Gixxer-meeting 18 juli

Ga jij mee?

  • KNALLUH

    Stemmen: 2 20,0%
  • KD`en

    Stemmen: 3 30,0%
  • Strepentrekken

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
9 aug is idd regulier, probeer weer een grote groep te krijgen :)

Meer info volgt nog :)


Hoorde dat 9 augustus een Toms cursus is daarom €225,-.

Dus s’ochtends theorie en beetje techniek rijden en dan s'middags rijden.

Als je slaagt krijg je een certificaat was ook een soort kleine race licentie is.


Maar ik moet wel zeggen die dag op zandvoort was geweldig, nog van geel naar groen gegaan in de middag en dan nog alles behoorlijk bij houden en wat mensen inhaalen, vind ik wel aardig zo voor de eerste keer.
 
Hoorde dat 9 augustus een Toms cursus is daarom €225,-.

Dus s’ochtends theorie en beetje techniek rijden en dan s'middags rijden.

Als je slaagt krijg je een certificaat was ook een soort kleine race licentie is.


Maar ik moet wel zeggen die dag op zandvoort was geweldig, nog van geel naar groen gegaan in de middag en dan nog alles behoorlijk bij houden en wat mensen inhaalen, vind ik wel aardig zo voor de eerste keer.


de TOMS is 21 aug. en kost 245 euries .
en voor 9 augustus staat dit : Circuitdag - woensdag 9 augustus 2006 - Zandvoort 225 - Een dag georganiseerd in opdracht van MV Agusta Benelux inclusief all risk verzekering
 
haha idd, als het een toms was zou sander dat wel gezegd hebben :)

Even kijken wat we regelen, ben zelf ff wegm dus waarschijnlijk laat ik het ff aan DPM over :)

Er staan foto`s op www.actionfoto.nl!

392295


samen met will volgens mij :)
 
Laatst bewerkt:
Heb er wel meer gezien met jou erop :9~

Ja ik zie het :X

2x bij sfeer & paddock

Camera 1: 2x op 6, 2x op 7, 1x op 11, 2x op 16, 2x op 22, 2x op 25

Zihouding is best ruk en linker bochten zogen :X

Ik en Will, hebben lekker achter elkaar aan geknald, was fun! :] :}

full
 
Zag er allemaal weer erg goed uit, was wel echt erg warm , zeker om te posen!
Daarna in de zee was een stuk koeler 8-) ! Ik ga in September zeker weer mee rijden, kriebelde echt gister. PPM en S4s zou leuk zijn als jullie weer willen voor-rijden!
 
MXT3691.jpg



Lekker wachten tot je weg mag (best warm)

MXT3415.jpg


voor de eerste keer vond ik het best lekker gaan.

volgende keer weer (misschien dan wel met en gixxer-meeting)
 
@Rene, zeker! Probeer er dan ook weer te zijn :)

Zelfde voor 9 aug :)

@Mick, je had je niet via de meeting ingeschreven toch?
 
Voor 9 aug moet ik even kijken, in de tussentijd ben ik namelijk met vakantie. De korting kan ik wellicht nog regelen, maar inschrijvingen zullen even via sander moeten lopen, gewoon aangeven dat je van de gixxermeeting 9 augustus bent, dan betaal je 100e.

Iedereen die dan mee wilt, vraag ik dus ff sander te mailen met de aanmelding: zeggen dat het via jeroen is en voor de gixxermeeting. Ik ben er ff niet dus kan verder niet echt iets doen :)
 
Was een leuke dag :Y *O*

alleen jammer dat het mij niet echt wou lukken :X

staat wel een paar keer op de foto *O* *O*

Heb er wel spijt van dat ik vroeger ben weggegaan (en dat ik laatste 2 sesie niet meer heb meegedaan ;( )

Volgende keer toch iemand regelen die mij en motor kan brengen en halen
Was helemaal kapot gisteravond :P

PS :
Postman ,ga de vering een 1/4 slag terug zetten ,zo is ze echt perfect in bochten *O* :} ,maar na een recht stuk heb ik geen K****n meer over '( :9 ,je voelt nou echt ieder steentje :9
 
Laatst bewerkt:
@Rene, zeker! Probeer er dan ook weer te zijn :)

Zelfde voor 9 aug :)

@Mick, je had je niet via de meeting ingeschreven toch?

Nee klopt ik had me net via Ruud ingeschreven en toen zag ik dit topic, misschien volgende keer.

Maar het was wel erg gezellig met al die gixxers. *O*
 
Was een leuke dag :Y *O*

alleen jammer dat het mij niet echt wou lukken :X

staat wel een paar keer op de foto *O* *O*

Heb er wel spijt van dat ik vroeger ben weggegaan (en dat ik laatste 2 sesie niet meer heb meegedaan ;( )

Volgende keer toch iemand regelen die mij en motor kan brengen en halen
Was helemaal kapot gisteravond :P

PS :
Postman ,ga de vering een 1/4 slag terug zetten ,zo is ze echt perfect in bochten *O* :} ,maar na een recht stuk heb ik geen K****n meer over '( :9 ,je voelt nou echt ieder steentje :9

Ja helaas waren meerdere weggegaan, laatste sessies zijn lekker rustig...

Niet te veel kutten aan je vering, standaard staan ze voor het tempo prima :)
 
Ja helaas waren meerdere weggegaan, laatste sessies zijn lekker rustig...

Niet te veel kutten aan je vering, standaard staan ze voor het tempo prima :)

Postman had m'n veringafstelling dinsdag even verandert ,hetzelfde zoals ie bij hem staat :Y
Echt perfect in de bochten })
Standaart was dus toch niet helemaal goed :N

MAC D zit er toch een heel klein beetje aan te denken om 19 september weer te gaan :Y })
Ondanks het jammer genoeg duidelijk gemis aan ervaring wil ik toch weer en poging wagen :Y
 
Laatst bewerkt:
Aller eerst wil ik Sub4Sec & Da Puppet Masta bedanken voor hun begeleiding tijdens de sessies :} :} :}


Ik was rond 20.00 uur thuis, helemaal afgepeigerd.....

Voor mijn gevoel heb ik mijn grenzen weer verlegd :o . Op een gegeven moment ging ik behoorlijk "hard" in de rondte dat ik na het laten zien van mijn achterband het advies kreeg om het rustiger aan te doen. In de 1 na laatste sessie heb ik dat advies dan ook opgevolgd en me meer gefocusd op mijn zithouding in de bochten, want dat was gewoon ruk.

Ik reed zo wat op de rand van mijn band en kreeg mijn knie maar niet op de grond. Niet dat dit een doel van me was maar als je een behoorlijke hellingshoek rijdt maar je knie het asfalt niet raakt, dan is je zithouding duidelijk niet goed |(

In de laatste sessie kreeg ik hem door en heb toen weer de snelheid opgevoerd *O* *O* *O* .

Nog even twee foto's:

MXT2003.jpg



MXT2040.jpg


8-)
 
Gewoon doen joh :)

Zit er wel aan te denken :Y

Alleen eerst effe kijken of ik iemand kan vinden die moi & motor op kan halen ,na een circuit dag nog effe 150 km terugrijden is was niet te doen :N

En een marshall vinden die ik bij kan houden ,ook een leuk idee
Pas de derde sectie kon ik het lijnen verhaal beoefenen :Y

Was jou na de eerste ronde al kwijt ,jullie tempo ligt mij jammer genoeg nog te hoog '(
 
Zit er wel aan te denken :Y

Alleen eerst effe kijken of ik iemand kan vinden die moi & motor op kan halen ,na een circuit dag nog effe 150 km terugrijden is was niet te doen :N

En een marshall vinden die ik bij kan houden ,ook een leuk idee
Pas de derde sectie kon ik het lijnen verhaal beoefenen :Y

Was jou na de eerste ronde al kwijt ,jullie tempo ligt mij jammer genoeg nog te hoog '(

Hee geen punt, daar lag een miscommunicatie. Ik dacht dat je liever wat sneller wilde. Je reed wat achter in de groep en kon niet goed zien of je erbij zat of niet. Volgende keer wil ik absoluut op jouw tempo rijden, en dat tempo dan opvoeren. Ik had het niet goed begrepen, dacht echt dat je sneller wilde, das mijn fout :) Ik wil je zeker voorrijden, dat heb ik ook ff met will alleen gedaan en die vond het volgens mij wel leuk *D doen wij dat volgende keer (en dat zal 9 augustus zijn :X wordt wel een gixxermeeting reeks zo, maar als we maar lol hebben _O- )
 
Hee geen punt, daar lag een miscommunicatie. Ik dacht dat je liever wat sneller wilde. Je reed wat achter in de groep en kon niet goed zien of je erbij zat of niet. Volgende keer wil ik absoluut op jouw tempo rijden, en dat tempo dan opvoeren. Ik had het niet goed begrepen, dacht echt dat je sneller wilde, das mijn fout :) Ik wil je zeker voorrijden, dat heb ik ook ff met will alleen gedaan en die vond het volgens mij wel leuk *D doen wij dat volgende keer (en dat zal 9 augustus zijn :X wordt wel een gixxermeeting reeks zo, maar als we maar lol hebben _O- )

Als je dat tempo van mij had gereden was je in slaap gevallen ,Sub B|
Heb jammer genoeg nog niet voldoende lef in de bochten ;(
2de sectie achter wat meiden gezetten ,en die reden met dus weer net te langzaam |(

Maar als je dat wilt doen voor me rijden ,wil ik je daar graag aan houden *O*
Kan wel wat hulp gebruiken :Y
Ga kijken of ik voor 19 september iemand kan vinden die me kan ophalen ,als dat lukt is de kans zeer groot dat ik kom :Y

Ho wacht ,effe verkeert gelezen :
Jij gaat 9 augustus ??
En niet 19 september ??
 
Laatst bewerkt:
Als je dat tempo van mij had gereden was je in slaap gevalen ,Sub B|
Heb jammer genoeg nog niet voldoende lef in de bochten
2 sectie achter wat meiden gezetten ,en die reden met dus weer net te langzaam |(

Hallo! Je rijdt een 750, in z'n 2/3 de baan over en gas geven! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan