Gran Premio d'Italia TIM 30-05-2014

Wordt Marquez verslagen?

  • Ja

    Stemmen: 28 47,5%
  • Nee

    Stemmen: 31 52,5%

  • Totaal aantal stemmers
    59
David Emmett ‏@motomatters 2 u
2 penalty points for Jack Miller. He was not amused. 'There's no consistency.' Thought he'd get another one for swearing at Race Direction


2 ?! Beetje vreemd als je het mij vraagt...

Het was zeker geen slimme actie, maar de crash kwam deels door Oliveira die een andere lijn nam. Die probeerde namelijk een goede exit te krijgen voor het tweede gedeelte van die bocht.

Leek dat hij met de crash alleen al genoeg gestraft was.
En 'no consistency' klopt zeker, heb al genoeg idiote acties gezien zonder straf... :?
 
2 ?! Beetje vreemd als je het mij vraagt...

Het was zeker geen slimme actie, maar de crash kwam deels door Oliveira die een andere lijn nam. Die probeerde namelijk een goede exit te krijgen voor het tweede gedeelte van die bocht.

Leek dat hij met de crash alleen al genoeg gestraft was.
En 'no consistency' klopt zeker, heb al genoeg idiote acties gezien zonder straf... :?
Vond die actie van Antonelli dommer. 2 is idd overdreven voor die actie van Miller.
 


Goed kijken ik kom van de andere kant :W

Fuck wat een feest daar zeg. Allejezus wat geweldig

s4rzg1.jpg
 
Cal pre-Bradl-stuiter-sessie tijdens sponsormeet van Alpine Stars in Florence. De man gaf aan dat ie met zn eerste paar miljoen een huis heeft gekocht in Toscane. Zal wel de reden zijn dat ie vroegtijdig naar huis wilde. Wij stonden nog 3 jaar in de file _O-

dow93l.jpg
 
Goed kijken ik kom van de andere kant :W

Fuck wat een feest daar zeg. Allejezus wat geweldig
Gaaf he, geen enkele wanklank. Die italianen zijn zo gek als een deur en je kunt alles van ze krijgen.
Met de canper geweest of op de motor?
 
Als het zo uitkomt zeker. Man wat een gaaf circuit en omgeving en mensen.

Blijft altijd mooi die opbouw van dat geluid van Moto3 naar MotoGP.

:} :} :}

:Y

De eerste keer dat ik dat MotoGP geluid hoorde - met in gedachte nog het naaimachine geluid van de 125cc - vergeet ik nooit meer. Krijg er nu nog kippenvel van.

En inderdaad komt dat geluid totaal niet over via de tv uitzending.
 
De start is mooi.. als iedereen tegelijk het gas vol opent.
(TT van Assen twintig jaar geleden :Y )
Ik was pas bij het ONK Supermoto. Net zoiets. :9~
 
Laatst bewerkt:
De geluidsbeleving, op tv klinkt het nergens naar, langs de baan daarentegen :9~
Zou mij ook niks verbazen als de Moto3 de meeste db's produceren van allemaal :9
 
Niet alleen het geluid komt slecht over op tv bedenk ik mij net, ook het late remmen en de immens hoge bochtensnelheid vallen op als je er live bij bent.
 
:Y

De eerste keer dat ik dat MotoGP geluid hoorde - met in gedachte nog het naaimachine geluid van de 125cc - vergeet ik nooit meer. Krijg er nu nog kippenvel van.

En inderdaad komt dat geluid totaal niet over via de tv uitzending.
jaaaa dat 125 cc geluid mis ik wel hoor :Y

 
Terug
Bovenaan Onderaan