Groningen Drenthe Friesland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehh, helaas heb ik van overheidswege ( thuis dus) meegedeeld gekregen dat we visite krijgen en ik verplicht ben hierbij aanwezig te zijn :r
 
Moi Allemaal,

Ben nieuw in dit topic, zal me ff voorstellen. Naam is Geek, ben 26 en woon in Groningen city.
Sinds een paar dagen heb ik mijn eerste motor, een Bandit 600N. Afgelopen dagen tussen de buien en het werken door een ritje gemaakt, maar ik ken hier geen leuke routes..
Is er iemand die morgenavond (dinsdag 27-7) mij bekend wil maken met de betere groninger bochten?? Een andere keer kan natuurlijk ook.. Het gaat dus wel om een beetje rustig toeren. Moet de motor nog leren kennen, én de ketting en tandwielen moeten nodig vervangen worden.

Groet,

Geek.

Hoi bart? Via mf krijg je de groeten van je vriendin simone. Samen met Judith kwam ik ze tegen in shadrak in Groningen. Neem je Judith eens mee achterop naar de stad?

key = starrrr, ja star !! ;)
 
Hoi bart? Via mf krijg je de groeten van je vriendin simone. Samen met Judith kwam ik ze tegen in shadrak in Groningen. Neem je Judith eens mee achterop naar de stad?

key = starrrr, ja star !! ;)

Hey flanky, lang niks van je gehoord. Starrr en ik waren vrijdag nog bij je huis om ff de stad in te gaan, je wa er helaas niet.
Laat eens wat van je horen...
 
Flanky jongen...still alive! We begonnen ons al zorgen te maken! :P
We waren vrijdag nog bij je aan de deur! (Dre en ik) Nobody @ home!!

Vandaag nog mensen rijden? Ik ben om 14:00uur bij de Ikea. Vriend van mij komt ook een neemt een video camera mee!! Die vriend rijdt geen motor maar komt achterop te zitten! Hopelijk geeft dat wat leuke sfeer beeldjes!!

Misschien tot vanmiddag!!
 
Hey flanky, lang niks van je gehoord. Starrr en ik waren vrijdag nog bij je huis om ff de stad in te gaan, je wa er helaas niet.
Laat eens wat van je horen...

hey hoi dre! ..ik heb jullie gehoord in mn dromen. (Cq. ben op de bank in slaap gevallen) ..gaan jullie ook kijken bij noorderzon vanaf 19e
 
Ja heb nog wel zin *D in een stukkie sturen :] ben tegen die tijd wel op jmp

Er is ff wat mis gegaan, |( het mailtje kwam later binnen bij mij en ik kon daarna weer niet op het MF; Server problemen. :(
Ik ga vandaag wel een rondje Friesland doen, :] als er nog liefhebbers zijn......
evt. om 13.30 uur op het JMP???? })

Weer een tweede manche om 14.30 uur?? Op het JMP en dan richting......Groningen-Friesland??
 
Laatst bewerkt:
Flanky jongen...still alive! We begonnen ons al zorgen te maken! :P
We waren vrijdag nog bij je aan de deur! (Dre en ik) Nobody @ home!!

Vandaag nog mensen rijden? Ik ben om 14:00uur bij de Ikea. Vriend van mij komt ook een neemt een video camera mee!! Die vriend rijdt geen motor maar komt achterop te zitten! Hopelijk geeft dat wat leuke sfeer beeldjes!!

Misschien tot vanmiddag!!

Je kan die video wel door de bus gooien als ik er niet ben of weer eens lig te slapen.. ;)

@seatsnifferdre - we spreken weer eens af!
 
industrie-terein beilen ligt er ook mooi bij!!!
je kan zo via laaghalen-hijken heen rijden!!
zag er opzich veel leuk uit! :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
 
Hoi bart? Via mf krijg je de groeten van je vriendin simone. Samen met Judith kwam ik ze tegen in shadrak in Groningen. Neem je Judith eens mee achterop naar de stad?

Ow! Doe d'r de groeten terug van me ;)
Wat is de wereld toch klein...

Als Judith weer eens in het noorden is, vraag ik Simone wel of ze haar weer meesleept naar SHadrak :)

Geek.
 
Op dit moment zijn de mod's druk bezig topics groter dan 2500 reply's af te sluiten, dit omdat de bleek dat dergelijke grote topics niet bepaald bevordelijk bleken voor de prestatie's van de server.

Het blijkt dat sommigen vaste bezoekers uit deze grote topics er erg veel waarde aan hechten dat "een van hen" ipv zomaar een moderator het nieuwe deel 2 van "hun"topic opend.

Deze zal straks dichtgaan, wie opent "Groningen Drenthe Friesland 2"......????

(zet er even een linkje in naar dit "oude" topic zodat deze altijd snel terug te vinden is.)
 
Op dit moment zijn de mod's druk bezig topics groter dan 2500 reply's af te sluiten, dit omdat de bleek dat dergelijke grote topics niet bepaald bevordelijk bleken voor de prestatie's van de server.

Het blijkt dat sommigen vaste bezoekers uit deze grote topics er erg veel waarde aan hechten dat "een van hen" ipv zomaar een moderator het nieuwe deel 2 van "hun"topic opend.

Deze zal straks dichtgaan, wie opent "Groningen Drenthe Friesland 2"......????

(zet er even een linkje in naar dit "oude" topic zodat deze altijd snel terug te vinden is.)


vervelende klier dat je er bent :+

maar goed op verzoek van baksteen deel 2 is geopend
Groningen Drente Friesland part2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan