Beste moment van aankoop

Vaak zijn demo's best mee geragd. Ik zelf zou het nimmer doen..

Personeel neemt hem ook wel es mee..en daar wordt dan anders mee omgegaan
Honda geeft 5 jaar garantie. Ik dacht ook op hun demo motoren
Een jonge tweedehands NC750 vind ik duur in verhouding tot nieuwwaarde
 
Lenen: eigen keuze, niet mijn keuze.
belangrijkste wat ik zelf mee zou wegen, is dat zo’n lening zwaar invloed heeft op het verkrijgen van een hypotheek. Dus ben je van plan om binnen de aflos termijn te verhuizen of op jezelf te gaan en wil je kopen, dan wordt dat flink lastiger.

Overigens heb ook ik mijn eerste motor binnen 3 maanden flink plat gelegd.

Succes met de beslissing!
 
Ben wel eens met bart82. Als je gaat rijden , zeker op een andere motor, moet je wennen eraan. Een goede tweedehandse is beter. De afschrijving van een nieuwe is best hoog. Koop een tweedehandse die wat km heeft. Mijn V7 iii met 5000 km koste 3000 euro goedkoper.... het loont echt om splinter nieuw links te laten liggen.....
 
Wat voor winters hebben we nu nog, voorheen veel kouder met slechtere kleding. Nu is het prima te doen, zelfs voor je plezier.
Dus dat..

Dan nog hoeft kou geen probleem te zijn, alleen gladheid en sneeuw. Maar dat komt zo weinig voor tegenwoordig.
Nou, mijn Fje heeft denk ik toch een dikke maand bij elkaar stil moeten staan (kan ook korter geweest zijn
maar duurde veel te lang)
Iets met sneeuw en vervolgens een ijslaag waar ik verplicht ben om al bochtend over heen te moeten..

TSér, als je je er zelf goed bij voelt, gewoon de lening aan gaan.
EN wat al vermeld is, dan wel de eis aan je zelf stellen door een All Risk af te sluiten.
Verder gewoon lekker zo lang mogelijk door :]

Je heb ook van dit soort dagen in de winter, maar dan -5 ipv + 25'
en dat is verrekte lekker om dan te rijden..


En niets mis (voorlopig nog) met een Versys 650
Benieuwd hoe de handkappen icm met HVV gaat werken in de koudere ochtenden..
 
Als je nu wilt rijden moet je nu een motor kopen.
Wachten tot "het niet zo zonde is van het geld" is zinloos, wie weet wat er allemaal gebeurt.
Vrijdag ga ik naar de begrafenis van iemand die nog een heel aantal goede jaren had kunnen hebben, maar in nog geen drie maanden lag dat toekomstperspectief overhoop.
 
Als je nu wilt rijden moet je nu een motor kopen.
Wachten tot "het niet zo zonde is van het geld" is zinloos, wie weet wat er allemaal gebeurt.
Vrijdag ga ik naar de begrafenis van iemand die nog een heel aantal goede jaren had kunnen hebben, maar in nog geen drie maanden lag dat toekomstperspectief overhoop.
Sterkte daarmee! Idd, het kan zomaar gedaan zijn. Zeker iets om over na te denken ook.
 
Als je nu wilt rijden moet je nu een motor kopen.
Wachten tot "het niet zo zonde is van het geld" is zinloos, wie weet wat er allemaal gebeurt.
Vrijdag ga ik naar de begrafenis van iemand die nog een heel aantal goede jaren had kunnen hebben, maar in nog geen drie maanden lag dat toekomstperspectief overhoop.
Het is maar hoe je het ziet.
Enkele maanden geleden een oude vriend van 58 weg mogen brengen,maand geleden een dierbare collega van 43.
Dankzij ik altijd spaarzaam ben geweest ga ik nu 9 jaar voor mijn AOW leeftijd met pensioen,en ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil,zonder veel concessies.
Meer kans om nu nog gezond, leuke dingen te blijven, doen dan over 10 jaar
 
Ik denk dat het als beginnend motorrijder goed is om zo snel mogelijk wat te kopen. Het liefst iets goedkoops, maar dat wil je blijkbaar niet. Maar rijbewijs halen en dan een half jaar niet rijden is het recept voor ellende in de lente.
Ik heb op m’n 19e mijn motorrijbewijs gehaald, en ben pas op m’n 22e begonnen met rijden (arme student, dus geen geld voor een motor). Voordat ik m’n 1e motor kocht heb ik nog wel een opfrislesje genomen om uit te vinden of ik het motorrijden nog leuk vond.
 
Ik heb op mijn 19e, van mijn allereerste salaris, direct een motor gekocht, waarvan de rest op afbetaling. Mijn ouders waren er destijds niet blij mee. _O- Mijn rijbewijs moest ik nog even snel halen. Paar weken met een L-plaatje rondgereden en toen examen gedaan.

Ik heb er daarna nog wel een stuk of 30 gekocht. Ben er nu wel klaar mee. Alhoewel ik volgend jaar voor wat lichters wil gaan.
 
Ik denk dat het als beginnend motorrijder goed is om zo snel mogelijk wat te kopen. Het liefst iets goedkoops, maar dat wil je blijkbaar niet. Maar rijbewijs halen en dan een half jaar niet rijden is het recept voor ellende in de lente.
In dat geval......2008 rijbewijs gehaald. Daarna 2/3 keer gereden op een huurmotor. Daarna niet meer ;)......
Maar je hebt gelijk. MAAR: sowieso ga ik herhaal lessen nemen so don't worry there ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan