GP-droomteam-competitie-2011

Wat is je teamnaam? Ik kan dan kijken of er een foutje in zit. Tis nog al een giga lijst om bij te houden, dus kan gebeuren natuurlijk.

Mijn team is PCM racing #2011.
Kom zelf ook tot 60 punten, dus denk dat het bij wacosoft fout zit.
Wel gek, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Als Bradl nu gewonnen had dan had ik 5 punten meer gehad en was hij wereldkampioen geweest ;)
 
Ik zal m toch even zelf ook nog checken. Het zou kunnen dat ik de 5 punten vergeten ben neer te zetten. Maar dan zouden er meer mensen punten te kort komen. Ik loop m na, en als ik een fout tegen kom, pas ik de lijsten aan.
 
Ik heb het al gevonden, Pedrosa stond op de pole, daar moet ik nog 5 punten voor hebben.
Dan kom ik op 65 punten.
 
Ze had al geopperd dat ik de quiz moest doen maar de encyclopedie die ik vroeger was ben ik niet echt meer..

Alle races, trainingen, nieuwsberichten ff opnieuw terugkijken/lezen op motogp.com denk :P
 
Ik heb de lijsten aangepast met de punten voor Pedrosa erbij. Zie 1 pagina terug

Ik had niet verwacht dat ze deze zouden laten meetellen, aangezien de race zelf niet is doorgegaan. Ik heb zelf geen team btw
 
@ The Fox. Neem je ook niets kwalijk, deze situatie is in de MotoGP niet eerder voorgekomen. Sta op plaats 670, dus die 5 punten maken niet zo veel uit.
 
no hard feelings, maar soms roep je wat en niemand let er op en iedereen gaat maar door met zoeken terwijl de oplossing binnen handbereik is

natuurlijk is het veeeeeel minder erg dan je moeder, gecondoleerd, sterkte met dit enorme verlies !
 
Plaats 549, niet slecht. Je houd altijd "What if"
Pedrosa die 4 races niet mee kon doen enz enz.
Dat maak het zo moeilijk en zo leuk.
Volgend jaar weer moeilijk met de nieuwe Moto3 klasse.
 
21 e is een helm, ik sta gelijk met nog iemand, dus 21 of 22
ik heb liever prijs nummer 18 19 20 22 of 23 .... iemand die op die plaats staat en wilt ruilen ?
 
Phoen heeft de kettingset gewonnen, kweet niet welke plek dat is. Kreeg net een sms uit de Outback :)
Ik probeer deze week de MF eindstand ook nog even neer te zetten.
 
Nr 319 geworden, vorige week nog nr 194.. Wordt erg lastig om punten te halen zonder Marquez en Simoncelli en met een gecrashte Bradl '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan