Mensen,
Gister paar mooie foto's gemaakt van onze GL1000, deze heeft een jaar of 10 stil gestaan en door mijn vader weer netjes gemaakt.
Remmen compleet gereviseerd, veel dingen ge poedercoat, verschillende keerringen vervangen, erg veel gepoetst en alle vloeistoffen uiteraard vervangen enzovoorts.
Wat een fijne machine z'n GL1000, laag zwaarte punt dus erg wendbaar, keren op de weg zonder voeten op de grond is geen probleem. En wat trekt de 4 cilinder boxer motor lekker door, lekker vel op het gas en zonder moeite naar de 8500 toeren per minuut als je dat wil.
Zit houding is erg relaxed, we hebben op dit moment de CBX1000 en de GL1000 in het hok staan, dus het is steeds lastig kiezen tussen die 2
De CBX gaat nooit meer weg, en we twijfelen of we de GL houden of door verkopen. Wat zou zoiets waard zijn denken jullie?
Gister paar mooie foto's gemaakt van onze GL1000, deze heeft een jaar of 10 stil gestaan en door mijn vader weer netjes gemaakt.
Remmen compleet gereviseerd, veel dingen ge poedercoat, verschillende keerringen vervangen, erg veel gepoetst en alle vloeistoffen uiteraard vervangen enzovoorts.
Wat een fijne machine z'n GL1000, laag zwaarte punt dus erg wendbaar, keren op de weg zonder voeten op de grond is geen probleem. En wat trekt de 4 cilinder boxer motor lekker door, lekker vel op het gas en zonder moeite naar de 8500 toeren per minuut als je dat wil.
Zit houding is erg relaxed, we hebben op dit moment de CBX1000 en de GL1000 in het hok staan, dus het is steeds lastig kiezen tussen die 2
De CBX gaat nooit meer weg, en we twijfelen of we de GL houden of door verkopen. Wat zou zoiets waard zijn denken jullie?
Laatst bewerkt: