glimmende kant boven was het toch? :(

wizl

Die hard MF'er
29 okt 2002
458
0
boxmeer
Zie hier het resultaat van een iets te enthousiast bochtje naar links. Heb een metertje of 20 geschoven. Voor de mensen die wel eens twijfelen of ze hun pak wel aan moeten doen is de laatste foto. Voor de volledigheid, mijn arm heeft geen schrammetje :}

1.jpg


2.jpg

zoek de schakelset ;)

3.jpg


4.jpg
 
Laatst bewerkt:
aaaaaaaaaaaaaa, Dit willen we liever niet zien!

Zonde man, van je bike dan, hoop dat je hem weer gauw klaar krijgt.
 
Zonde van je bike, maar gelukkig valt de persoonlijke schade mee
 
Is lullig, ik ken het gevoel ;)

Bovendien, jouw schade lijkt verdacht veel op de mijne. Ook een kuipdeeltje doorgesleten en uitlaatje van vorm veranderd.
 
F*ck zeg van die mooie bike, maarja JIJ bent er nog goed afgekomen dankzij je leren pakkie. Hopelijk leest de korte broeken brigade ook dit topic zodat er volgende week niet allerlei ambulances MIJ weer in moeten halen.....
 
Veel sterkte !!!!!

Hoop dat je er zelf niets aan overhoud.. En hier is weer een bewijs, als je een koe kunt aantekken, gebruik hem dan.

Groetjes Willi.

**die zelf ook een keer met 20 km/u onderuit is gegaan**
 
Kloten man!

Helaas gebeurt het de laatste tijd weer heel vaak :(
Stond gister nog een nieuwe R1 bij mijn broer, met een linkerkant
die niet meer zo mooi was.
 
Is lullig, ik ken het gevoel ;)

Bovendien, jouw schade lijkt verdacht veel op de mijne. Ook een kuipdeeltje doorgesleten en uitlaatje van vorm veranderd.
:^
Alleen was het bij mij de rechterkant..

Morgen een fijne stijve nek })
Zolang het zulke schades blijven valt het gelukkig allemaal mee, succes bij de afhandeling..
 
En dit is dus gewoon KLOTE |(

Maar troost jezelf, had nog veeeel erger kunnen zijn..met jou en je fiets.

Toch sterk zo'n SPYKE pak hè? *D

Suc6 met de verzekering en het opknappen !

Groeten,

Fastmarky(R1)...en binnenkort raceR6 *D
 
das klote he ik ben 6 weken geleden ook gegaan maar
mijn motor was gelijk total
na 4 weken weer opgestapt maar geestelijk
heb ik een harde klap gemaakt
ik hoop dat jij en je motor weer snel hersteld zijn
 
Je hebt gelijk!!!
Glimmende kant moet inderdaad boven :( :( :( *D

Tja wat je pak betreft, deze had je beter niet aan kunnen hebben, had je in ieder geval nog een goed pak gehad *D *D *D

Maar even zonder dollen 20 meter is een beste smak :( :( :( , gelukkig heb je er geen letsel aan over gehouden, op die deuk in je ego na :X

Toch wel all risk verzekerd O-)
 
Toch wel all risk verzekerd O-)
Ja, all risk. Eens ff. kijken hoe dat afloopt met de verzekering. Ik was in de veronderstelling dat kleding tot een bepaald bedrag was meegedekt, maar vgl. de mevrouw bij de schadeservice was dat niet het geval '(
 
zonde, maarja als je zelf niets hebt.

Kameraad van mij werd donderdag trouwens ingehaald door een blauw witte TLr. (hij rijdt een scrad 750) Was in de buurt van boxmeer.

Was jij dat misschien met nog een smetteloze motor???

Waar is het trouwens gebeurd?
 
Was dat een zwart grijze GSX? Ik stond te tanken toen hij voorbij kwam, daar ben ik idd. nog even achteraan gegaan. Bochtje waar het mis ging, was achteraan op het industrie-terrein in Boxmeer.
 
Nee, denk het ook niet. Heb zelf nog geen andere gezien in ieder geval. Kan me geen blauw-witte gixxer herinneren. Maar dat kan ook aan mij liggen :P Ben om half tien onderuit gegaan zo'n beetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan