GP Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini

Chi sarà il vincitore di San Marin!!!!!!!!!!!!!!!o

  • Rea

    Stemmen: 3 5,6%
  • Pedrosa

    Stemmen: 21 38,9%
  • Lorenzo

    Stemmen: 19 35,2%
  • Spies

    Stemmen: 1 1,9%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 9 16,7%
  • Bradl

    Stemmen: 1 1,9%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden ??

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    54
En dan vindt je het jammer dat iemand niet valt, ga weg man :W

Ik denk dat-ie bedoelt, jammer voor het kampioenschap. Niet jammer voor Jorge, en ongetwijfeld ook niet in de zin van 'jammer dat-ie geblesseerd is' ofzo. Vervang crashen desnoods door mechanische pech, geen benzine, anything waarbij Jorge de punten niet scoort en het kampioenschap dus spannend blijft. ;)

"Jammer dat het kampioenschap nu minder spannend is" betekent in dit geval hetzelfde, maar zonder de dubbele (negatieve) betekenis?
 
En dan vindt je het jammer dat iemand niet valt, ga weg man :W

Postman trek je jurk aan man. *O* Natuurlijk is 99 een held en gun ik niemand een crash. Ik bedoel gewoon op een cynische wijze te melden dat de spanning nu uit het kampioenschap is en dat ik Pedrosa gewoon liever ook een keer kampioen zie worden.
 
Laatst bewerkt:
buiten het feit dat het nu spannend was of niet of goed voor het kampioenschap....was het een race met veel emotie,wat ook wel weer bleek in het parc fermme aan het einde van de race en tijdens de persconferentie....supersic #58 is nog lang niet vergeten....

dus ja ik heb een mooie race gezien
 
En nu maar op naar thuisland Aragon. :]
 
Laatst bewerkt:
Wat een pech voor Pedrosa '( ,erg sneu :X

Rossi eindeijk weer eens op het podium *O*

Bautista :}
 
Ben blij dat Barbera er volgend jaar niet bij is. Heb nooit iets met hem gehad.
Altijd een slipstream opzoeken in kwalificatie en dan deze actie bij een titelkandidaat..
 
Ben blij dat Barbera er volgend jaar niet bij is. Heb nooit iets met hem gehad.
Altijd een slipstream opzoeken in kwalificatie en dan deze actie bij een titelkandidaat..

Volgens mij is Barbera's plan voor komend jaar nog niet bepaald. Wordt waarschijnlijk een CRT-fiets.
 
269030_10151191584720769_1568427288_n.jpg
 
Postman trek je jurk aan man. *O* Natuurlijk is 99 een held en gun ik niemand een crash. Ik bedoel gewoon op een cynische wijze te melden dat de spanning nu uit het kampioenschap is en dat ik Pedrosa gewoon liever ook een keer kampioen zie worden.

Op die manier...
 
De crash terugkijkend denk ik dat Barbera wilde profiteren van Pedrosa's inhaalactie op de Puniet en om in één keer mee te kunnen met Pedrosa moest ook hij later in de remmen. Te laat, want hij werd nu in principe zijn rempunt voorbij en in een gat gezogen waar hij zijn motor onder controle had. Zonde maar een racing incident. Nog vijf races te gaan, kom op Dani! It ain't over until the fat lady sings.
 
De crash terugkijkend denk ik dat Barbera wilde profiteren van Pedrosa's inhaalactie op de Puniet en om in één keer mee te kunnen met Pedrosa moest ook hij later in de remmen. Te laat, want hij werd nu in principe zijn rempunt voorbij en in een gat gezogen waar hij zijn motor onder controle had. Zonde maar een racing incident. Nog vijf races te gaan, kom op Dani! It ain't over until the fat lady sings.

Binnen halve lap gewoonweg het halve veld al hebben ingehaalt :} racing incident idd maar de fout lag echt wel 100% bij barbera, Dani was hem allang voorbij en rijd frontaal op Dani's achterband.
 
Binnen halve lap gewoonweg het halve veld al hebben ingehaalt :} racing incident idd maar de fout lag echt wel 100% bij barbera, Dani was hem allang voorbij en rijd frontaal op Dani's achterband.
Echt fantastisch inderdaad! :} Het commentaar dat deze kleine man geen vechtersbaas zou zijn in de koningsklasse kan wat mij betreft nu wel definitief de prullenbak in! :)

Fout lag inderdaad 100% bij Barbera. Te gretig. Ambition outweighed his talent today. ;)
 
Pedrosa is in de vorm om nog 5 keer te winnen en dan krijgt lorenzo het nog heel warm.
- 38 punten voorsprong
- 5x5=25 punten verlies bij Dani eerste / Lorenzo tweede
- 13 punten voorsprong na Valencia

Ik denk dat Lorenzo zich voorlopig wel even veilig kan voelen. Tenminste, zolang hij zelf overeind blijft en podiums blijft binnentikken. Als je, iedere keer dat je finisht, eerste of tweede wordt dan ben je echt wel verdiend kampioen. Ik denk dat Dani het niet meer op eigen kracht winnen zal - als hij nog een kans wil, dan moet er iets gebeuren met Jorge.

(Je hoeft maar terug te denken aan Valencia 2006, toen Rossi het kampioenschap inleverde... Dus het kán nog.)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan