Gooische Hooligans Deel 42, 't rubber onder houden!

Geen poll dit keer :N

  • saai

    Stemmen: 21 75,0%
  • goed plan

    Stemmen: 7 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Was jij niet degene die zat te piepen of 1 rit van 380 km op zaterdag niet teveel was?
Hoeveel km denk je dat het is naar de ring en terug??? :') :') :') :') :')
Je hebt die post fout geinterpreteerd (lees hem nog ff op je gemakkie terug).
Die 380 op 1 dag was mbt een toerrit die ik 30 mei heb, ik vind 380 erg veel, voor een toerrit, die lui rijden wss 60 op een 60 weg, dat is dan veel te lang man!

Maargoed, 380 km per dag, rijdt jij dat uberhaupt wel? :P Dan mag je maar 4-5 dagen per jaar rijden man :') Anders ga je over de 2k heen :+
 
sorry jego XD zat verkeerd te lezen :P

(ff hans anders bellen)

maar ring niet voor mij dit weekend :P
 
Die gozer is inderdaad heel erg GOED :}
Kon hem al maar altijd goed dit soort filmpjes wat mij betreft *D
:^

Als ik die gast was, (volgens mij is hij al binnen qua werk etc) zou ik dagelijks gewoon voor de grap rijles nemen ergens en dan midden in de rijles opeens zo'n stunt uithalen, die blik op die instrutcuur moet priceless zijn!
 
Je hebt die post fout geinterpreteerd (lees hem nog ff op je gemakkie terug).
Die 380 op 1 dag was mbt een toerrit die ik 30 mei heb, ik vind 380 erg veel, voor een toerrit, die lui rijden wss 60 op een 60 weg, dat is dan veel te lang man!

Maargoed, 380 km per dag, rijdt jij dat uberhaupt wel? :P Dan mag je maar 4-5 dagen per jaar rijden man :') Anders ga je over de 2k heen :+

a) je blijft dezelfde grappen (van anderen notabene) herhalen, kun je zelf niks bedenken?
b) ik heb wel meer dan 380 op 1 dag gereden ja
c) met jouw 25kw is 900 km op 1 dag ook een flinke uitdaging :W
 
Laatst bewerkt:
Ja heb er zin in!Is alweer ff geleden dat ik met jullie heb kunnen rijden. Misschien als de omstandigheden beetje goed zijn, kan je SD ff proberen. (niet onderuit gaan...)

doen we de 15e wel ;)
Met een vlot ritje lijkt het me niet handig om op dat brute ding te gaan zitten :P
 
a) je blijft dezelfde grappen (van anderen notabene) herhalen, kun je zelf niks bedenken?
b) ik heb wel meer dan 380 op 1 dag gereden ja
c) met jouw 25kw is 900 km op 1 dag ook een flinke uitdaging :W
huh? moet te doen zijn :P Ik ben van plan om in de zomer nog ff amersfoort - parijs - amersfoort (in 1 of 2 dagen) te doen om een collega zn ongelijk te bewijzen *O*

btw... die ken block op de piste is echt epic, heb die ooit nog in een snowboard film gezien *D (Time Well Wasted geloof ik?)
 
Laatst bewerkt:
1. E®nst
2. Michel
3. Xtra, kan wel geloof ik
4. Poikie (kleine ovb)
5. Oh!
6. Marcie Marc, is ook weer eens van de partij
7. PatjeZXR
8. JeGo met een kleine ovb
9. Achilleos (moet nog wel even werken dus stel voor omstreeks 16.00 vertrek en dan ergens iets eten. 8-)
 
:( Dat stond er net nog niet bij ;) Wat is nou een zondagsritje zonder Xtra! O-) *O*

Kleine ovb zijn net zoiets als ik kom zeker weten?? ;)
:Y





M'n opleiding gaat niet door :N


Voor de KMA moet je naast je HAVO diploma ook een propedeuse HBO hebben.. En dat heb ik dus niet :N Wordt waarschijnlijk dus toch de politie (niveau 4/5) ipv de KMar. Maar ja ik heb nog zat tijd, misschien is de verkorte officiersopleiding wel wat voor me.
Balen Jaapie :/






Been there....damn niet leuk gaat het halve rondje goed. moet je gvd de rest terug zwemmen als je flikkert.... B|
:') wel hard zwemmen met die flippers aan _O-
 
Lijkt me een leuke rit. 900-1000km op een dag alleen maar snelweg :N :+

Toen we naar de Eifel gingen hebben we a2 afgereden en toen verder lekker binnendoor, was erg leuk (mijn 1e keer ook daar)
Naar huis net zo, maar laatste stuk toch ff autobahn :Y
Teveel snelweg is idd :z
 
1. E®nst
2. Michel
3. Xtra, kan wel geloof ik
4. Poikie (kleine ovb)
5. Oh!
6. Marcie Marc, is ook weer eens van de partij
7. PatjeZXR
8. JeGo met een kleine ovb
9. Achilleos (moet nog wel even werken dus stel voor omstreeks 16.00 vertrek en dan ergens iets eten. 8-)
Mhh dan heb ik een afspraak, bedoeling was in de ochtend af te spreken. Misschien hebben er een paar enthousiastelingen zin om de hele dag op de bike te zitten en dat we ergens met elkaar afspreken als je klaar bent met werken??

Zondags ritje!
Wie kan ik noteren???
1. E®nst
2. Michel
3. Xtra, kan wel geloof ik (lees: zeker weten :))
4. Oh!
5. Marcie Marc, is ook weer eens van de partij
6. patjeZXR
7. JeGo, met een kleine ovb
8. Achilleos (in de middag ergens meeten?)

:( :( Afhakers :( :(
1. Poikie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan