Gp australie 2018

Er vormt zich een kopgroep van


  • Totaal aantal stemmers
    10

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
11.195
6.787
Hoogeveen
Blijkbaar niemand die wat tijd of zin had om een OP te maken ?!
Weekend is al begonnen dus het moet toch naar even.

Hopend op weer een spektakel stuk ,zoals we die dit jaar al meer gezien hebben en zoals we dat op PI ook vaker gezien hebben.

Crutchlow doet niet mee ivm opgelopen schade tijdens de training.

Er werd door hem wel een groep van 10 rijders aan de kop verwacht. Ik denk dat hij nu verwacht dat dat er 9 gaan zijn..
In de poll kun je jou keuze/ verwachting weergeven.


De uitzend tijden zijn als volgt ;
Ik begin maar met de zaterdag..

  • 00:35 – 01:00 MOTORSPORT: Grand Prix Japan
    Moto GP
  • 01:00 – 01:45 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Vrije training Moto3 (LIVE)
  • 01:45 – 02:45 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Vrije training Moto2 (LIVE)
  • 02:45 – 03:00 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Vrije training MotoGP (LIVE)
  • 03:00 – 03:45 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Vrije training MotoGP (LIVE)
  • 03:45 – 04:30 MOTORSPORT: Grand Prix Japan
    Moto GP
  • 04:30 – 05:15 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto 3 Kwalificatie (LIVE)
  • 05:15 – 07:00 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto GP Kwalificatie (LIVE)
  • 07:00 – 08:00 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto 2 Kwalificatie (LIVE)
Zondag

  • 01:30 – 03:00 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Warming up (LIVE) (zomertijd)
  • 03:00 – 03:00 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Introductie (LIVE) (zomertijd – wintertijd)
  • 03:00 – 04:15 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto3 race (LIVE) (wintertijd)
  • 04:15 – 05:45 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto2 race (LIVE) (wintertijd)
  • 05:45 – 07:00 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto GP race (LIVE) (wintertijd)
  • 09:00 – 09:45 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto GP
  • 11:00 – 11:30 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto2
  • 11:30 – 12:15 MOTORSPORT: Grand Prix Australië
    Moto GP


Vanavond en morgen is er dus ook Wsbk en wss in Qatar.
 
DqbehdgWsAAkNrc.jpg

Come on Marc, let me help you with that shoulder...
 
Veel valpartijen de eerste dag in alle klassen.
Wat Cal heeft, had ik vorig jaar. Nooit 100% van hersteld. Zeg maar 50%. Maar goed, ik heb dan ook een goedkope pauper arts en geen operatie.
 
Nog rustig hier..

Net de qualificatie terug gekeken, had de grid anders verwacht. Gaat Marc morgen weer winnen? Wat doen dovi en rossi morgen? Gaat Rossi de tussenstand inhalen met de 9 punten verschil of staat dovi morgen ineens vooraan? De Suzuki's ook eens goed in de gaten houden, Ianonne en Rins staan er niet slecht voor.

Gekke klapper van Bautista trouwens..

Vervanger van Bo had het ook niet super gedaan zag ik..

Ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker rustig hier, terwijl dit de mooiste race van het jaar is en hier pokkenweer.

Moto3:
Jammer dat Binder in de Moto3 opgehouden werd in de laatste ronde van de kwalificatie, anders had hij zijn eerste pole gehad. Iemand vond het nodig om lekker rustig te toeren op de ideale lijn in de allerlaatste ronde...

Moto2:
Alles was anders dan voorgaande sessies. Dat wordt een mooie strijd van achteren door Oliveira en Bagnaia.

MotoGP:
Wordt een mooie race. Al ben ik bang dat Marquez er weer van door gaat aan het einde, tenzij hij op zijn snufferd gaat.
 
Binder 12de, was toch een van de snelste; Martin bokste Oettl even er bijna af en Bezecchi staat bijna te huilen. Tis idd mazzel of, hoe en op welke plek je de finish haalt.
 
Drie prachtige races gezien, maar hier heb ik het dit jaar niet zo stil gezien. Iedereen race moe?
 
Jammer dat Vinales was uitgecheckt, want daarachter was het erg leuk om naar te kijken.

Ook Moto3 en Moto2 topwedstrijden
 
Drie prachtige races gezien, maar hier heb ik het dit jaar niet zo stil gezien. Iedereen race moe?
Combinatie wintertijd + dreumes = ik kijk wanneer me uitkomt. Nou was dat voor de MotoGP wel vanochtend vroeg, maar op de telefoon in bed, en daar gaat posten en kijken zo lastig tegelijkertijd. :+
 
Sportieve reacties van Marquez en Zarco nog tijdens de race. Brengen het er inderdaad zonder erg vanaf allebei.
Bautista wel knap hoor! Hij was al goed bezig de laatste tijd. Heb altijd het gevoel gehad dat hij op het verkeerde moment op de verkeerde fiets zat. Wel een mooie aanvulling op het Superbike kampioenschap. Mogelijk kan hij het Rea en vd Mark erg moeilijk gaan maken op de nieuwe V4. Wel even afwachten wat hij met de Pirelli's kan.

Verder was die Moto2 ook mooi. Binder mijn favoriet voor de titel volgend jaar. Je ziet echt die vechtlust en agressie die hij ook in de Moto3 had. Maar toch ook fair. Mooi om te zien. Net als Vierge en Marini.
 
Wat een klapper van Zarco, wil het niet graag over doen op zo'n snelheid.

Netjes van Vinales, Bautista deed het ook netjes. Jammer dat Marquez niet meer mee deed, zorgen denk ik voor nog meer spanning.

Leuke wedstrijd zo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan