GP Droomteam Competitie 2007

Het excel-sheetje is:

  • Handig om tot de rijders keuze te komen.

    Stemmen: 21 70,0%
  • Ik zal hem eens downen om te kijken.

    Stemmen: 5 16,7%
  • gedowned, maar waardeloos!!

    Stemmen: 2 6,7%
  • Excel-sheetje????

    Stemmen: 2 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
ben in de motor-forum top 25 gekomen met mijn team kamps2

*O* *O*

volgend jaar weer.... denk dat hopkins het goed gaat doen met kawa... en betaalbaar... es kijken welke teams we gaan maken.

bedankt voor het bijhouden Bob!

groet, Jan Henk
 
ging weer helemaal ruk dit jaar. Het was mijn 7e keer dat ik mee heb gedaan, waarvan 1x een helm gewonnen. maar volgend jaar zeker weer :+
 
Nog een leuk weetje:
Het hoogst aantal punten behaald in een wedstrijd gaat naar........

jerlup - Jerom Racing 2007 haalde 15 Juli 2007 op de Sachsenring maar liefst 143 punten met zijn rijders:
Dani Pedrosa
Olivier Jacque
Hiroshi Aoyama
Mika Kallio
Gabor Talmacsi
Simone Corsi

Haha, toch nog iets van betekenis...................... is ook wel een prijsje waard niet?? :)

2008 proberen om in de top 10 te komen. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Volgend jaar doe ik ook weer mee.

Het voordeel van het bijhouden van alle score's is dat ik nu alle gegevens makkelijk kan bestuderen.
Zo weet ik nu b.v. de punten/prijs verhouding van alle rijders en de gemiddelde per klasse.
Ik hoop dat ik hier wat uit kan halen voor volgend jaar, als de punten telling tenminste hetzelfde wordt.
Maar dit houd ik lekker voor mezelf :P
 
Met de GP van Italie op plaats 536 daarna ging het mis ;( nu op plaats 2647.
Mijn vrouw doet ook ieder jaar mee en eindigd altijd als laatste van ons groepje van 8 man.
Dit jaar na de GP van Jerez op plaats 4925 en nu op plaats 526.
Ja, dan wordt je wel stil ;)
 
Volgend jaar doe ik ook weer mee.

Het voordeel van het bijhouden van alle score's is dat ik nu alle gegevens makkelijk kan bestuderen.
Zo weet ik nu b.v. de punten/prijs verhouding van alle rijders en de gemiddelde per klasse.
Ik hoop dat ik hier wat uit kan halen voor volgend jaar, als de punten telling tenminste hetzelfde wordt.
Maar dit houd ik lekker voor mezelf :P

Bedankt voor het bijhouden :}
Ik hoop dat je er je voordeel mee kunt halen en heel hoog gaat eindigen.

Het is ook wel een beetje mazzel hebben en hopen dat je favoriete coureur niet ineens van klasse wisselt (West) of lang geblesseerd raakt (Elias en Locatelli)

Volgend jaar beter misschien. :+
 
Volgend jaar doe ik ook weer mee.

Het voordeel van het bijhouden van alle score's is dat ik nu alle gegevens makkelijk kan bestuderen.
Zo weet ik nu b.v. de punten/prijs verhouding van alle rijders en de gemiddelde per klasse.
Ik hoop dat ik hier wat uit kan halen voor volgend jaar, als de punten telling tenminste hetzelfde wordt.
Maar dit houd ik lekker voor mezelf :P


ik haal deze gegevens altijd uit het motor magazine.....wordt alles ook einde van het seizoen berekend. zit nu al te wachten om uit te zoeken waar ik de fout heb gemaakt
:P :P :P

volgend jaar beter :Y
 
De Hoofdprijs van de MOTOR GP Droomteam Competitie 2008 is de spectaculaire nieuwe Honda Fireblade in Repsol-kleuren. Doe mee en houd nummer 4 van MOTOR Magazine in de gaten.

MOTOR 4 ligt vanaf 14 februari in de winkel. De hoofdprijs kun je alvast, weliswaar nog ongespoten, op de stand van MOTOR op de MOTORbeurs Utrecht bekijken.
 
De Hoofdprijs van de MOTOR GP Droomteam Competitie 2008 is de spectaculaire nieuwe Honda Fireblade in Repsol-kleuren. Doe mee en houd nummer 4 van MOTOR Magazine in de gaten.

MOTOR 4 ligt vanaf 14 februari in de winkel. De hoofdprijs kun je alvast, weliswaar nog ongespoten, op de stand van MOTOR op de MOTORbeurs Utrecht bekijken.

Op de hoofdprijs reken ik niet, maar ga wel weer meedoen. Alleen het bedenken van een team is al gaaf en je bekijkt de wedstrijden ook op een andere manier *D

Ik ben alleen bang dat er weer een hoop mensen tig teams inschrijven, dat is een beetje jammer vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Net 2e geworden B| :P

Bedankt voor het bijhouden Bandito :)

Hier op MF sta je 2e, knap hoor :}

maar wat was je eindscore in MM ?

Tactiek is van belang, maar een beetje geluk natuurlijk ook.

Meer dan ergens laag in de middenmoot zat er voor mij niet in. :/
 
De Hoofdprijs van de MOTOR GP Droomteam Competitie 2008 is de spectaculaire nieuwe Honda Fireblade in Repsol-kleuren. Doe mee en houd nummer 4 van MOTOR Magazine in de gaten.

MOTOR 4 ligt vanaf 14 februari in de winkel. De hoofdprijs kun je alvast, weliswaar nog ongespoten, op de stand van MOTOR op de MOTORbeurs Utrecht bekijken.
Lekker weer puzzelen op 14 februari *O*
 
He, het topic staat weer bovenaan :)

Altijd weer leuk als de rijders + kosten bekend zijn. Lekker puzzelen om 2 sterke teams te krijgen. Ik hoop wel dat het dit jaar iets beter zal gaan dan het afgelopen jaar.
 
Laatst bewerkt:
He, het topic staat weer bovenaan :)

Altijd weer leuk als de rijders + kosten bekend zijn. Lekker puzzelen om 2 sterke teams te krijgen. Ik hoop wel dat het dit jaar iets beter zal gaan dan het afgelopen jaar.


Ik hoop dat het dit jaar ook iets beter gaat. Afgelopen jaar een slot....dit jaar een fireblade :]
 
Hint hint @ Bandito O-) Onze excel wizzard......
L :+ L, ik zal wel weer een bestandje in elkaar fratsen.
Ik zal zowiezo voor mezelf de rijders in een excel bestandje gieten, dat vind ik wel makkelijk. En als ik hem toch heb kan ik hem net zo goed delen met de overige MF-ers (ook al zakken mijn kansen dan misschien -O- ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan