groeten naar agenten??

ik zwaai ook naar de mannen...
soms een handje terug..soms niet...maar daar gaat het niet om....t zijn motorrijders.
 
Op donderdag 27 juni 2002 09:26 schreef Spider het volgende::^ En meestal zwaaien ze allebei wel terug! :^


Ik weet nog wel dat ik het ook mooi vond als een "echte" rijder een lesser deed groeten :)
 
Ja hoor, ik groet ze gewoon. Waarom ook niet? De boetes die ik gehad heb, waren over het algemeen gewoon terecht. Kunnen die kerels ook nie veel aan doen. Ze groeten over 't algemeen ook gewoon terug hoor....
 
[

[...]
:? Het lijkt mij dat juist het niet groeten van motoragenten de vervaging van normen en waarden is waar jij het over hebt...
En verder...
shutup.gif

[/quote]
Was een grapje, maar goed; even serieus; ik zwaai nooit, er heeft in 12 jaar motorrijden nog nooit een wout naar mij gezwaaid!
 
Deze wit-oranje gestreepte heren (en dames ??) zijn vaak ECHTE motorrijders. Niet van die weekend figuren maar gewoon weer en wind, snel en veilig. Ik kan het soms niet laten even achter zo'n diender te blijven plakken en even van hun rijstijl mee te genieten. Daarom toch maar het zwaaien waard.

De agentjes op de scooters en cross motoren - Amsterdam ZO(O) krijgen ook mijn zwaai als ze later groot zijn geworden!
Over deze ECHTE motorrijders kan ik je nog wel een paar anekdotes vertellen. Ze zijn echt gebeurd maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen ze gelooft. Allemaal uit mijn jeugd in Leidschendam/Den Haag.

Verder vind ik het hypocriet geouwehoer; zij kunnen zich blijkbaar permitteren om afhankelijk van windrichting, eisprong en weersverwachtingen achterlijk streng of "tof" (zie: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7495) te zijn. Ik was zéér onaangenaam verrast toen ik ontdekte dat we op de MFCD o.l.v. een stel van die rukkers gingen rijden; dat was eens maar nooit meer. :r
 
Laatst bewerkt:
Ik ben tot nu toe een paar keer motoragenten tegengekomen, het is me opgevallen dat ze hier in Enschede bijna allemaal groeten.

Reed laatst van Enschede naar de Motoport in Hengelo, had net ff zin in lekker gassen over de Hengelosestraat, zag ik in een keer in mijn spiegel dat er twee achter mij reden.

Toen was mijn ritje alweer half verpest :( :(
Na een paar kilometer kwam de eerste naast me rijden, keek me ff aan, knikte ff vriendelijk, dus ik maar vriendelijk terugknikken. Daarna ging hij er met een noodvaart vandoor.

Daarna no. 2, zelfde verhaal. Gelukkig sloegen ze daarna af richting Arke-stadion, kon ik nog ff een paar kilometer doortrappen :) :)
 
Stond in de M&T in Frankrijk... dat in de bergen de politie zich af liet zakken zodat de motorrijders uit het zicht verdwenen... kon er weer gas gegeven worden.

ging hier zelfs over autowouten...

en Motorwouten houden zich volgens mij niet bezig met flitsen (behalve bij een fuik)... hebben wel wat leukers te doen.
 
Ik ook, zit alleen helaas opgesloten in dit goddelijke afgetrainde mannenlichaam. :P

Wat een niveau...

Maarre,....Ik groet ze ook meestal, maar ze groeten niet allemaal terug.

Ik vond het juist erg leuk dat de instructeurs op de MFCD motoragenten waren.
 
Ik groet ze zowat altijd, tenzij ik op PPP ofzo aan het rijden ben. Dan kom je er veelste veel tegen en zijn er wat tegenstrijdige belangen :) .
 
Ik zwaai nooit naar ze, krijg er de kans niet voor, word altijd gelijk aangehouden :j
 
Ik groet naar alles op 2 wielen. Ik was zo blij toen het eindelijk mocht, mijn rij-instructeur vond dat ik 2 handen aan het stuur moest houden. Anders had ik het ook niet kunnen laten bij mn examen.
Motor-agenten kunnen heel relaxed zijn. Een vriend van mij stond aan het begin van de N11, Leiden-Alphen, heel lekker stuk asfalt. Motor-agent naast hem zwaaide dat hij mee mocht komen, hebben ze samen tot 180 opgetrokken. Die agent trok hem er vet uit, hij heeft yamaha fzrr 400. Zo zie je dat er wel goeie mensen als agent bestaan.
 
'T zijn nog altijd motorrijders die van hun hobby hun werk hebben gemaakt(in de meeste gevallen iig) dus daarom gewoon zwaaien.

dat je gepakt wordt door zo'n blauwe op twee wielen = gewoon pech hele erge pech meestal :(
 
Ik groet naar alles op 2 wielen. Ik was zo blij toen het eindelijk mocht, mijn rij-instructeur vond dat ik 2 handen aan het stuur moest houden. Anders had ik het ook niet kunnen laten bij mn examen.
Motor-agenten kunnen heel relaxed zijn. Een vriend van mij stond aan het begin van de N11, Leiden-Alphen, heel lekker stuk asfalt. Motor-agent naast hem zwaaide dat hij mee mocht komen, hebben ze samen tot 180 opgetrokken. Die agent trok hem er vet uit, hij heeft yamaha fzrr 400. Zo zie je dat er wel goeie mensen als agent bestaan.
Misschien wilde hij wat omzet maken; er wordt aan beide zijden van de N11 dagelijks geflitst. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan