Groningen eo 28mrt rijden?

Ja, ik reed op die Diversion inderdaad. |(

Ik heb nog niks van de dealer gehoord, dus weet niet of mijn FZR al weer klaar is. Zou graag mee gaan vandaag, maar lukt niet. :(

Hebben jullie niks te doen of zo? :9 Ik ben doordeweeks altijd op stage. Dus ik heb helaas niet eerder tijd dan vrijdagavond.

Trouwens, was het ook jullie eerste keer op het klaverblad oefenen? (Tom niet zo te zien)
 
Hebben jullie niks te doen of zo? :9 Ik ben doordeweeks altijd op stage. Dus ik heb helaas niet eerder tijd dan vrijdagavond.

Trouwens, was het ook jullie eerste keer op het klaverblad oefenen? (Tom niet zo te zien)

Ik ben "nog op zoek" naar een stageplek. Dus tijd genoeg..
Was idd ook mijn erste keer op z'n klaverblad oefenen. Gezien de resultaten zal het wel vaker moeten!! :+
 
Wat was er mis met de resultaten?

We zijn niet ingehaald
We zijn niet geflitst
We zijn niet gevallen

Kortom: ging goed toch? O-)
 
Ik wacht op reactie van akula :P Hij kan me vast vertellen wat ftp-en is en hoe hij het filmpje in z,n bezit moet krijgen. Ik heb het filmpje ff op een cdtje gezet. Ik blijf naar het filmpje kijken...zo mooi :9~ (Afbeelding)

duurt wel lang met akula ;)

hey, maak ze niet zo nieuwschierig jah!
heb geen vaste hand, dus zo bijzonder is het filmpje nou ook weer niet :X
maar hij is wel leuk. :]
 
Bedankt voor je mailtje Flanky!
Ik was vlak bij jullie, stond het hele weekend langs de baan, dus kon niet mee rijden!
 
Wat was er mis met de resultaten?

We zijn niet ingehaald
We zijn niet geflitst
We zijn niet gevallen

Kortom: ging goed toch? O-)
We zijn wel door de oog van de naald gekropen. Val voordat we gingen tanken reden we achter een auto die 80 km/h reed en dat was maar goed ook. Volgens mij reed jij toen achter mij en waarschuwde ik je nog voor die mobiele flitser. De anderen reden een stukje verder naar achteren achter een paar auto,s. Dus ik weet niet of hun geflitst zijn O-)
 
We zijn wel door de oog van de naald gekropen. Val voordat we gingen tanken reden we achter een auto die 80 km/h reed en dat was maar goed ook. Volgens mij reed jij toen achter mij en waarschuwde ik je nog voor die mobiele flitser. De anderen reden een stukje verder naar achteren achter een paar auto,s. Dus ik weet niet of hun geflitst zijn O-)


oooohh!! dat ik dat even zie *D
jij zou me helpen met de was, maar had het te druk met andere dngen zei je :(
 
Nog steeds niet?
hypocrite.gif


Dan wachten we nog even.... :z
T'is wel super weer om te rijden deze dagen, alleen moet ik werken... :X
 
We zijn wel door de oog van de naald gekropen. Val voordat we gingen tanken reden we achter een auto die 80 km/h reed en dat was maar goed ook. Volgens mij reed jij toen achter mij en waarschuwde ik je nog voor die mobiele flitser. De anderen reden een stukje verder naar achteren achter een paar auto,s. Dus ik weet niet of hun geflitst zijn O-)

Flitser?? waar? Ik heb niks gezien joh... :?
 
Ja, ik reed op die Diversion inderdaad. |(

Ik heb nog niks van de dealer gehoord, dus weet niet of mijn FZR al weer klaar is. Zou graag mee gaan vandaag, maar lukt niet. :(

Hebben jullie niks te doen of zo? :9 Ik ben doordeweeks altijd op stage. Dus ik heb helaas niet eerder tijd dan vrijdagavond.

Trouwens, was het ook jullie eerste keer op het klaverblad oefenen? (Tom niet zo te zien)

Op het moment zit ik vry ruim in de vrye tijd.

ja eerste keer, tjonge dat was echt heel erg leuk! deze week wellicht nog ff weer..donderdag wordt er weer gereden, later in de middag regen voorspeld vooralsnog..we´ll see
 
Akula heeft t dan nu bijna voor elkaar..... Hij is een druk man moet je weten ;) 8-)

Nog een paar minuutjes geduld.
 
Gezien, mooi team :)

Bij de 2de ``take`` komt het geluid net iets eerder of later dan de motor..
concentratie game :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan