Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie het inderdaad, wist niet dat ome ali ook software verkocht. Voor die paar euro ga ik niet door de moeite om een torrent en crack te zoeken. :)
Bij iedere bestelling daar help je onze eigen ondernemers verder de afgrond in..
Dat is ook juist de bedoeling van ome Ali... :Y
 
Vanavond de KTM 450SX-F weer uit gelaten.
1e sessie moeite met de ruige baan
2e en 3e sessie gingen lekker.

Nog mooi gevecht gehad 5 rondes lang met een 250 2 takt. Leuk om te stoeien dat hij niet langs me kwam
 
Bij iedere bestelling daar help je onze eigen ondernemers verder de afgrond in..
Dat is ook juist de bedoeling van ome Ali... :Y
Adobe wordt alleen door Adobe verkocht en dat is toch een pleuris bedrijf, dus in dit geval kan het weinig kwaad.

Goed dat ik er aan denk overigens, moet mijn zakelijke abonnement nog opzeggen. Kan dus alleen via een chat en dan geven ze eerst korting. Heb ik een keer gedaan, maar die korting is verlopen en heb het hele zooitje misschien 1x gebruikt afgelopen jaar. Beetje zonde geld
 
heb het hele zooitje misschien 1x gebruikt afgelopen jaar. Beetje zonde geld
Daar zit ik ook mee, als ik het dagelijks ga gebruiken dan wil ik er ook wel voor betalen. Maar ik denk niet dat ik het vaak zal gebruiken, wel handig om het achter de hand te hebben IMO.
Mijn gedachten van Ali is altijd... ik geef lever zo'n chinees iets meer dan dat ik al die tussenhandelaren de uiterste prijs bedwingen. Hier koop ik bijv. de eieren bij een boer, hij krijgt iets meer geld voor een doosje en ik betaal iets minder voor een doosje dan als ik het bij een supermarkt haal.
Maar er is altijd een andere zijde van een medaille.
 
Je kan net zo goed een torrent downloaden. Dat is in principe zelfs beter, want die van Ali kan zo maar via gestolen credit cards komen.

Overigens heb je voor fotobewerking the gimp en video bewerking davinci resolve, daar kan je prima mee uit de voeten. Ik had Photoshop en illustrator nodig voor als ik ontwerpen aangeleverd krijg, maar dat is niet echt meer nodig.
 
Gisteren een rondje gedaan. Was nog best fris!
 

Bijlagen

  • 20210416_201938.jpg
    20210416_201938.jpg
    271,8 KB · Weergaven: 6
Zat hier in de whatsapp groep ook al over te praten. Waarschijnlijk wou die slootje oversteken. is bij de bult omhoog gekomen en heeft daar de motor van zich afgeduwd, omdat het nogal steil is. Daarbij waarschijnlijk zelf lelijk terecht gekomen op zijn nek/rug. Heel triest.. trek liever die conclussie niet. Maar, dit is wel wat er zich ongeveer heeft afgespeelt denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan