Groningen Drenthe Friesland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Demo mag zich om half tien vanavond weer melden bij zijn baas :r
Heb deze week gelukkig twee nachtdienstjes, dus na woensdag kan hij weer wel :]
 
Gisteravond met me broers en me pa bij langelo geweest.Mij'n pa kreeg zn stepjes van z'n cb1000 al redelijk goed aan de grond.
Ik nog een paar keer bij Broer nr1 achter op door de bocht gegaan en de stepjes van z'n CBR900rr aan de grond gereden :D (ja dat komt ongetwijveld wel wat door mijn gewicht :P )

Ik ga vanavond weer bij me broer achterop , zullen vast wel langs TT baan komen of misschien wel even bij langelo kijken ofzo.Ik is te herkennen aan een veels te warm textielpak , tenzij ik nog een alternatief kan verzinnen.
 
HE VUURZWAARD1 EN 2 IK WAS EERGISTER OM 19:45 OP LANGELO MAAR JULLIE WAREN ER NIET. JAMMER DAT JULLIE ER NIET WAREN. iK ZAT OM 20:15 OP TERRAS NORGERBERG EN ZAG KULLIE VOORBIJ RIJDEN MET NIEUWE TIETSLIDERS. mOETEN ECHT WAT AFSPREKEN BINNENKORT IS GAAF NEEM DIGICAM MEE.

C YA

WOON VLAKBIJ LANGELO DUS GEEF MAAR WEER EEN KEER EEN SEIN WANNEER JULLIE HEEN GAAN
 
vanavond op JMP niemand villie schijnt wel gweest te zijn en is waarschijnlijk net voor me vertrokken :( .
om kwart voor 8 ben ik weer gaan rijden ben nog even in langelo geweest maar daar was ook niemand.

overigens ik begin nu op steeds meer bochten achter het circuit mijn knie aan de grond te rijden
 
Mijn stepjes slijten te hard.... :(

Heerlijk gereden vanavond en binnenkort kunnen we in dit topic ook een Kawa rijder verwachten! :} ;)
 
Mijn stepjes slijten te hard.... :(

Heerlijk gereden vanavond en binnenkort kunnen we in dit topic ook een Kawa rijder verwachten! :} ;)
Nog lekker wat gedronken? Wel jammer dat ik niet mee kon, volgende keer beter..was helaas niet op de motor maar met stom koekblik van t werk...
Hehehe, voorraad stepjes dus voor jou?
En wie weet over een tijdje NOG een kawa rijder :9 maargoed dat zien we wel..
 
Nog lekker wat gedronken? Wel jammer dat ik niet mee kon, volgende keer beter..was helaas niet op de motor maar met stom koekblik van t werk...
Hehehe, voorraad stepjes dus voor jou?
En wie weet over een tijdje NOG een kawa rijder :9 maargoed dat zien we wel..
Ja, was wel gezellig :)
Stepjes zijn (nog) niet op, en anders wissel ik wel van motor ;)
 
HE VUURZWAARD1 EN 2 IK WAS EERGISTER OM 19:45 OP LANGELO MAAR JULLIE WAREN ER NIET. JAMMER DAT JULLIE ER NIET WAREN. iK ZAT OM 20:15 OP TERRAS NORGERBERG EN ZAG KULLIE VOORBIJ RIJDEN MET NIEUWE TIETSLIDERS. mOETEN ECHT WAT AFSPREKEN BINNENKORT IS GAAF NEEM DIGICAM MEE.

C YA

WOON VLAKBIJ LANGELO DUS GEEF MAAR WEER EEN KEER EEN SEIN WANNEER JULLIE HEEN GAAN


we gaan vanavond nog ff met een groepje, dus als je zin hebt.... :]
 
srry vuurzwaard ben deze week op mijn kamer in haarlem hier regnt het weer. Gister met de luitjes uit noord holland weze rijden hier een leuk piccie
woensdag ben ik er weer
week erna zit ik op circuit bij croix
gaan zeker nog een keer rijden

full
 
zo net terug van langeloo :P , is waarschijnlijk de laatste keer geweest :( .
we zijn namelijk klem gereden en aan gehouden door de mannen met blauwe petten.
ze waren drie man sterk en elk kwamen ze uit een weg (konden geen kant op) verdorie, hebben onze rijbewijzen en kentekens opgeschreven en als er de volgende keer weer klachten warenen daar ook zijn ongeacht of we rijden of stil staan te kijken dan krijgen we een bon :+

Dus moet er maar weer naar een andere plek gaan zoeken, er blijven zo niet veel over. (TT-baan schijnt ook leuk te zijn }) )

DUS TER LERING VOOR IEDEREEN LANGELOO WORD OOK GETEISTERD DOOR DE MANNEN MET BLAUWE PETTEN
 
moet je het plaart ook uploaden anders werkt [*imgatt] niet
dan moet je je met [*url] [*/url]

en zonder de * tjes er tussen ;)

btw laat ze daar lekker in langeloo houden dan zijn ze niet in asssen :+
 
was weer ff balen in langeloo hadden die mannen niet beters te doen met drie auto's ons klem rijden!!!!!!!!!!
jammer dat het over is daar.Begon net leuk te worden.ik ga morgen direct opzoek naar een nieuwe plek denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan