Ik blijf het mooie motoren vinden, al is een goldwing niet mijn ding, (te groot, meer aan auto op 2 wielen) maar ik blijf er bij kwijlen......
Een auto op 2 wielen?
Je heb nog nooit Goldwing gereden hoor ik wel. Net als Olle Griese heb ik een vette 6 cilinder van 1500 cc. Nog niet lang, 2 weken geleden pas opgehaald, maar ik kan je vertellen dat dit echt wat anders is dan een Opel Kadett op 2 wielen.
Een waar scheurijzer van 400 kg. Trekt op als een raket en dendert door de bocht.
Dus misschien kunnen we je nog wat warm maken voor deze fijne motorfiets....
P.S stoere lampkes , en gelijk waar haal je die en wat kosten ze , die zou ik ook grag onder m'n bmw schroeven
Van niet wingers hoor ik alleen maar "auto op 2 wielen" of "bankstel op wielen"Het blijft wel de meest comfortabele motor en dus is de vergelijking met een auto snel gemaakt....nooit eerder gehoord?
Ga je vast nog vaak horen.
Vandaag nog even een flink stuk gereden.
Wou weten wat het zwakste punt was wat betreft de kou.
Heb vorige week goeie winterhandschoenen gekocht na twijfel over handvatverwarming (binnenkant hand warm, buitenkant koud) of verwarmnde handschoenen (zit je altijd met kabeltjes)
Het zwakste punt tot nu toe waren m,n voeten.
Wat ik me afvraag: als je op de grote weg rijdt met een goldwing, kan je dan wel gewoon horen/verstaan wat er uit de speakers komt? Of moet het volume dan echt loeihard staan?
Leuk ding inderdaad, een wing is best wel verleidelijk voor een K1100LT rijder, ik ben alleen bang dat ik last van de regen ga heb ben met dat grote scherm en geen ruitenwisser. Heb het nog nooit int echie geprobeerd, maar als de regen net zo blijft kleven als aan mijn bmw scherm.....
Koud??? En je hebt zoveel kuip waar je achter zit, dan heb je toch helemaal geen rijwind dat je afkoelt? En die luchtroostertjes onder in je kuip, blazen die geen warme lucht? (is dat geen voetverwarming?).
Wel eens Rain-X geprobeerd. Ik heb het op vizieren van helmen gebruikt, maar het werkt best goed....
Horen kan je het wel, maar verstaan (en dan bedoel ik b.v. de fileinfo) is wat moeilijker.
Maar als je gaat rijden gaat de radio/cassettespeler/intercom automatisch harder spelen. Als je je snelheid laat zakken gaat het spul weer minder hard.
En de steilheid van de volumeregeling is instelbaar met de knopjes op de dummytank.
Bij 80 km/uur is het nieuws te volgen als het volume op een normaal niveau staat