Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dit even bekeken op de routeplanner als je vlakbij Osnabruck bedoelt, als je van plan bent die kant op te rijden doe ff seintje ;)

Ik ben zelf iig wel van plan om met een mooi dagje die kant op te rijden 👌🏻👌🏻
Vorige week niet gelukt, maar ondanks de buien stond ik vanochtend op en dacht ik, ‘ik ga straks rondje Teut (idd rondom Osnabrück) rijden. dus mocht je dit nog op tijd lezen, stuur maar ff een berichtje😀
 
Als je Duitsland in gaat loopt een biljartlaken asfaltweg parallel met de Ems omhoog. Is een aantal km bocht in bocht in bochtenwerk, vlak en zeer overzichtelijk. En rijdt ook bijna geen kip 😜😜 vind ik altijd een zeer fijn stuk iig om mee te pakken

EDIT dit stukje dus van zo'n 15km :]

Bekijk bijlage 1633495
De B70, idd een mooi stukje weg en ik woon er vlakbij. Ik ben 10 jaar geleden van Veendam naar Vellage (Weener) verhuisd. Toer vaak richting de kust, langs de eemsdijk naar Emden en dan richting Greetsiel, Norddeich, etc. Mooie omgeving.
 

Bijlagen

  • 20210527_184830.jpg
    20210527_184830.jpg
    490,2 KB · Weergaven: 32
Ik ga rond 1 uur een rondje knallen vandaag, kan mn route aanpassen als er mensen willen aanhaken. Half 2 afspreken...
 
Ik ga zondag, heb wel zin in een 'mega'route.. Elfstedentocht bijvoorbeeld (330km, 6 uurtjes) (mag van mij nog wel langer).

GPX viewer
 

Bijlagen

  • elfsteden_vanuit_winsum_stop_aduard.gpx
    471,8 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Ik heb het even aan kurviger gevraagd... hij kwam met een nieuwe route.
( https://kurv.gr/fGSYb )

Als vertrek heb ik de benzinestation in Groningen (Agros, Bornholmstraat, 9723 AW Groningen, vlakbij de afrit nabij de vuilstort) daar hebben ze goede benzine... vertrek Half 1 (12.30u)

GPX viewer

GPX viewer
 

Bijlagen

  • mf-groningen_30_mei (1).gpx
    355,5 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan