Girls only (Meidenweekend in de Ardennen!)

Heej dat lijkt mij wel leuk!
Moet je je al snel opgeven of kan dat nog even wachten.
Een vriendin van mij is nog bezig met het zoeken naar een motor maar die vindt dit vast ook super gezellie. Keep me informed :]
Voor niet-leden is het "first come, first serve" dus wie aangemeld is is aangemeld en daarna is het vol = vol... ik zou zeggen, lekker aanmelden en als je vriendin dan nog geen motor heeft kan ze misschien alsnog mee achterop??

PS. er is ook nog het Midzomerweekend, niet alleen voor dames maar ook voor mennekes, maar da's misschien ook een leuk idee, want midden in de zomer, mooi weer... lekker brommeren.. :]
 
Voor niet-leden is het "first come, first serve" dus wie aangemeld is is aangemeld en daarna is het vol = vol... ik zou zeggen, lekker aanmelden en als je vriendin dan nog geen motor heeft kan ze misschien alsnog mee achterop??

PS. er is ook nog het Midzomerweekend, niet alleen voor dames maar ook voor mennekes, maar da's misschien ook een leuk idee, want midden in de zomer, mooi weer... lekker brommeren.. :]

Okay ik zal het nog ff bekijken maar dan weet ik dat in ieder geval.
Ja midzomerweekend...idd mid in mijn zomer vakantie (dus daar kan ik helaas niet heen, maar ik hou jullie site in de gaten). Suc6 met de organisatie :]
 
Ik zal ook maar eens ff schoppen.
Ik weet nog niet of ik mee ga.
Ga wel met het Midzomerweekend op mijn eigen fietsje.
Eens kijken hoe het bevalt in de Ardennen, zelf rijden.
Daarna beslis ik of ik met het Meidenweekend mee ga als die dan al niet vol zit.
Groetjes Bianca
 
Ik zal ook maar eens ff schoppen.
Ik weet nog niet of ik mee ga.
Ga wel met het Midzomerweekend op mijn eigen fietsje.
Eens kijken hoe het bevalt in de Ardennen, zelf rijden.
Daarna beslis ik of ik met het Meidenweekend mee ga als die dan al niet vol zit.
Groetjes Bianca
(FF me oma schoppen ;-))

Goed dat je meegaat op je eigen fietsie. Er is ook een wat rustigere groep met het Midzomerweekend. Gewoon je eigen tempo rijden. We wachten wel hoor. En in de Ardennen leer je pas echt sturen!
Meidenweekend moet je zeker ook doen, als je Dallie tenminste een weekendje kunt missen.
 
Ik denk wel dat ik hem kan missen hoor, zolang het maar vrijwillig is.
Eerst ff kijken hoe het in juli gaat en dan zien we wel verder.
Groetjes
 
zijn wel veel meiden bij elkaar weet niet of ik dat trek
heb ook alleen maar vrienden en geen vriendinnen maar klinkt wel leuk ff site checken
 
Zit je ff niet op te letten!!!!!
Van mij mag je hoor(voor zover ik daar iets over te zeggen heb lol)!!!
Ik denk wel dat ik hem kan missen hoor, zolang het maar vrijwillig is.
Eerst ff kijken hoe het in juli gaat en dan zien we wel verder.
Groetjes
 
>> kmot ff mijn rijbewijs halen dinsdag >> maar dan lijkt het me een gewelidig idee *juich * >> nu al zin heeft :]

( ziet er Top uit ook op die site >> leuk leuk leuk 8-) )
 
>> kmot ff mijn rijbewijs halen dinsdag >> maar dan lijkt het me een gewelidig idee *juich * >> nu al zin heeft :]

( ziet er Top uit ook op die site >> leuk leuk leuk 8-) )
succes met je examen!

Als je het haalt en je wilt mee met het meidenweekend, zou ik je wel aanraden om vooraf lekker veel kilometers te rijden. Rijden in de Ardennen is niet hetzelfde als hetgeen je hier te doen krijgt met rijles...het is wel veel leuker :]
 
Klinkt leuk!! Weet alleen nog niet of ik vrij ben dat weekend! Als ik vrij ben, ben ik van de partij!!!! :)
 
Ik heb ff gekeken bij motorvision, ziet er super gezellig uit!!
Lijkt me leuk om mee te gaan!! fijn dat er rekening gehouden wordt met je ervaring, heb namelijk nog niet zo lang mijn rijbewijs(april).
 
tof dat hier ook meer meiden zijn die nog niet zo lang rijden...misschien een idee om een x in een weekend een tochtje te maken??
dat weekend lijkt mij super, moet ff kijken of ik nog vrij kan vragen op mn werk
 
Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij.
Gaat er eigenlijk wel iemand van Motorvision (bestuur?) mee?
Groetjes Bianca
 
Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij.
Gaat er eigenlijk wel iemand van Motorvision (bestuur?) mee?
Groetjes Bianca

Op de website staat dat Hetty samen met de meiden van het bestuur (zie bestuurspagina op http://www.motorvision.nl/vereniging) het weekend organiseren.

Rara wie er mee gaan van het bestuur van MotorVision?
Ingrid dus. Die gaat er tenminste wel vanuit dat ze tegen die tijd weer hersteld is van haar crash en goed in staat is motor te rijden.
Denise is nog twijfelachtig i.v.m. het zwanger zijn
 
Ik heb toch maar eens besloten.
En ik ga mee.
Ilse ik stuur je nog een mailtje.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan