gixxer uit quote challenge

wat zou dit moeten kosten

  • geen drol

    Stemmen: 16 44,4%
  • 7000 - 8000

    Stemmen: 2 5,6%
  • 8000 - 9000

    Stemmen: 2 5,6%
  • 9000 - 10000

    Stemmen: 4 11,1%
  • 10000 - 11000

    Stemmen: 2 5,6%
  • 11000 - 12000

    Stemmen: 1 2,8%
  • 12000 - 13000

    Stemmen: 4 11,1%
  • Veeeel meer

    Stemmen: 5 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    36
hmm, dat snap ik ff niet, maar dat zal wel aan mij liggen ofzo
Volgens mij is die motor opgebouwd door ene meneer hoegee, dus ik denk niet dat die motor magertjes is opgekallefaterd:
O.A. Compleet titanium uitlaatsysteem van Yoshimura, Yoshimura nokkenassen, Gietijzeren race remschijven van Spiegler, Wp race-vering, Rem/schakelset van Robby Moto en een Radiale rempomp van ABM.


en blitzeR1, ik kan het mis hebben, maar wat verschilt die uitspraak die je aanhaalt met een gemiddeld topic op M-F?


De reden dat ik dat roep is dat volgens mij een getuned blok een minder lange levensduur heeft als een normaal blok.
(ga nu even opzoek naar de bron die ik gelezen heb dat dit blok getuned is)
 
jamaar.. jamaar... TK gixxer.. en dan een link naar marktplaats.. das toch een advertentie dan?

Van mij mag ie best terug naar algemeen, maar dan wil ik wel de titel veranderen B| :P
 
jamaar.. jamaar... TK gixxer.. en dan een link naar marktplaats.. das toch een advertentie dan?

Van mij mag ie best terug naar algemeen, maar dan wil ik wel de titel veranderen B| :P


maakt mij niet uit wat je ermee doet.
mijn opzet was mogelijk geinteresseerden wijzen op deze fiets,
en een discussie over de mogelijke prijs en voor en nadelen van deze fiets op gang helpen.

dus ja waar hoort dit onder¿
 
hm ik zal die vent zo ff een mailtje sturen met wat ie nou vraagt voor dat ding. Weten we dat ook weer.


Zo die is verstuurd :)
 
Laatst bewerkt:
Jort Kelder: 14-09-2004

The Quote Challenge 2004 zit erop. De natie heeft z'n gal weer kunnen spuwen over zoveel decadentie, onzinnige lol en onverantwoord gedrag. Jaloerse kletspraat die wij verwelkomen met een glimlach.

'Ach', merkt Van Stokkum mild op. 'Die Volvootjes van de KLPD zijn welkom, maar ze moeten die motoren wel een beetje oppeppen. Bij 250 is de puf eruit…'


En dit zijn volwassen mensen? Dit zijn reacties die ik verwacht van een puber.
Wat een walgelijk volk. Daar zou ik me niet eens bij willen scharen.
Die Jord Kelder moet inderdaad zijn bek houden, die ia alleen maar een hoofdredacteur en hoort dus niet bij dat volk thuis, meeloper is 't. En die Van Stokkem moet al helemaal niet lullen, ik dirf te wedden dat hij de 250 nog nooit gehaald heeft. :X

Wat betreft niet mee willen doen: als ik er een paar dagen racen in mijn veeel te dure sportwagen voor over moet hebben om tot de 500 rijkste Nederlanders te behoren zou ik het wel doen hoor.... ;)
 
De reden dat ik dat roep is dat volgens mij een getuned blok een minder lange levensduur heeft als een normaal blok.
(ga nu even opzoek naar de bron die ik gelezen heb dat dit blok getuned is)


Ik vroeg me eigenlijk af waarom je liever een oude 1100 hebt dan een nieuwe 750 ;)
 
Fockem, die van Stockem!!

Achterlijk kakvolk wil alleen maar posen en kunnen nog geen deuk in een pakje boter rijden, laat staan dat ze begrijpen waarom wij; "het gepeupel", motorrijden!

En ik zeg: lelijke kleuren! Koop dan een Ducati 999R als je wil patsen!
 
Blah-blah-blah......

Leuke fiets toch? Als ik zo'n € 6000,- of meer (dat zal het wel gaan kosten 0-) ) zou ik rustig een bod doen. Weer eens wat anders dan dat standaard blauw-wit-suzuki kleurtje.
 
hahahahaha, geweldig hoe zo'n verhaal toch een compleet eigen leven gaat leiden.

Ik stel daarom voor dat jullie al je vragen aan mij kunnen voorleggen....of niet.
Afhankelijk wat je wil. Als je prettig leeft met veronderstellingen en vooroordelen, prima! Als je de waarheid wil....ook prima.
 
volgens mij neemt de quote challenge zichzelf lang niet zo serieus als de buitenwereld dat doet... ik vindt het wel wat hebben, jezelf als een puber gedragen...

hahahahaha, geweldig hoe zo'n verhaal toch een compleet eigen leven gaat leiden.

Ik stel daarom voor dat jullie al je vragen aan mij kunnen voorleggen....of niet.
Afhankelijk wat je wil. Als je prettig leeft met veronderstellingen en vooroordelen, prima! Als je de waarheid wil....ook prima.


nice bike, waarom gaatie in de verkoop? is nu net ingereden dunkt me..
 
volgens mij neemt de quote challenge zichzelf lang niet zo serieus als de buitenwereld dat doet... ik vindt het wel wat hebben, jezelf als een puber gedragen...

Als je het breed heb, mag je het breed laten hangen van me :P

Zeg nou eens eerlijk, zou je zelf veel anders zijn als je net zoveel 'cash' zou hebben? Ik niet!
 
Als je het breed heb, mag je het breed laten hangen van me :P

Zeg nou eens eerlijk, zou je zelf veel anders zijn als je net zoveel 'cash' zou hebben? Ik niet!

mijn hobby mag ook geld kosten *D , danmaar geen tophypotheek en een te duur huis... maargoed ik heb verder geen klagen gelukkig...
 
Ik ben "open minded" aan het hele "Quote Challenge" avontuur begonnen.
Natuurlijk heeft dit hele evenement een imago van veel te rijke patsers die de wet aan hun laars lappen. Maar alleen dit laatste is correct.
Maar wat zou je doen als er een dergelijk evenement, zonder alle poeha, zou zijn voor motorrijders?

Voor mij was het een uitdaging om mee te mogen doen.
Ik ben niet rijk, beroemd, een BN-er of iets dergelijks, maar wilde laten zien dat iedereen mee kan doen. Ongeacht wat dan ook. Als je maar wil.
En ik wilde als eerste motorrijder hieraan deelnemen. Missie geslaagd!

Of deelnemers hun geld aan een erfenis hebben overgehouden??? Geen flauw idee.
Gelukkig is er een nieuwe aanwas van deelnemers die wel degelijk zelf hun geld hebben verdiend....en nog steeds verdienen. Het is echt niet zo dat alle deelnemers "loaded" zijn. Er zitten ook een hoop ontzettend aardige ondernemers, fotomodellen en arme sloebers bij die gewoon een weekje willen feesten en netwerken. Je moet het er alleen voor over hebben.
Dus of je koopt een nieuwe Deawoo Matiz of je neemt eens een keer deel aan een wel heel bijzonder evenement.

En inderdaad, de Quote Challenge neemt zichzelf niet zo serieus. Alleen de KLPD maakt zich kennelijk druk omdat ze in het geheel geen vat kunnen krijgen op de Challengers. Wat vervelend nou. Misschien moesten ze zich maar eens met belangrijkere zaken bezig houden. Met 300 man een woonwagenkamp invallen bijvoorbeeld.

Specs van de motor staan op de site. Getuned, maar wel rekening gehouden met de 4500 km die gereden moest worden. Getuned maar betrouwbaar. Revisie niet nodig.
 
hahahahaha, geweldig hoe zo'n verhaal toch een compleet eigen leven gaat leiden.

Ik stel daarom voor dat jullie al je vragen aan mij kunnen voorleggen....of niet.
Afhankelijk wat je wil. Als je prettig leeft met veronderstellingen en vooroordelen, prima! Als je de waarheid wil....ook prima.

Geef eens wat specs als je wilt?

En waarom deden jullie mee?

s4s
 
Terug
Bovenaan Onderaan