Groningen,Drenthe & Australie-deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht nog even de stad in te gaan vrijdagavond. Verveelde me thuis erg en even naar buiten leek me goed, even kijken bij het bedrijfsfeest en daarna nog 1 biertje in een kroeg met een paar collega's. Mijn avond is geeindigd, met ruim een liter minder bloed in mn lijf, via een ambulance op de spoedopvang van het umcg, waar ik ook heb moeten blijven. De andere persoon heeft zijn weekend doorgebracht in de cel en word morgen voorgeleid.

Mijn zaterdagochtend begon met 14 spuiten waarvan 3 IN mijn linkeroog en daarna zijn bloedvaten in mijn linkerwang dichtgeschroeid. De spieren in mijn linkerwang zijn kapot en zijn gehecht. Al met al 30 hechtingen gekregen. Dit allemaal omdat ik ben aangevallen en een scherp voorwerp, waarschijnlijk een glas, in mn gezicht gedrukt heb gekregen. De plastisch chirug heeft tegen me gezegd dat ik er in ieder geval niet knapper op ben geworden. Nu in Roden bij mn ouders. Vanmiddag heb ik bij de politie aangifte gedaan van zware mishandeling en mensen van mn werk gebeld dat ik deze week sowieso niet kom. Komende vrijdag mogen de hechtingen eruit.

Kijken en posten gaat me zwaar af momenteel, dus als ik niet reageer bedoel ik het niet slecht. De rest van de week ben ik thuis. Aanspraak is welkom, kan nog niet helemaal bevatten wat er allemaal is gebeurd.

Tim
Doe maar rustig aan dan, en heel veel beterschap!!
Ik kan er de woorden niet voor vinden om te omschrijven wat ik hiervan vind, zo erg!
 
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve reacties... Doet me goed en ben blij dat ik zon fijne groep mensen om me heen heb. Af en toe wel een stel ouwe wijven ;) , maar allemaal met een hart van goud en waar je als het erop aan komt wel stuk voor stuk van op aan kan. Vind het fijn dat iedereen zo meeleeft en er voor me is.

Voel me lichamelijk prima, alleen vanaf gisteren heb ik een beetje de psychische terugslag... Mijn oog en wang doen nu echt pijn. Ik mag geen pijnstillers omdat dan de kans bestaat dat ik spieren en hechtingen overbelast in mn wang. Nouja goed, kom ik ook wel overheen, ben wat dat betreft wel wat aan pijn gewend en erger dan een naald recht je oog in zien, en voelen, gaan kan het niet worden.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve reacties... Doet me goed en ben blij dat ik zon fijne groep mensen om me heen heb. Af en toe wel een stel ouwe wijven ;) , maar allemaal met een hart van goud en waar je als het erop aan komt wel stuk voor stuk van op aan kan. Vind het fijn dat iedereen zo meeleeft en er voor me is.

Voel me lichamelijk prima, alleen vanaf gisteren heb ik een beetje de psychische terugslag... Mijn oog en wang doen nu echt pijn. Ik mag geen pijnstillers omdat dan de kans bestaat dat ik spieren en hechtingen overbelast in mn wang. Nouja goed, kom ik ook wel overheen, ben wat dat betreft wel wat aan pijn gewend en erger dan een naald recht je oog in zien, en voelen, gaan kan het niet worden.


-O- -O-

Kop op he!
 
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve reacties... Doet me goed en ben blij dat ik zon fijne groep mensen om me heen heb. Af en toe wel een stel ouwe wijven ;) , maar allemaal met een hart van goud en waar je als het erop aan komt wel stuk voor stuk van op aan kan. Vind het fijn dat iedereen zo meeleeft en er voor me is.

Voel me lichamelijk prima, alleen vanaf gisteren heb ik een beetje de psychische terugslag... Mijn oog en wang doen nu echt pijn. Ik mag geen pijnstillers omdat dan de kans bestaat dat ik spieren en hechtingen overbelast in mn wang. Nouja goed, kom ik ook wel overheen, ben wat dat betreft wel wat aan pijn gewend en erger dan een naald recht je oog in zien, en voelen, gaan kan het niet worden.


voel meteen weer die keer dat ze een hechting in mijn mond geplaatst hebben zonder te verdoven , kan enigzins een inschatting maken hoe dat bij jou gevoeld moet hebben -O-
 
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve reacties... Doet me goed en ben blij dat ik zon fijne groep mensen om me heen heb. Af en toe wel een stel ouwe wijven ;) , maar allemaal met een hart van goud en waar je als het erop aan komt wel stuk voor stuk van op aan kan. Vind het fijn dat iedereen zo meeleeft en er voor me is.

Voel me lichamelijk prima, alleen vanaf gisteren heb ik een beetje de psychische terugslag... Mijn oog en wang doen nu echt pijn. Ik mag geen pijnstillers omdat dan de kans bestaat dat ik spieren en hechtingen overbelast in mn wang. Nouja goed, kom ik ook wel overheen, ben wat dat betreft wel wat aan pijn gewend en erger dan een naald recht je oog in zien, en voelen, gaan kan het niet worden.

bikkel :j :) alles sal rech kom :) :Y jij kan dat :j
 
T & R: thanks voor de visite! Wrom kan ik nu nooit mn gezicht in de plooi houden bij jullie -O- Doet me wel goed, even die afleiding :) maar sjezus, wat doet dat pijn...
 
Hee Tim,
kloten man ! Is het tijdens het feest gebeurt ? Collega van ons de dader ?

1 voordeel : het had veeeel slechter af kunnen lopen.

Ik hoop je snel weer te zien (beetje raar in dit verband) op de 4e, en dan nemen we ff een bakkie.

En je weet wat ze zeggen : Kop d'r veur ! (zonder bierglas natuurlijk)
 
T & R: thanks voor de visite! Wrom kan ik nu nooit mn gezicht in de plooi houden bij jullie -O- Doet me wel goed, even die afleiding :) maar sjezus, wat doet dat pijn...
Ik heb met je te doen '( Het was duidelijk dat je veel pijn had.
 
T & R: thanks voor de visite! Wrom kan ik nu nooit mn gezicht in de plooi houden bij jullie -O- Doet me wel goed, even die afleiding :) maar sjezus, wat doet dat pijn...
het deed ons ook pijn tim ! -O- we hadden ons voorgenomen om niets lach wekkends te zeggen maar dat is te hoog gegrepen sorry
en die vriendin van je.................................................
NOOIT meer laten gaan. kan wel andere woorden vinden maar moet topic beetje netjes houden O-)
tim, kom nog wel een keer langs heb het erg met je te doen en als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag!!
zo boerke gaat lekker slapen nu :Z
 
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel kookboeken.... en een kast om ze in te zetten :P :9

Ehm..... kookboeken hebben we in overvloed (evenals allemaal losse blaadjes en weet ik veel wat voor troep meer), dus als die oude allemaal weg kunnen, wil ik er wel één voor in de plaats koken. Voorwaarde is dan wel dat je er ook eens uit gaat koken })



[me]ZX7-aRnold weet wat ie wil!!!!
[/me]




een heeeeeeele grote papiervernietiger :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan