GP Duitsland

Ik zet m'n geld op Dani!
Die is megablij met z'n nieuwe deal bij HRC tot eind '16!
Dus dat wordt winst... Het is ook eigenlijk "zijn Baantje". ;) :+
 
Hopelijk kan Loi een behoorlijke indruk maken maar voorlopig lijkt het daar nog niet op.
 
Wat is dat nou weer voor een achterlijke aanpassing van het circuit. Dat er veel mensen onderuitgaan daar maakt hem juist spannend.
 
Sachsenring

motogp-2013-sachsenring-start.jpg




83.jpg


Circuit info
Length: 3.671 m / 2.281 miles
Width: 12m
Left corners: 10
Right corners: 3
Longest straight: 700 m / 0.435 miles
Constructed: 1996
Modified: 2003

Timing:

Vandaag:
Moto3FP1: Bezig
MotoGPFP1: 09:55 - 10:40
Moto2FP1: 10:55 - 11:40
Moto3FP2: 13:10 - 13:50
MotoGPFP2: 14:05 - 14:50
Moto2FP2: 15:05 - 15:50

Zaterdag:
Moto3FP3: 09:00 - 09:40
MotoGPFP3: 09:55 - 10:40
Moto2FP3: 10:55 - 11:40
Moto3QP: 12:35 - 13:15
MotoGPFP4: 13:30 - 14:00
MotoGPQ1: 14:10 - 14:25
MotoGPQ2: 14:35 - 14:50
Moto2QP: 15:05 - 15:50

Zondag:
Moto3WUP: 08:40 - 09:00
Moto2WUP: 09:10 - 09:30
MotoGPWUP: 09:40 - 10:00
Moto3RAC: 11:00
Moto2RAC: 12:20
MotoGPRAC: 14:00
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat nou weer voor een achterlijke aanpassing van het circuit. Dat er veel mensen onderuitgaan daar maakt hem juist spannend.
Bradl, Smith en Iannone hebben gisteren getest om te kijken of die nieuwe bocht nu echt zo veel veiliger is. Volgens Smith gaat de snelheid er iets uit maar wordt de hellingshoek vergroot, waardoor de kans om te vallen naar zijn mening niet of nauwelijks verandert. Kortom: aanpassen hoefde voor hem niet.
 
Nope, maar het staat toch op de eerste pagina,
en met die foto erbij valt het op waar de tijden te vinden zijn. Ook voor mezelf hoor ;)
True that, en bedankt voor je inzet! :}

[me="[J]ori[S]"]blijft zich er over verbazen dat die tijden toch altijd weer een probleem zijn, die zijn al sinds jaar en dag voor alle dagen hetzelfde.[/me] :)
 
True that, en bedankt voor je inzet! :}

[me="[J]ori[S]"]blijft zich er over verbazen dat die tijden toch altijd weer een probleem zijn, die zijn al sinds jaar en dag voor alle dagen hetzelfde.[/me] :)

_O-
Maar goed dat je het zegt, is me nooit opgevallen.
Zet ik het gewoon meteen in me foon
 
Laatst bewerkt:
FP1 Moto3:

1) Miller
2) Vazquez
3) Binder
......
23) Deroue
26) Schouten
30) Carrasco
31) Loi
 
Is nu toch al een paar keer gebeurd, die crashes van Marquez. Voelt ie de druk O-) , haha. Maar vind het toch apart.
Dit is nu zijn derde crash van het seizoen, valt nog alleszins mee.

Top vier is Yamaha, dan volgt een heel rijtje Honda's en daarna komen Iannone en Hernandez. Fabrieksducati's komen er nog helemaal niet aan te pas.
 
Dit is nu zijn derde crash van het seizoen, valt nog alleszins mee.

Top vier is Yamaha, dan volgt een heel rijtje Honda's en daarna komen Iannone en Hernandez. Fabrieksducati's komen er nog helemaal niet aan te pas.

Niet te hopen dat het gaat regenen Zondag want anders krijgt Lorenzo weer de angst in z´n donder , Smith zijn 2e crash was een copy van Lorenzo vorig jaar en op dezelfde plek .
 
Smith rijdt niet voor een resultaat dit weekend maar voor een contract voor volgend jaar, die gaat forceren dit weekend. Komt niet goed. :N
 
Smith rijdt niet voor een resultaat dit weekend maar voor een contract voor volgend jaar, die gaat forceren dit weekend. Komt niet goed. :N

Bradley deed het vorig jaar alleszins redelijk, maar moest nog een stap maken. Die stap is niet gekomen, terwijl teammate Pol heeft laten zien dat je ook gelijk een niveautje hoger instappen kan. Ik hoop zelf dat Herve Bradley laat gaan en er weer nieuw talent neerzet. Zonde van de fiets als hij dat niet doet.
 
Bradley deed het vorig jaar alleszins redelijk, maar moest nog een stap maken. Die stap is niet gekomen, terwijl teammate Pol heeft laten zien dat je ook gelijk een niveautje hoger instappen kan. Ik hoop zelf dat Herve Bradley laat gaan en er weer nieuw talent neerzet. Zonde van de fiets als hij dat niet doet.
Ik twijfel, vorig jaar was iedereen vol lof over Bradley omdat het zijn eerste jaar was en hij van die verschrikkelijke Mistral kwam maar nu levert hij geen resultaten. Hij wordt begeleidt door Randy Mamola maar of je van die wegpiraat nu de juiste begeleiding krijgt is een vraag... Een clown was het maar geen kampioen...

Misschien kan Smith verkassen naar NGM en de plek van Edwards innemen?
 
Ik twijfel, vorig jaar was iedereen vol lof over Bradley omdat het zijn eerste jaar was en hij van die verschrikkelijke Mistral kwam maar nu levert hij geen resultaten. Hij wordt begeleidt door Randy Mamola maar of je van die wegpiraat nu de juiste begeleiding krijgt is een vraag... Een clown was het maar geen kampioen...

Misschien kan Smith verkassen naar NGM en de plek van Edwards innemen?
Ja maar Joris die zien toch ook hoe hij presteert , zitten er met hun neus bovenop en betwijfel het of hij daar dan wel ineens zal presteren , ik persoonlijk denk namelijk dat hij een top team moet gaan rijden in de Moto2 ....................of het zitje overnemen van Michael van der Mark en doorgroeien naar WSBK.
Wilco is goeie maatjes met Herve en Fam. van der Mark en hoop dat hij hem een tip kan geven ....................en toen werd ik wakker , en stel je voor dat het zou lukken denk ik dat ze bij Honda gek worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan