Beste moment naar de motor beurs in Utrecht

Umop3p1sdn

MF veteraan
17 mrt 2021
2.175
1.568
Iemand tips wat het beste moment is?
Is er outlet Bv laatste dag of de hele tijd.

Zijn er dagen of avonden die drukker zijn of rustiger?

Alle tips zijn welkom;)
 

Bijlagen

  • 5A86C270-BE49-4A49-B367-47EC4177AE0F.jpeg
    5A86C270-BE49-4A49-B367-47EC4177AE0F.jpeg
    131,9 KB · Weergaven: 22
Beste moment is wanneer het jouw uitkomt. Mijn ervaring is afhankelijk of je wat nodig hebt zo vroeg mogelijk. Van de andere kant is laat ook niet verkeerd. Ik ervaar dat veel spullen later in het weekend en op de dag nog verder in de aanbieding gaan. Vaak willen standhouders zo min mogelijk mee terug nemen, dus nog meer korting.
 
Als je een aantrekkelijke vrouw bent zonder kerel is het beste moment donderdag of vrijdag overdag tussen 1100 en 1600 ongeveer.

Ben je, zoals de meesten, een kerel, dan beter buiten die tijden.

Ik weet nog niet of ik donderdag of vrijdag ga.

db
Mochten er vrouwen zijn op het forum.
Donder of vrijdag heb je kans om in de prijzen te vallen bij Dirtbag.
 
Donderdag sowieso rustigste dag, maar met aanbiedingen idd kan je weer beter op zondag zijn. Alleen dan moet er nog wel liggen wat jij net wil hebben.
 
Ik zou me trouwens sowieso niet al te rijk rekenen qua aanbiedingen. Vind het eigenlijk elk jaar kariger worden, steeds minder korting. Dingen die wel veel korting krijgen zijn vaak laag kwaliteit kleding.
 
Donderdag sowieso rustigste dag, maar met aanbiedingen idd kan je weer beter op zondag zijn. Alleen dan moet er nog wel liggen wat jij net wil hebben.
Donderdag oriënteren voor de spulletjes en dan op zondag kopen.
 
Ik zou me trouwens sowieso niet al te rijk rekenen qua aanbiedingen. Vind het eigenlijk elk jaar kariger worden, steeds minder korting. Dingen die wel veel korting krijgen zijn vaak laag kwaliteit kleding.
idd. tel daarbij je kaartje en benzine/trein kaartje bij op en je bent duur uit.

goedkope motorkleding op de beurs zijn vaak restpartijen met bijbehorende kwaliteit.
de motorbeurs is leuk, maar voor een beetje banden trappen en (duur) bier drinken.
 
Ik ben in de race voor een nieuwe motorscooter van Yamaha. Maar ik heb al gemerkt dat ze de prijzen flink hebben opgeschroefd ten opzichte van vorig jaar.
 
Ik zou me trouwens sowieso niet al te rijk rekenen qua aanbiedingen. Vind het eigenlijk elk jaar kariger worden, steeds minder korting. Dingen die wel veel korting krijgen zijn vaak laag kwaliteit kleding.
Je vergeet de speciale kortingen die overdreven gezegd 50% hoger liggen dan normaal, maar wel dik 25% korting beurs aanbiedingen..
:+

De 24ste maar weer is kijken daar, al jaren niet meer geweest.
Ben benieuwd:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan