Goh, hoe zou dit nou toch komen...? ;-)

Het gaat er om dat de TT in gevaar is, er wordt weer van alles off-topic bijgehaald zoals Rossi naar het WSBK. Dat is het enige waar ik me over verbaas hier is dat er vaak off-topic gepraat wordt en dan name wordt Rossi er vaak bijgehaald. Er zelfs nu een vergelijkbaar topic geopend en de moderators doen niks. Wat mij betreft is het gewoon vervuiling van het forum. Enige reden om Rossi te noemen, is dat zijn populariteit in NL belangrijk is voor de TT. Zonder Rossi zullen de bezoekersaantallen nog verder gaan dalen van de TT.
in elk topic word off topic gelult, dat gaat vanzelf, en t gaat ook vanzelf weer weg.
het is een motor forum en rossi word nou eenmaal vaak besproken en zal vaker opduiken dan jou lief is, maar dat wist je al.
lekker laten zo en niet te veel over zeggen is het beste voor je denk ik.
want nu hebben we t er al weer over, en dat was niet zo geweest als je er niets over had gezegd.
 
in elk topic word off topic gelult, dat gaat vanzelf, en t gaat ook vanzelf weer weg.
het is een motor forum en rossi word nou eenmaal vaak besproken en zal vaker opduiken dan jou lief is, maar dat wist je al.
lekker laten zo en niet te veel over zeggen is het beste voor je denk ik.
want nu hebben we t er al weer over, en dat was niet zo geweest als je er niets over had gezegd.

Ben het met je eens, drop the subject!

Zo iemand nog goede suggesties voor de heren van het TT bestuur i.p.v. een luchtshow |(
 
Ben het met je eens, drop the subject!

Zo iemand nog goede suggesties voor de heren van het TT bestuur i.p.v. een luchtshow |(
naakte vrouwen
full
 
ik denk dat niet alleen de TT van Assen hier last van heeft.
Dorna maakt er een soort VIP GP van en dit is het resultaat.

:^ klare taal!

+ nederland maakt het heel duur! hebben jullie gezien wat de toegangsprijs was voor estoril? :X 10 euro's...

toch ga ik dit jaar voor de 10de keer op rij! en ik weet nu al dat het weer genieten gaat worden *O*
 
Laatst bewerkt:
Vooral die Biaggi bakt er geen hout van :+. Elbowz rijdt ook een stuk aantrekkelijker nu hij in de GP's meedoet.
Biaggi is niet meer de Biaggi van de GP's natuurlijk, afgelopen maandag zag je ook dat hij niet veel risico meer nam. WSBK is een mooie raceklasse hoor begrijp mij niet verkeerd, maar het zijn toch vooral coureurs die niet goed genoeg meer waren voor de MotoGP die de dienst uitmaken, en als je dan met je blote ogen gaat kijken zie je waarom een Stoner,Lorenzo en Rossi nog wel in de MotoGP rijden, zij hebben net dat beetje extra en dat zie je pas echt goed als je ze live ziet rijden.
 
Biaggi is niet meer de Biaggi van de GP's natuurlijk, afgelopen maandag zag je ook dat hij niet veel risico meer nam. WSBK is een mooie raceklasse hoor begrijp mij niet verkeerd, maar het zijn toch vooral coureurs die niet goed genoeg meer waren voor de MotoGP die de dienst uitmaken, en als je dan met je blote ogen gaat kijken zie je waarom een Stoner,Lorenzo en Rossi nog wel in de MotoGP rijden, zij hebben net dat beetje extra en dat zie je pas echt goed als je ze live ziet rijden.

Offtopic Wat een onzin, een MotoGP machine rijden is anders dan een Superbike rijden. Dat vraagt dus ook een andere manier van rijden. Misschien is dat wel het verschil wat jij zgn live ziet......
 
Biaggi is niet meer de Biaggi van de GP's natuurlijk, afgelopen maandag zag je ook dat hij niet veel risico meer nam. WSBK is een mooie raceklasse hoor begrijp mij niet verkeerd, maar het zijn toch vooral coureurs die niet goed genoeg meer waren voor de MotoGP die de dienst uitmaken, en als je dan met je blote ogen gaat kijken zie je waarom een Stoner,Lorenzo en Rossi nog wel in de MotoGP rijden, zij hebben net dat beetje extra en dat zie je pas echt goed als je ze live ziet rijden.

Ik zie ze regelmatig live .............en neem alle GP's op en kijk ze allemaal een keer of 4 terug .................en je ziet het pas ECHT GOED op je teeveetje , live maakt het alleen maar voor je gevoel beter door het geluid omdat je van je vrouwtje het volume niet volgas mag zetten. :+ ;)
 
Dat is het toch al even? Checa, Biaggi, Toseland, Vermeulen, Corser, Haga, paar Japanners, Barros, Melandri, Bayliss und so weiter....

Klopt die zijn er ook al ingekomen/teruggekomen. ff vrage tussendoor heeft Corser Motogp gereden?? wist ik helemaal niet!
 
Corser, volgens mij in 1997, heeft in de 500cc samen gereden met Cadalora op een Yamaha YZR500 voor het Promotor Powerhorse team wat later Red Bull WCM is geworden.

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien beter om een topic te openen MotoGP coureur vs Superbike coureur, wie is er beter?

Simpel toch, als je het rijtje ziet wat vanuit WSB naar GP gegaan is, en vervolgens weer terug? Hoeft geen topic voor open. Niet voor niks dat elke jonge top WSB coureur naar de GP's wil. Maar daar gaat het toch niet om, zijn 2 aparte takken van sport (nog wel...), met beide topcoureurs in hun gelederen. Elke klasse heeft zijn eigen charme.
 
Toch nog even reageren :P

De races gaan wij de laatste jaren al niet meer voor, die kan je beter thuis op de bank kijken maar de sfeer bij de in en uittocht blijft prachtig! Daar gaan wij elk jaar voor, zo ook dit jaar weer :Y
 
Ik heb de oude tijd niet meegemaakt, maar over twee weken is het zover en ik ben weer lekker bij. Blijft een hoogtepunt de TT. Ondanks dat er genoeg te verbeteren is.....heb ik er zin in.
 
30 juni. *O*

We moeten blij zijn dat de TT er uberhaupt nog is als ik de concurrentie uit het buitenland moet geloven. :X Wordt weer genieten van de beste motorsporters ter wereld. :9
 
De F*cking batmobiel..... Dat gaat toch nergens over, hadden ze beter de ducati two seaters wat langer kunnen laten rijden, ik had best bij Randy achterop gewild. Die Iveco van de Rooy vanochtend was dan wel weer vet. Niet normaal hoe dat van boord ging op het rechte end.

Stuntrijders was leuk dat ze vaker mochten klooien, beter dan een set in de pauze.
 
Sorry dat ik het allemaal een beetje gelul vind :? Ik geniet al vanaf 1996.

Donderdag en vrijdag geweest en van 9:15 tot 18:00 een vol programma :? Ben ik misschien naar een ander evenement geweest :?

Donderdag

Moto3
Motogp
Moto2
Red Bull rookies

Na de middag nogmaals hetzelfde + Dutch Supersport

vrijdag

Idem als hierboven + Moto X en twee demoronden van de Badpod uit Batman.

Geen moment verveeld, want tussen de pauzes van 15 tot 25 minuten zoek ik weer een ander plekje om te kijken :Y

Passe partout voor donderdag en vrijdag € 40,- overnachting in een B & B in de regio + benzine = € 110,- voor twee dagen lol *D

Te duur? Te weinig vermaak? Schiet mij maar lek.

Het enige waar ik het mee eens ben is dat ik de racedag niet meer kom, omdat er dan vaak meer gezopen wordt langs de baan, dan gekeken.

September BSB en ik ben weer van de partij *O*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren werd de directeur van het circuit geïnterviewd. In 2016 moeten ze het contract vernieuwen. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, is dat het erop lijkt dat de TT dan naar zondag gaat, omdat alle GP's op zondag zijn en de organisatie verwacht dat er op die dag meer publiek komt dan op zaterdag. Ik geloof daar niet zo in en ik vind het jammer dat het speciale van Assen meer en meer verdwijnt. Ze hebben eerst de baan, die uniek was, verpest. Daar is nu weinig speciaals meer aan in vergelijking met andere circuits. Dan had je nog de oude traditie dat de TT op de laatste zaterdag van juni was, en dat gaat nu ook weg. Het wordt dus steeds meer een doorsnee GP en dat is jammer. Volgens mij moeten ze zich juist onderscheiden om te kunnen concurreren.
 
10,00 euro voor een programmaboekje, fucking hell. Ik wil er best voor betalen.. maar 10,00 euro???
 
Gisteren werd de directeur van het circuit geïnterviewd. In 2016 moeten ze het contract vernieuwen. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, is dat het erop lijkt dat de TT dan naar zondag gaat, omdat alle GP's op zondag zijn en de organisatie verwacht dat er op die dag meer publiek komt dan op zaterdag. Ik geloof daar niet zo in en ik vind het jammer dat het speciale van Assen meer en meer verdwijnt. Ze hebben eerst de baan, die uniek was, verpest. Daar is nu weinig speciaals meer aan in vergelijking met andere circuits. Dan had je nog de oude traditie dat de TT op de laatste zaterdag van juni was, en dat gaat nu ook weg. Het wordt dus steeds meer een doorsnee GP en dat is jammer. Volgens mij moeten ze zich juist onderscheiden om te kunnen concurreren.

Ben je wel eens naar een andere GP geweest. :?
 
Dat programmaboek(je) is ook een heel boekwerk geworden, terwijl het de meeste mensen enkel gaat om de startlijsten en rijnummers. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan