Goh, hoe zou dit nou toch komen...? ;-)

Leg eens uit,vind je opmerking nogal misplaatst :)
Dat WSBK idd meer strijd heeft, maar als je puur naar de rijtechnische kwaliteiten gaat kijken blijft de MotoGP natuurlijk veel leuker. Als je als kijker niet echt let op rijtechnieken van de rijders en puur voor spanning gaat kijken kan ik me voorstellen dat WSBK een stuk leuker, is maar net hoe je het racen zelf beleeft.
 
Dat WSBK idd meer strijd heeft, maar als je puur naar de rijtechnische kwaliteiten gaat kijken blijft de MotoGP natuurlijk veel leuker. Als je als kijker niet echt let op rijtechnieken van de rijders en puur voor spanning gaat kijken kan ik me voorstellen dat WSBK een stuk leuker, is maar net hoe je het racen zelf beleeft.

Ja,ja :? ,zal ook wel iets met de motoren te maken hebben,vind dit toch aardig knap doe het ze niet na(jij ook niet lijkt me O-) )

full
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je die van die nare zatte mannetjes?
Dat slaat op de zuiplappen in het publiek :')

nee, dit zinnetje stond er boven
Blijft toch leuker om een Rossi,Lorenzo of Stoner door de ramshoek te zien komen dan een Checa of Sykes
 
Compleet ander ja.......even op een rijtje.....

Toen.....
50cc
80cc
125cc
250cc
500cc
Zijspannen


Nu....
Moto3
Moto2
MotoGP +
RedBull rookie cup
Dutch Supersport


Toen ik in de jaren 80 naar de TT ging werd je de hele dag verwend met races en begon de eerste race om 0900 uur en zat je tot 1700 op de tribune.....
Nu hoef je er voor 1130 uur er niet te zijn en om 1500 uur loop je alweer naar je motor toe....de TT is allang het spektakel niet meer wat het ooit was :N
Je vergeet de RedBull rookies en Dutch Supersport..maar da's al snel te min, hoewel naar die 50, 80cc en zijspannen ook nauwelijks gekeken werd :z

Maar goed, TT-bestuur, KNMV, Dorna en de overheid hebben het naar de klote geholpen...

Beetje jammer, TT was altijd leuk om heen te gaan...pak nu de BSB wel mee.
Georganiseerd door de KNMV, TT-bestuur en.. Dorna (indirect) :+
 
Dat WSBK idd meer strijd heeft, maar als je puur naar de rijtechnische kwaliteiten gaat kijken blijft de MotoGP natuurlijk veel leuker. Als je als kijker niet echt let op rijtechnieken van de rijders en puur voor spanning gaat kijken kan ik me voorstellen dat WSBK een stuk leuker, is maar net hoe je het racen zelf beleeft.
Vooral die Biaggi bakt er geen hout van :+. Elbowz rijdt ook een stuk aantrekkelijker nu hij in de GP's meedoet.
 
Dat WSBK idd meer strijd heeft, maar als je puur naar de rijtechnische kwaliteiten gaat kijken blijft de MotoGP natuurlijk veel leuker. Als je als kijker niet echt let op rijtechnieken van de rijders en puur voor spanning gaat kijken kan ik me voorstellen dat WSBK een stuk leuker, is maar net hoe je het racen zelf beleeft.

f*ck, ik heb geen oog voor detail :')
 
Ondanks al 'het gezeik' ben ik er weer gewoon bij. Tuurlijk kan het allemaal beter en daar hebben jullie allemaal gelijk in maar wees blij dat zo'n evenement nog in zo''n kleine commerciele k^t markt als NL gehouden wordt. Ben zelf meer gecharmeerd van WSBK maar aan de andere kant is de MotoGP wel de absolute top! Geweldig toch om die mannen van dichtbij te kunnen zien. We kunnen/willen niet allemaal naar de buitenlandse circuits. Met de SBK zaten twee Italianen naast me op de camping en die gasten waren helemaal uit Italie gereden om de races op Assen te bezoeken. Ze waren juist erg goed te bespreken over de prijzen en de faciliteiten van het TT Circuit in vergelijking met circuits als Mugello, die ze veel te duur vonden. Het kan beter maar zo slecht als sommigen het hier stellen, nee daar ben ik het niet mee eens.

Wat betreft de Biker's Classic, superevenement en je kan overal bij komen. Ontzettend stom dat ze dit jaar in hetzelfde weekend als de TT hebben gepland. Het blijft wel een veredelde demo wedstrijd van oude mannen op oude fietsen (die wel serieus gasgeven, dat weer wel) ;)
 
Rossi zou toch best Wsbk kunnen rijden.
Het lijkt mij juist wel leuk, er wordt daar heel anders gereden dan in de GP.
En als Biaggi het kan, waarom Rossi dan niet?
 
Rossi zou toch best Wsbk kunnen rijden.
Het lijkt mij juist wel leuk, er wordt daar heel anders gereden dan in de GP.
En als Biaggi het kan, waarom Rossi dan niet?

Denk dat ie met grote voorsprong wint , als ie in een goed team komt. En dat lijkt mij juist niet leuk. Winnen moet ie in de Gp `s of stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Toch altijd weer bizar dat bijna elk topic hier uiteindelijk de naam Rossi weer moet vallen. Zucht.....zou het 'Gele Gevaar' dan toch bestaan????
 
Toch altijd weer bizar dat bijna elk topic hier uiteindelijk de naam Rossi weer moet vallen. Zucht.....zou het 'Gele Gevaar' dan toch bestaan????
mischien omdat ie de afgelopen 15 jaar nogal wat heeft gewonnen
als t biaggi was geweest die de afgelopen 15 jaar de GP's op een dergelijke manier had gedomineert dan zat iedereen nu zo over hem te praten als jij nu over rossi praat.
is vrij normaal als iemand zo een prestatie heeft geleverd dat er dan lieden zijn die je naar beneden willen halen.
niet alleen in de sport, dat is in alles zo.
 
Idd, het is nog niet eens zo heel lang geleden dat ene agostini in meerdere klasse's iedereen altijd het nakijken gaf, en ook toen was het knap vervelend dat je eigenlijk al wist wie er ging winnen voor de race gestart werd.

Toch gingen we massaal naar de circuits, en was het genieten, mischien was de charme wel dat alles kon.

De motor bladen stonden vol met de meest exotische construkties, en elke regel text werd 3x verslonden.
1,2,3,4,5,6 Cyl het was er allemaal, dam ik wordt oud en mis het :P
 
mischien omdat ie de afgelopen 15 jaar nogal wat heeft gewonnen
als t biaggi was geweest die de afgelopen 15 jaar de GP's op een dergelijke manier had gedomineert dan zat iedereen nu zo over hem te praten als jij nu over rossi praat.
is vrij normaal als iemand zo een prestatie heeft geleverd dat er dan lieden zijn die je naar beneden willen halen.
niet alleen in de sport, dat is in alles zo.

Het gaat er om dat de TT in gevaar is, er wordt weer van alles off-topic bijgehaald zoals Rossi naar het WSBK. Dat is het enige waar ik me over verbaas hier is dat er vaak off-topic gepraat wordt en dan name wordt Rossi er vaak bijgehaald. Er zelfs nu een vergelijkbaar topic geopend en de moderators doen niks. Wat mij betreft is het gewoon vervuiling van het forum. Enige reden om Rossi te noemen, is dat zijn populariteit in NL belangrijk is voor de TT. Zonder Rossi zullen de bezoekersaantallen nog verder gaan dalen van de TT.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan