graag info over Dyno Jet kit voor GSX-R

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Ik zit nu al een tijdje na te denken om een stage 1 dyno kit te monteren op m\'n 1999 gixxer 600.
Maar wat ik eigenlijk niet echt weet is wat er juist in zo\'n kit zit, en wat ik er juist mee win in Nm en Pk en natuurlijk wat het mij kan kosten \"all in\"...
Wie van jullie kan mij meer info geven, is het de moeite of niet (kost tegen winst)? :?
 
Jij zoekt dus informatie m.b.t. het "aanpassen" (signaal versnellingsindicator richting CDI unit) door te posten in een topic met als titel "graag info over Dynojet" uit 2002.

Ok *D
ik reageerde enkel op iemand die ff offtopic ging. Ik weet dat het een oud topic is, anders vroeg ik het wel direct aan john jansen. Maar om er nou een nieuw topic over te openen?
Ik heb er in ieder geval wel een reactie op gekregen :)

Aanvulling - over Bandit 1200's ging dezelfde discussie op het duits Bandit forum, er is nog nooit op welke testbank dan ook vermogenswinst aangetoond door het loshalen van de betreffende stekker.

MotorXtra kan je trouwens wel helpen met dynojet kit's denk ik, hij heeft in ieder geval een vermogensbank.

Ja ga ik maar eens doen dan. In ieder geval bedankt voor het ophelderen. Vond het al een beetje vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan