Groningen Drenthe Friesland

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach nederland is zo'n politie staat als je ergens last vaqn hebt bel je de politie maar zodra er in gebroken is dan mag je over anderhalve week terug komen om aangifte te doen
wel gvd gvd
 
wat een ellende gisterenavond.
eerst was de beruchte jeep weer actief.
we zijn direct maar naar langelo gegaan.
geen zin in gezeik van de man met de jeep.
na een poosje eerst een dame op leeftijd die ons staande hield en
vroeg of wij dood wouwden met dat racen!
en na enige tijd de politie met 3 auto,s sterk de helden.
nou de rest heeft vuurzwaard2 al gepost.
is er dan nergens meer plek voor jonge lui zoals wij ?
wie helpt ons aan een verlaten stuk weg met mooie bochten en toch redelijk
in de buurt van assen s.v.p
 
denk denk eerste reactie van arnold arghhhhhhhhhhhhhhh gvd gvd.

maar verder geen schade (uit gezonderd misschien een krasje hier en daar.)
Ik zou net de keldertrap oplopen toen ik hem zag vallen.... ben me echt dood geschrokken....
Heb toen snel Arnold geroepen om hem overeind te zetten, de schade is een paar krassen op zijn kontje links '( die zal opnieuw gespoten moeten worden
 
Vandaag met Monocylinder het kruis uit de grond getrokken in de bocht en de sloot in gemikt. Dat klere ding stond er dus weer. :(
Was wel humor, hij was er 5 seconden eerlijk en had hetzelfde idee als ik :)
 
He` zijn er hier nog mensen die zin hebben om zondag een rondje ijsselmeer te rijden ??? :] de ploeg uit zwolle gaat dat doen en heb wel zin om mee te gaan 8-)
 
Vandaag met Monocylinder het kruis uit de grond getrokken in de bocht en de sloot in gemikt. Dat klere ding stond er dus weer. :(
Was wel humor, hij was er 5 seconden eerlijk en had hetzelfde idee als ik :)

mooi werk vuurzwaard1 en 2 hadden zaterdagavond hem ook al verwijdert.
hoelang gaat deze touwtrekkerij nog duuren?
 
Ja sorry...ik keek niet echt naar de tijd van jou post! Pas toen ik mijn post had gedaan zag ik dat jij 45 minuten voor mijn post had gepost. En in jou post had je neer gezet dat je met 20 min. weg ging. Dus ik dacht dat je alang pleite was. Snap je het nog???? :? :? :?
Nu ben je alleen wel door de goede straat gereden. Die neger is de buurtneger en woont tegenover mij. Die blauwe SV is geen MF'er.
Heb mijn knippers gemonteerd bij Seatsniffer die avond.....

Een volgende keer zorg ik dat ik thuis ben!!!! En dan staat er een lekker frisje voor je klaar!!!! :9

Volgende keer beter :)
 
ben net langs de baan gereden weer geen kruis gezien!
Ben steeds te laat denk ik.
goed zo!!!!!!!!!!!!!!!
 
wat een ellende gisterenavond.
eerst was de beruchte jeep weer actief.
we zijn direct maar naar langelo gegaan.
geen zin in gezeik van de man met de jeep.
na een poosje eerst een dame op leeftijd die ons staande hield en
vroeg of wij dood wouwden met dat racen!
en na enige tijd de politie met 3 auto,s sterk de helden.
nou de rest heeft vuurzwaard2 al gepost.
is er dan nergens meer plek voor jonge lui zoals wij ?
wie helpt ons aan een verlaten stuk weg met mooie bochten en toch redelijk
in de buurt van assen s.v.p

Ja, let op. Het klaverblad bij Heerenveen is ook leuk. Pas geleden stonden de blauwe apen :r :r :r daar in een onopvallende auto :( :( en hebben in korte tijd B| (kwartier) voor € 1700,- aan boetes uitgeschreven voor de kneedowners.
En ze zijn op het werk natuurlijk beloond met een goede beoordeling.

Luister, iedere auto of motor van deze apen hebben een Lasergun, :r :r vroeger werd er verwacht dat de apen zich regelmatig lieten zien, inbraakpreventie, relschoppers, hangjeugd, drugsoverlast, mishandeling, straatroof, verkrachting, milieudelicten etc. etc. etc. Nee , niet meer de hoogste prioriteit. Als de apen op surveillance gaan en ze hebben dus een uur rondgereden (meer blauw op straat) dus preventief actief, krijgen ze een slechte beoordeling want ze hebben niet geschreven = GEEN KASSA.
Bij herhaaldelijk gedrag, te weinig boetes uitschrijven dreigt ontslag.
We gaan een hele rare kant op in dit land...........oordeel zelf, ik hoop dat ik nu geen boete hiervoor krijg............. |( |( |(
 
ik kreeg vandaag van villie een sms

"wat vind je van het idee om als het kruis nog 1 keer verschijnt
een grafkist te timmeren en in een tuin te leggen met een bijbehoorende rouwbrief "

het idee is verleidelijk alleen even een qoute aanhalen
[qoute]De motorrijders hebben volgens P geen kwaad in de zin. ''De bewoners moeten ons niet hebben. Via de gemeente zouden ze de weg aan moeten laten passen. Het conflict tussen de motorfreaks en de bewoners moet niet escaleren. Ik weet niet waartoe diehard motorrijders in staat zijn als voor hen de maat vol is.''
[/qoute]

dit is het gedrag wat we juist niet moeten doen blokkeer dan de weg of iets dergelijks maar als men met een kist gaat aankomen komen er zeker weten porblemen.

ik vind het jammer dat ik er niet was toen die jeep er reed.
ik was langs de weg gaan staan en laat de man maar komen ik ben wel in voor een gesprek nu.

en met de helm in de hand voor de veiligheid .
mocht die gast het in zijn hoofd halen om iets te flikken dan met mijn motor dan is hij zuur of zsijn auto is daarna helemaal kapot of die kerel gaat dan kapot en daar heb ik een helm voor over (moet toch weer een nieuwe hebben )
 
ik kreeg vandaag van villie een sms

"wat vind je van het idee om als het kruis nog 1 keer verschijnt
een grafkist te timmeren en in een tuin te leggen met een bijbehoorende rouwbrief "

het idee is verleidelijk alleen even een qoute aanhalen
[qoute]De motorrijders hebben volgens P geen kwaad in de zin. ''De bewoners moeten ons niet hebben. Via de gemeente zouden ze de weg aan moeten laten passen. Het conflict tussen de motorfreaks en de bewoners moet niet escaleren. Ik weet niet waartoe diehard motorrijders in staat zijn als voor hen de maat vol is.''
[/qoute]

dit is het gedrag wat we juist niet moeten doen blokkeer dan de weg of iets dergelijks maar als men met een kist gaat aankomen komen er zeker weten porblemen.

ik vind het jammer dat ik er niet was toen die jeep er reed.
ik was langs de weg gaan staan en laat de man maar komen ik ben wel in voor een gesprek nu.

en met de helm in de hand voor de veiligheid .
mocht die gast het in zijn hoofd halen om iets te flikken dan met mijn motor dan is hij zuur of zsijn auto is daarna helemaal kapot of die kerel gaat dan kapot en daar heb ik een helm voor over (moet toch weer een nieuwe hebben )


wij hadden er ook al aangedacht om zoiets te gaan doen, maar dan op de plek waar nu het kruis staat(stond). maar dan in de vorm van een grafsteen })
 
Ik begrijp hoe verleidelijk het is om de bewoners "te overtreffen", maar zoals IBG al aanhaalde met de quote beter van niet. Laten wij(met wij bedoel ik steeds ons motorfietsbestuurders :] ) de verstandigste zijn (zij kunnen dat blijkbaar niet) en ze gewoon negeren zolang ze met deze zieke dingen bezig blijven. Het is tenslotte hun probleem en de enige waar ze naartoe moeten is de gemeente.Enigste wat wij kunnen doen is te zorgen dat we altijd bereid zijn om hierover het gesprek aan te gaan.Wat betreft de man met de Jeep/terreinwagen mocht hij weer proberen iemand opzettelijk aan te rijden oid, gewoon kenteken noteren en direct telefonisch aangifte doen.En dit gewoon herhalen totdat er wel aktie ondernomen word.
 
Ik bedoelde het eigenlijk meer als geintje..... :o

Zat zomaar eens te denken en vond het eigenlijk wel lachen, maar nou niet echt om ook echt uit te voeren :X
 
we moeten een plek zien te vinden waar we ongestoord bochies kunnen oefenen

Dat wordt al heel snel een groot probleem, ik weet bijvoorbeeld in Winschoten een behoorlijk mooie plek (op een industrieterrein) echter daar beginnen de ondernemers ook al te klagen (zie post van Slome op pagina 119) en worden er xpres her en der opleggers en trailers van vrachtautoos geparkeerd.Dit terwijl je daar s'avonds en in het weekend (zondag) bijna geen kip ziet.Probleem is gewoon dat we tegenwoordig in de ik-maatschappij leven B| IK ben belangrijk,IK heb overlast dus JIJ moet nokken.Zie b.v. het conflict TT-baan versus Baggelhuizen.Heb zelf meegemaakt dat een kerngezonde motorsportclub met meer dan 300.000 gulden in kas kapot ging omdat EEN iemand EEN weekend in het jaar last had van grasbaanraces |( Als iedereen elkaar nou dat kleine beetje ruimte gaf werd alles een heel stuk makkelijker.


En nu hou IK eerst m'n bek,begin hier het gevoel te krijgen dat ik een geitewollensokkencoureur begin te worden :X
 
Je hebt gelijk we zoeken al een rustig plekje waar we niemand tot last zijn en dan nog klagen ze,of ze niks beters te doen hebben ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan