goede service bij aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

superwoofer

Rookie
18 feb 2015
1
0
Ik heb vorige week een nieuwe kymco downtown 300i abs gekocht bij
motorzaak jan Poppe te zeeland poppemotopart.nl de service en aflevering zijn van een hoog niveau
zeer vriendelijke eigenaar de extra's die ik wenste zijn zonder meer kosten uitgevoerd verhoogd windscherm
Tom Tom beugel en alles keurig en netjes gemonteerd, ben uitermate tevreden over deze motorzaak.

natuurlijk zijn er in het land tevens ook andere prima motorzaken, echter jan poppe geniet mijn voorkeur.
 
Welkom op motor-forum. Je bent niet toevallig de eigenaar van die zaak? Een eerste post die een bedrijf de hemel in prijst in namelijk een beetje verdacht ;)

Verder heel veel plezier met je Downtown. Ik hoop echt dat je er geen problemen mee krijgt, maar als dat toch zo mocht zijn leer je pas echt de service van de zaak kennen. Laat je het dan ook weten?
 
full
 
Zo hee....Ik ga gelijk ook kijken voor een kymco downtown 300i ABS! Na het lezen van dit zeer overtuigende eerste postje is er voor mij geen zaak beter dan Jan Poppe!
 
Jan Poppe doet alles om het geld uit je zak te kloppe :+

Leuk geprobeerd Jan :W
 
Stelletje haters, die man heeft gewoon een dikke testbank jongûh !!!

Poppe MotoParts

En als je een review over jezelf zou schrijven zou zelfs ik nog minder schrijfvouten maken.

Gewoon glimlachen en bedenken dat er nu een zeeuw met een glimlach onder zn helm op de scooter zit.
best zeldzaam (die glimlach ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ach op de site wordt ook Ducati geschreven als 'Ducatie' :')

Verder veel scootertjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan