Gilera sp?

Splendid

MF'er
24 apr 2006
204
0
Drachten
Goedenavond:)

ik zat een beetje op marktplaats rond te kijken voor een mito, voor mn 18e, en daar stuit ik op een Gilera sp, een 125cc`tje, had wat meer van een ns1 weg dan van een mito. Kunnen jullie mij hier misschien wat meer over vertellen? Is ie een beetje betrouwbaar (blijft 2 takt, weet ik:P), is ie wat vooruit te branden, en heel belangrijk, is ie geschikt voor lange mensen?

Ik vond em er wel leuk uitzien, en ik ben er nog nooit eerder een tegengekomen

gr Pimp master (ja..splendid was al in gebruik)

dit model trouwens, alleen kontje is niet zo mooi, ff spits zagen ofzo:)

bikepics-635652-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou dr op proefrijden.

en geschikt voor lange mensen.. tja wat is geschikt.. ik rij met mijn 1.97 ook op een rs 125 ;)
 
Denk wel even aan leverbare onderdelen... hij is al oud en rijd hier bijna niet rond...
Dat zou ik dus eerst even checken voor je hier daadwerkelijk verder mee gaat..

Voor een RS125 bijv. zijn er zat onderdelen verkrijgbaar.
 
Goedenavond:)

ik zat een beetje op marktplaats rond te kijken voor een mito, voor mn 18e, en daar stuit ik op een Gilera sp, een 125cc`tje, had wat meer van een ns1 weg dan van een mito. Kunnen jullie mij hier misschien wat meer over vertellen? Is ie een beetje betrouwbaar (blijft 2 takt, weet ik:P), is ie wat vooruit te branden, en heel belangrijk, is ie geschikt voor lange mensen?

Ik vond em er wel leuk uitzien, en ik ben er nog nooit eerder een tegengekomen

gr Pimp master (ja..splendid was al in gebruik)

dit model trouwens, alleen kontje is niet zo mooi, ff spits zagen ofzo:)

[afbeelding]

Ik zou gewoon is wat info zoeken op het internet over deze motor en misschien is de persoon die 'm te koop aanbied bellen om een proefritje te maken ??

Enne ik wil niet lullig doen, maar op de foto vind ik het net een minibike lijken :Y
 
Heeft ook geen ruitje?

Dacht eerst dat het om een runner ging toen ik de topic titel zag. |(
 
mja, heb al ff wat gezocht, maar er zijn idd weinig onderdelen voor te vinden, ik zoek wel ff wat anders, crossertje oid lijkt me toch beter :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan