Gooische Hooligans Deel *46+1* Dé Rossi editie!

Joepie

  • *O*

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee, ik heet Jan of Lex B|

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
@oh! ja we zijn idd met de voortuin bezig, gelukkig is het maar klein....

Alle klinkers zijn eruit, een hoop zand eruit en nu zijn michel en zijn vader en broertje bezig om de nieuwe tegels te leggen.

Svijf; heeeeeel erg bedankt voor je hulp!! :} :j

No thanx ;)
Michel heeft mij ook al zat geholpen *D
Zijn er al foto's? O-) :P
 
@joost Ja de 2 pitter kon me ergens geen voldoening geven....
Vandaar al dat getwijfel, bij starten dacht ik ja gave bike, maar bij het berijden hmmzz is het toch niet echt.
Ik heb hem tenslotte goed kunnen verkopen, en vandaag de blade gekocht.
Vd week proefrit gemaakt en was gelijk verkocht, rijgedrag is gewoon echt beter dan de vtr.
En ik wou toch stiekem een echte volbloed racer.
ook prettig de blade is zuiniger dan de vtr hahahahahaah
enjoy komt helemaal goed, tot de volgende meet!
 
@joost Ja de 2 pitter kon me ergens geen voldoening geven....
Vandaar al dat getwijfel, bij starten dacht ik ja gave bike, maar bij het berijden hmmzz is het toch niet echt.
Ik heb hem tenslotte goed kunnen verkopen, en vandaag de blade gekocht.
Vd week proefrit gemaakt en was gelijk verkocht, rijgedrag is gewoon echt beter dan de vtr.
En ik wou toch stiekem een echte volbloed racer.
ook prettig de blade is zuiniger dan de vtr hahahahahaah
enjoy komt helemaal goed, tot de volgende meet!


Als je idd een volbloed racer wil hebben ben je nu zeker beter uit.

VTR is voor op de straat oké om te rijden maar zal nooit een racer worden...
 
Ook weer terug van een lekker pedeltje :Z
4 uurtjes op het water dan heb ik trek in bier :9

full
 
Veel succes met de verbouwing en de voorbereidingen voor de bruiloft. Wanneer is de grote dag?

Zo hier gaat het al de goede kant op met de voortuin :Y *O*


18 september, eindelijk geslaagd voor die ringen. nu maar weer op het huisje storten :(
maar jullie tuintje is nu bijna klaar?
als het aan mij lag gooide ik hem vol met asfalt en wat borders afgezet met curvestones :+
maar dat mag niet van marieke, dus ook ik ben (volgens jaar) de lul om uitte graven zand erin en steentjes tikken.
o, w8 dan mail ik michel wel die heb ervaring ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk hoor, hopelijk hebben jullie dan een prachtige dag! Wat voor ringen zijn het geworden?

Ja het tuintje is bijna klaar. Morgen nog de laatste rij tegels en de stootrand, deurluifel monteren en nieuw lampje. Dan binnenkort even naar de intratuin ofzo voor wat leuke plantjes en dan ziet het er weer mooi uit. We zullen morgen wel even foto's plaatsen als het klaar is.

Moet je veel doen aan het huis?

Voor degenen die nog gaan rijden vanavond heel veel plezier!! Het is prachtig weer geworden dus zal lekker zijn om te rijden.
 
Leuk hoor, hopelijk hebben jullie dan een prachtige dag! Wat voor ringen zijn het geworden?

Ja het tuintje is bijna klaar. Morgen nog de laatste rij tegels en de stootrand, deurluifel monteren en nieuw lampje. Dan binnenkort even naar de intratuin ofzo voor wat leuke plantjes en dan ziet het er weer mooi uit. We zullen morgen wel even foto's plaatsen als het klaar is.

Moet je veel doen aan het huis?

Voor degenen die nog gaan rijden vanavond heel veel plezier!! Het is prachtig weer geworden dus zal lekker zijn om te rijden.


ronde! :+

en in het huisje voornamelijk nog cv(ketel) omleggen en voorzieningen treffen voor de keuken,dan kan kort daarna de stucadoor erin.
en daarna gaan we ons eigen concetreren op de badkamer (wordt vergroot)
 
Naaf :W
Zo dat was me het dagje wel zeg....ben gesloopt (niet gewend he :+ ). En tis nog niet eens af :')
Morgen verder *D
Svijf: bedankt voor het helpen, en die slijptol is :}
Nu even lekker nog beetje bankhangen en vroeg slapen :z
 
Laatst bewerkt:
Naaf :W
Zo dat was me het dagje wel zeg....ben gesloopt (niet gewend he :+ ). En tis nog niet eens af :')
Morgen verder *D
Svijf: bedankt voor het helpen, en die slijptol is :}
Nu even lekker nog beetje bankhangen en vroeg slapen :z

Een echte leipiesleipie ui Kroto :+
Maar hij slijpt wel goed :P
Valt tegen he, met je handen werken :+ ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan