee.
het belangrijkste voor nu is dat de gasklep goed word gelezen want nu brand het lampje regelmatig van de motormanagement .
bovendien kun je als je zoals ik deed dezelfde dag zowel op de originele als op mijn gp800 rijden geen vergelijking meer met elkaar maken.
de motor rijd nu gevoelsmatig zo anders dat als je niet wist dat het allebei een gp800 was je zou denken dat er twee heel verschillende motorfietsen stonden.
de motor is nu dus bijna zoals hij gewoon aan het begin van zijn carrière had moeten zijn voor mij.
ik ben dus juist een hele tevreden gp800 klant.
ik kan niet wachten tot hij af is, dus eerst wat gewicht eraf snoepen en dan bied ik hem graag aan motor bladen zoals scooterepress voor een vergelijkings testen met motoren van hun keuzen.
happy new year to you al.
het is zeker niet alleen maar kommer en kwel dat heb ik met de burgman 650 erger gehad.
en daar heb ik toch de halve wereld over gereisd.
en tja dat ik aan het tunen ben begonnen kunnen we de gp800 niet aan rekenen.
en daarbij is het toch bekkend waar je boven wat wint verlies je onder etc.
bovendien is er voor nu al bijna de juiste afstelling gevonden.
hij loopt nu al gelijk goed vanaf het moment dat je gas geeft. en ook boven loopt hij mooi door.
we hebben het nu alleen nog maar over fine tunen en uiteindelijk komt er voor mij toch gewoon de jcosta terug die is mijn favoriet ivm zijn hoge toerentallen.
ik heb er zoveel aan laten veranderen dat het niet zo gek is dat je de balans opnieuw moet zoeken en daar zijn we nu dus al aardig ver mee.
het belangrijkste voor nu is dat de gasklep goed word gelezen want nu brand het lampje regelmatig van de motormanagement .
bovendien kun je als je zoals ik deed dezelfde dag zowel op de originele als op mijn gp800 rijden geen vergelijking meer met elkaar maken.
de motor rijd nu gevoelsmatig zo anders dat als je niet wist dat het allebei een gp800 was je zou denken dat er twee heel verschillende motorfietsen stonden.
de motor is nu dus bijna zoals hij gewoon aan het begin van zijn carrière had moeten zijn voor mij.
ik ben dus juist een hele tevreden gp800 klant.
ik kan niet wachten tot hij af is, dus eerst wat gewicht eraf snoepen en dan bied ik hem graag aan motor bladen zoals scooterepress voor een vergelijkings testen met motoren van hun keuzen.
happy new year to you al.