Groninger Yuppen Topic deel 1

Moet jij niet werken :? :P Wanneer kom je langs deze week?
 
He jongens, ik heb een ticket voor vrij rijden op het circuit van Zolder op 24 juli a.s. zoals jullie weten.
Maar van mij hoeft dat niet meer zo. Motor staat te koop, dat wordt wel na de vakantie denk ik maar dan ga ik liever niet nog op Zolder rijden.

Als iemand die meegaat met de vakantie, of eventueel mee zou willen en de ticket wil overnemen. Voor een zacht prijsje is ie van jou.

Vaste lage prijs, normaal EUR 135,- nu EUR 75,- en je kunt vrij rijden op Zolder op 24 juli in de groep minder snel. Die groepen zijn vaak nog te wisselen als je je nummer komt halen mocht je in een snellere groep willen. Het is trouwens ook nog eens een open uitlaten dag.

mail me even op: summersolstice at gameswap punt nl als je interesse hebt.
 
Ow ja, ook hier nog maar even spammen.

Mocht er iemand zijn die interesse heeft in mijn Blauwe R6 van 1999 met alle interessante mods al voor je gedaan en waarmee je gewoon op de openbare weg mag rijden ;) kijk hier: hier voor de marktplaats advertentie

Voor motor-forum geldt een speciale prijs: EUR 4500,-

En als je niet wilt dat er nog meer kilometers op worden gezet zou ik zeker ruim voor 21 juli reageren, want anders gaat de motor nog lekker mee op vakantie.

reactie per email: summersolstice at gameswap punt nl
 
Ow ja, ook hier nog maar even spammen.

Mocht er iemand zijn die interesse heeft in mijn Blauwe R6 van 1999 met alle interessante mods al voor je gedaan en waarmee je gewoon op de openbare weg mag rijden ;) kijk hier: hier voor de marktplaats advertentie

Voor motor-forum geldt een speciale prijs: EUR 4500,-

En als je niet wilt dat er nog meer kilometers op worden gezet zou ik zeker ruim voor 21 juli reageren, want anders gaat de motor nog lekker mee op vakantie.

reactie per email: summersolstice at gameswap punt nl

stel dat je haar wel kunt verkopen heb je dan wel iets anders tegen die tyd?
 
Johan, gewoon circuit op gaan!, alle andere jaren is het ook goed gegaan.
Op de max rijden doen we niet, we willen ook weer naar huis kunnen rijden :]
 
Ook maar ff melden hier, mooi dat er nu ook iets tussen de MSG en G&D topics in zit. Ben dan al wel wat meer jaartjes klaar met de full-time studie, de "naast het werk" studies doe ik nog wel volop (dat krijg je als ICT'er).
welkom :W
 
He jongens, ik heb een ticket voor vrij rijden op het circuit van Zolder op 24 juli a.s. zoals jullie weten.
Maar van mij hoeft dat niet meer zo. Motor staat te koop, dat wordt wel na de vakantie denk ik maar dan ga ik liever niet nog op Zolder rijden.

Als iemand die meegaat met de vakantie, of eventueel mee zou willen en de ticket wil overnemen. Voor een zacht prijsje is ie van jou.

Vaste lage prijs, normaal EUR 135,- nu EUR 75,- en je kunt vrij rijden op Zolder op 24 juli in de groep minder snel. Die groepen zijn vaak nog te wisselen als je je nummer komt halen mocht je in een snellere groep willen. Het is trouwens ook nog eens een open uitlaten dag.

mail me even op: summersolstice at gameswap punt nl als je interesse hebt.
aiaiaiai

kom je net terug van vakantie zie je dit.... -O-

Niet doen summer
 
De r6??


:P



Circuitdag had erwin dacht ik al overgenomen van tim? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan