grindbak schade

Maister

MF'er
8 jul 2005
65
0
Etten-Leur
Is het mogelijk om kleine krasjes (grindbak) weg te poetsen / polijsten op zwart metallic kuipdelen?

en op een koplamp?

Gister kennis gemaakt met de grindbak B|
 
Op een koplamp wordt lastig ben ik bang,...op die metallic delen moet het wel lukken,...als de plekken niet te diep zijn,...rij even langs een spuiter,..die ziet het meteen,...

Of post hier een foto van de schade,...in detail,..kunnen wij even oordelen!
 
ga hem dadelijk eerst eens helemaal poetsen en in de wax zetten.
Kwam er gister namelijk achter dat wanneer het nat wordt de krassen verdwijnen. Maar weer terug komen als alles opdroogt..
 
haha....

knorba een 'echte' motor rijder moet ooit een keer kennis hebben gemaakt met de grindbak... ;)
 
Je kunt er aan denken het lichtelijk te schuren en in de blanke lak te laten zetten als je het niet weggepoetst krijgt.
 
haha....

knorba een 'echte' motor rijder moet ooit een keer kennis hebben gemaakt met de grindbak... ;)

een 'echte' motorrijder kijkt z'n bochten goed door en schat dan z'n inhaalkansen in... :X
Maar beter sjak-grindbak als vinnie-vangrail :Y

ps. anders vandeweek ff langs die spuiter op 't industrieterrein gaan, kijken wat die ervan zegt... mzzl
 
tijd voor een grindbak-meeting om ervaringen uit te wisselen :+
 
met scratchremover heb ik al veel krasjes weggekregen. is wel een soort van commandant. is dus een licht schuurmiddel wat je om de kras heen moet wrijven en daarna een lekkere waslaag er over en weer als nieuw. moeten t wel oppervlakkige, dunne krasjes zijn. o ja, en alleen voor de lak. :)
 
een 'echte' motorrijder kijkt z'n bochten goed door en schat dan z'n inhaalkansen in... :X
Maar beter sjak-grindbak als vinnie-vangrail :Y

ps. anders vandeweek ff langs die spuiter op 't industrieterrein gaan, kijken wat die ervan zegt... mzzl

Ach ja.... die 4 man die ik er toen uit remde hebben iig voor een halve seconde gedacht dat ik echt meesterlijk kon rijden. Toen ze zagen dat ik de bocht niet ging halen was die gedachte waarschijnlijk snel over.... Maar toch wel vet dat ze dat een halve seconde hebben gedacht. haha

Effe alle gekheid op een stokje. Ben langs de dealer geweest om een rapportje op te maken. Na alles goed schoongemaakt te hebben blijkt het volgende beschadigd te zijn:

- topkuip
- linker kuipdeel
- voor spatbord
- linker spiegel
- dynamo deksel
- tank heel licht beschadigd (minimaal)
- frame heeeeel licht beschadigd (nog minimaler)

als ik dit wilde laten spuiten via de dealer ben ik rond de 800 euro aan spuitwerk kwijt + manuren... dus gaat me meer dan duizend euro kosten.

Hier op motor forum iemand die in z'n avonduurtjes het leuk vind om beschadigde kuipen te spuiten??
 
Autosol Kras Verwijderaar
[001300] €5,95



Grotere afbeelding
Kras verwijderaar voor kunststofglas en lakoppervlakken zoals bijvoorbeeld cabriokapramen, vizieren van helmen, display van mobiele telefoons, horlogeglazen, ramen van vliegtuigen en boten en lichte krassen op gelakte oppervlakken.

Inhoud: 75 ml
Verpakking: tube


Typefouten voorbehouden. Productafbeelding kan afwijken.

is dit wellicht wat voor je .
Ik meen dat er nog een ander middeltje op de markt was dat ook erg goed schijnt te zijn....... ben de naam kwijt maar als ik het weer weet stuur ik het wel.
groet en succes @ndré
 
Terug
Bovenaan Onderaan