Glow in the dark rim stripes

Motorwiel

Rookie
8 jul 2021
15
8
Hi MFers,

Een vriend van mij wil een glow in the dark rim stripe op zijn motor plaatsen. Nu vroeg ik mij af of dit uberhaupt legaal in Nederland.. glow in the dark lijkt mij minder fel dan led dus wellicht mag het (net zoals reflectoren)?
 
Met schemering en daglicht en donker en weet ik het, werkt dat toch nooit? Ze zitten op het plafond bij m'n dochter van 3. Daar werkt het 10 minuten na dat ik de gordijnen dicht gedaan heb.
 
Met schemering en daglicht en donker en weet ik het, werkt dat toch nooit? Ze zitten op het plafond bij m'n dochter van 3. Daar werkt het 10 minuten na dat ik de gordijnen dicht gedaan heb.
Klopt. Werkt van geen kanten. Idee is leuk, uitvoering wat minder. Maar het fluor groen er van vind ik wel tof.
 
Met schemering en daglicht en donker en weet ik het, werkt dat toch nooit? Ze zitten op het plafond bij m'n dochter van 3. Daar werkt het 10 minuten na dat ik de gordijnen dicht gedaan heb.
Blacklight peertje , in een donker hoekje .. Moet jij kijken, hoe die sterren stralen! en Saturnus en de maan ook...
Ik had zon blacklight ccfl lampje in een zelfgemaakt boeken plank gemod... wat genoot dochterlief! Die, op een timer gezet.. die ging lopen zodra het "naar bed breng /verhalen verzinnen, / voorlezen " lichtje uit ging...
 
Terug
Bovenaan Onderaan