GP Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini

Chi sarà il vincitore di San Marin!!!!!!!!!!!!!!!o

  • Rea

    Stemmen: 3 5,6%
  • Pedrosa

    Stemmen: 21 38,9%
  • Lorenzo

    Stemmen: 19 35,2%
  • Spies

    Stemmen: 1 1,9%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 9 16,7%
  • Bradl

    Stemmen: 1 1,9%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden ??

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Bayliss had motoGP-ervaring en reed iedereen het snot voor ogen in SBK.
Rea rijdt vooral mensen het grint in de ogen. :P
Tja de motor moet je ook een beetje passen he.
En bijvoorbeeld Bradl was een voorseizoen kwijt op het anders rijden van de motor.

Maar de prestatie indertijd was wel Baylisstic. :}
 
Mooi dat dit circuit nu Marco Simoncelli heet. Schitterende manier om hem te eren! Die Italianen weten hoe je met helden om moet gaan.
 
Laatst bewerkt:
Waar te zien? :)

2012_rsm_mo3_fp2_act_fenati_crash_thumbnail_169.jpg


Hier. *O*
 
Laatst bewerkt:
Onze thai vriend Willairot had net effe een momentje op een droge baan.
Ik hoop dat we die High sider nog een keer mogen zien. Viel met zijn buik op de tank...
Auw.... :Y
 
Bayliss had motoGP- BSB ervaring en reed iedereen het snot voor ogen in SBK.
Rea rijdt vooral mensen het grint in de ogen. :P

O-) australisch superbike, dan welgeteld 1 wildcard race gp 250 (waar hij bijna iedereen snot voor de ogen reed op een privé-machine) en toen BSB.... niet echt een "motoGP" man dus.. 8-)
 
Laatst bewerkt:
O-) australisch superbike, dan welgeteld 1 wildcard race gp 250 (waar hij bijna iedereen snot voor de ogen reed op een privé-machine) en toen BSB.... niet echt een "motoGP" man dus.. 8-)

Toen Bayliss zijn race won in de MotoGP, had hij er al jaren WSBK én MotoGP opzitten. Dat had hij inderdaad nog niet toen hij aan de SBK begon, maar daar ging het niet over. ;)
 
Sorry mede forummers, ik moet het ergens kwijt, ga je vanaf NL naar Italie om de gehele GP te zien incl. trainingen zit je daar voor veel geld, rijden er in de 1ste training 9 en in de 2de training 11 coureurs rond excl. de nodige fabrieks coureurs. Ik vind dit een schandalige vertoning, hoe breken we de MotoGP op deze manier af, het lijkt de F1 wel. Lekker doorgaan zo dan word dit ook naar de filistijnen geholpen.
 
Sorry mede forummers, ik moet het ergens kwijt, ga je vanaf NL naar Italie om de gehele GP te zien incl. trainingen zit je daar voor veel geld, rijden er in de 1ste training 9 en in de 2de training 11 coureurs rond excl. de nodige fabrieks coureurs. Ik vind dit een schandalige vertoning, hoe breken we de MotoGP op deze manier af, het lijkt de F1 wel. Lekker doorgaan zo dan word dit ook naar de filistijnen geholpen.

Voel met je mee, laatst in Spa met de F1 op vrijdag was het ook al zo. De heren durfde niet naar buiten omdat het regende......Hopelijk is het morgen beter en kun je iedereen in actie zien!
 
Probeer het eens te zien door de ogen van de coureurs....

Het weer voor morgen en zondag is heel anders. De risico's zijn voor sommigen te groot om te pushen nu op een half natte baan. Bijv Lorenzo, pedrosa en marquez.

Je frustraties zijn begrijpelijk, maar de belangen voor het kampioenschap staan voorop!
 
Sorry mede forummers, ik moet het ergens kwijt, ga je vanaf NL naar Italie om de gehele GP te zien incl. trainingen zit je daar voor veel geld, rijden er in de 1ste training 9 en in de 2de training 11 coureurs rond excl. de nodige fabrieks coureurs. Ik vind dit een schandalige vertoning, hoe breken we de MotoGP op deze manier af, het lijkt de F1 wel. Lekker doorgaan zo dan word dit ook naar de filistijnen geholpen.

héé, heb ik dat bericht niet al ergens anders gelezen ?!? ;)
 
Sorry mede forummers, ik moet het ergens kwijt, ga je vanaf NL naar Italie om de gehele GP te zien incl. trainingen zit je daar voor veel geld, rijden er in de 1ste training 9 en in de 2de training 11 coureurs rond excl. de nodige fabrieks coureurs. Ik vind dit een schandalige vertoning, hoe breken we de MotoGP op deze manier af, het lijkt de F1 wel. Lekker doorgaan zo dan word dit ook naar de filistijnen geholpen.

Sorry hoor... maar op MotoGP.com staan heel veel videos met gevallen rijders meer als 15
...met regen is het risico nu eenmaal veel groter...en een blessure is zo gemaakt,en wat heeft het voor zin...we missen Casey al,stel dat Lorenzo of Pedosa een blessure krijgen -O-
Dan is er helemaal niks meer aan dit jaar
 
Probeer het eens te zien door de ogen van de coureurs....
Het weer voor morgen en zondag is heel anders. De risico's zijn voor sommigen te groot om te pushen nu op een half natte baan. Bijv Lorenzo, pedrosa en marquez.

het hele jaar door is het met trainingen en wedstrijden zo'n weer geweest, zoals men dat zo mooi noemt: half natte baan " rider's nightmare" ...... Boeiuh!
Waarom ontwikkelen ze niet een band speciaal voor zulke omstandigheden: koud , nat en droog tegelijk?

Ik vind dit echte volksvern**kerij. Alsof Ducati en al die anderen niks te testen of af te stellen hebben met dit weer?
Dit is echt pas iets van de laatste jaren, vroeger werd gewoon gereden in de trainingen (denk ik :+ )
Zo is zelfs 100 euro voor een jaarabo op motogp te duur..
 
het hele jaar door is het met trainingen en wedstrijden zo'n weer geweest, zoals men dat zo mooi noemt: half natte baan " rider's nightmare" ...... Boeiuh!
Waarom ontwikkelen ze niet een band speciaal voor zulke omstandigheden: koud , nat en droog tegelijk?

Ik vind dit echte volksvern**kerij. Alsof Ducati en al die anderen niks te testen of af te stellen hebben met dit weer?
Dit is echt pas iets van de laatste jaren, vroeger werd gewoon gereden in de trainingen (denk ik :+ )
Zo is zelfs 100 euro voor een jaarabo op motogp te duur..


Je meld al ....denk ik :W
 
het hele jaar door is het met trainingen en wedstrijden zo'n weer geweest, zoals men dat zo mooi noemt: half natte baan " rider's nightmare" ...... Boeiuh!
Waarom ontwikkelen ze niet een band speciaal voor zulke omstandigheden: koud , nat en droog tegelijk?

Ik vind dit echte volksvern**kerij. Alsof Ducati en al die anderen niks te testen of af te stellen hebben met dit weer?
Dit is echt pas iets van de laatste jaren, vroeger werd gewoon gereden in de trainingen (denk ik :+ )
Zo is zelfs 100 euro voor een jaarabo op motogp te duur..


Ik ben dit helemaal met U eens, de omstandigheden zijn voor allemaal het zelfde
ze rijden allemaal in de zelfde richting, en de meeste ontvangen een GIGANTISCH
salaris.
En de bezoeker zit voor Jan ... langs de baan.

ps Zonder bezoekers is het snel gedaan met de MotoGP!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
het hele jaar door is het met trainingen en wedstrijden zo'n weer geweest, zoals men dat zo mooi noemt: half natte baan " rider's nightmare" ...... Boeiuh!
Waarom ontwikkelen ze niet een band speciaal voor zulke omstandigheden: koud , nat en droog tegelijk?

Ik vind dit echte volksvern**kerij. Alsof Ducati en al die anderen niks te testen of af te stellen hebben met dit weer?
Dit is echt pas iets van de laatste jaren, vroeger werd gewoon gereden in de trainingen (denk ik :+ )
Zo is zelfs 100 euro voor een jaarabo op motogp te duur..
Vroeger werd er wel gereden omdat je toen een kwalificatie op zowel vrijdag als zaterdag had. Nu is dat niet meer zo en snap ik volledig dat mannen als Lorenzo in de pitbox bleven, want je hebt helemaal niks te winnen, relevante data kun je niet verzamelen omdat zaterdag en zondag gewoon droog zullen zijn met veel hogere asfalt temperaturen. Voor het publiek is het natuurlijke erg jammer, maar het zijn natuurlijk geen stuntrijders van beroep.
 
Trainen in de regen ....wanne brabbel!

Denk 's na .....in de regen valt nx te winnen , alleen te verliezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan