Goedkope woon-werk motor

1:10 diesel :O koop eens een fatsoenlijke diesel :P
ik rij met mijn alfa romeo 1.9 JTD 1:17,5 en er zijn mensen die er 1:20 mee rijden! :D
 
Weet nog een BMW K100RS voor weinig...
Engelse import, dus mijlenteller. Verdere details zijn mij op dit moment niet bekend. Motor staat ongeveer halverwege je woon-werkroute.


Zou ik ook zeggen. Ik heb zelf een K75RT, gekocht voor 800,-. Opgeknapt en hij rijdt fijn. De K-serie van BMW (goed, het is een oudemannenbrommer) is ernstig ondergewaardeerd. Mijn exemplaar heeft 130.000 op de teller en loopt nog als nieuw. Bovendien is de kuip echt goed ontworpen, alsof je in een bushokje staat.

Qua verbruik heeft een K75 ongeveer 1 op 17 nodig. Verbruikt hij meer, dan is er iets niet goed.
En, iedere garage kan even het CO bijstellen.
 
Ik heb ontdenkt dat ik precies tegen de files inrijd.

0700 weg, 0800 op locatie (Amsterdam -> Den Haag)
1615 terug 1715 thuis... of na 1800 weg is ook redelijk ok.

Vertrekken net na 1700 (nu dus) is niet handig.

Met dergelijke reistijden blijf ik auto-en. Kost weliswaar nog wat meer met 1:10 diesel....


dan is er of iets veranderd op de A4 - A44 of jij kijkt niet goed. ik ben juist vanwege die file verhuisd van Amsterdam (pijp) naar den haag. zowel ik als vrouw werken in Den Haag / rijswijk. iedere morgen uiterlijk op 7.15 (en geen 2 minuten later anders redden we het niet) uur op de ring om 8.30 in haagse te zijn. maar regelmatig liep alles weer vast net na d splitsing A4-A44 en waren w eblij 8.45 op werk te zijn. terug ppff w egingen van ellende bijna iedere dag (we hadden nog geen kids) in haagse eten of drankje drinken op het strand omdat voor 18.30 uur geen zin had of je moest van schuivelen in de file houden. zou voor de grap een wat test ritjes maken dan kan je je altijd nog bezinnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan