Grrr helm kapot..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow helm kapot,
zo heb ik vorige week na een lekker stukkie rijden (met spiegelvisier) mn helm proberen schoon te maken. Tot mijn grootste verbazing bij het schoonmaken met water en een zakdoek kwam ik dr achter dat overal waar een vlieg zat het spiegel"lak" er af was :( Ik til mn zakdoek op blijkt dat de hele zakdoen vol zit met spiegel"lak." Heb nouw een grote zwarte plek op de helm zitten.

Heb gemaild met de dealer die weer met uvex, alles nog in onderhandeling maar gaat denk ik moeilijk worden, maar ik vraag me nog steeds af hoe dit mogelijk is gweest?

(Afbeelding)


Weet niet wat je precies hebt gedaan, maar het gaat er wel erg makkelijk af bij jou :N Ik heb hier en daar wel wat mini schade plekjes waar de hardste vliegen tegenaan zijn geknald, maar tijdens het schoonmaken blijft de rest van de laag wel zitten hoor ;)

Na het rijden een nat warm doekje over het vizier heen leggen zodat alles lekker losweekt en zacht wordt, kwartiertje a half uur later alles er netjes afvegen :Y
 
mijn huidig vizier heeft daar ook last van.. wss slechte productie, mijn andere 3 die ik er op had (ook smoke dark) hadden dat niet..
 
van spec1 past er niet op maar je kan kapjes idd bestellen. is helaas tupperware dus kan kapot ja.
en als je vizier niet goed sluit kan t bestwel zijn dat door de baseplate iets te verplaatsen het vizier af te stellen is ;)
 
Wil ik net ff gaan knalle, nog geen 3km weg vielt inneens mijn zijkapje van 't vizier weg(natuulijk nimer te vinden..)
met als gevolg kapotte helm,ale ik kan 'r niet meer mee gaan rijden..
heb geen reserve liggen..
niemand niks deftig ligge dat hij nimer gebruikt?
of miss een zijkapje van een suomy gunwind replica?
kan momenteel geen helm veroorloven(een nieuwe degelijke toch niet)
f*cking baaldag weer pfff -O-

Sjongejonge, 't leven zit je niet mee he? Dat nou juist jij slachtoffer moet worden van zo'n catastrofe. Als je dit soort dingen leest snap je eigenlijk niet dat die kinderen in Afrika durven te klagen dat ze geen eten hebben en niet naar school kunnen.... Ze moesten eens weten hoe zwaar jij 't wel niet hebt... -O-

Man, plak je hoofd af met ductape en je hebt die helm niet meer nodig... Kan jij toch fijn ff een stukje blazen :+

Nu graag weer terug naar de belangrijke zaken in 't leven.... :(
 
Sjongejonge, 't leven zit je niet mee he? Dat nou juist jij slachtoffer moet worden van zo'n catastrofe. Als je dit soort dingen leest snap je eigenlijk niet dat die kinderen in Afrika durven te klagen dat ze geen eten hebben en niet naar school kunnen.... Ze moesten eens weten hoe zwaar jij 't wel niet hebt... -O-

Man, plak je hoofd af met ductape en je hebt die helm niet meer nodig... Kan jij toch fijn ff een stukje blazen :+

Nu graag weer terug naar de belangrijke zaken in 't leven.... :(

jongen....

als je niets anders weet dan dat hou dan je bek toe l*l

ik heb met kindertjes in afrika niks te maken, ik moet ook iedere dag werken om te kunne wat ik wil en ik heb 't ook al jaren alleen moeten doen.

trouwens motorrijden is belangrijk voor mij,is de enige uitlaatklep die ik nog heb, je zou voor minder gefrustreerd worden als het dan tegenslaat

ga ergens in off topic ligge lullen of zo man
:r
 
jongen....

als je niets anders weet dan dat hou dan je bek toe l*l

ik heb met kindertjes in afrika niks te maken, ik moet ook iedere dag werken om te kunne wat ik wil en ik heb 't ook al jaren alleen moeten doen.

trouwens motorrijden is belangrijk voor mij,is de enige uitlaatklep die ik nog heb, je zou voor minder gefrustreerd worden als het dan tegenslaat

ga ergens in off topic ligge lullen of zo man
:r

In de overgang ? :+

Ik heb een helm van 100 euro (nieuwprijs) en die werkt ook prima.... P.s. : Get a life als dit de enige uitlaatklep is die je nog hebt. Motorrijden is leuk maar er zijn nog zat andere dingen....
 
*gaat bewust zwijgen want hier gaat een hoop gelul van komen*

heb hier anders al meer gegrommel gezien als er eens iemand vergat zijn schijfremslot of dergelijke af te doen...

als jij weet wat goed en niet goed voor mij is zal dat wel zo zeker...

ik ga gewoon op zoek naar een 2de handse helm voorlopig

ff melden voor een slotje want :X
 
*gaat bewust zwijgen want hier gaat een hoop gelul van komen*

heb hier anders al meer gegrommel gezien als er eens iemand vergat zijn schijfremslot of dergelijke af te doen...

als jij weet wat goed en niet goed voor mij is zal dat wel zo zeker...

ik ga gewoon op zoek naar een 2de handse helm voorlopig

ff melden voor een slotje want :X

Man, iemand bood je die klepjes aan in dit topic. Gratis notabene. Take the offer en ga lekker rijden.
 
zoek dat zelf maar uit :W

problemen met mijn karakter?

trek dan maar een nummertje en ga in de lange rij staan 8-)
 
zoek dat zelf maar uit :W

problemen met mijn karakter?

trek dan maar een nummertje en ga in de lange rij staan 8-)

Ach, daar geef ik jouw de schuld niet van en ik heb er ook geen problemen mee... Zit hem gewoon in gedrag en gedrag is aangeleerd. Daar kan jij niets aan doen. Alleen op het moment dat jij het wilt zou je het kunnen veranderen. Maar zo te zien ben jij er content mee.

Plezier met je nieuwe helm en het motorrijden. :]
 
die kappies kan je los kopen (wel per setje, bedoel los van de helm :) ) had ze zelf ook nodig :P

heb zelf ook een gunwind, replica van ghoorberg :P niet dat ik trots ben op hem, gewoon mooi helmpie :P

Gr. Steven :9
 
die kappies kan je los kopen (wel per setje, bedoel los van de helm :) ) had ze zelf ook nodig :P

niet dat ik trots ben op hem,

jij bent geen echte hollander
:r |( :Z :X B| :o :N


*O* :W :Y :P ;) just kiddin'

vind ze zelf niet zo mooi van designs eigelijk die syomy's alleen de corser en de capi van mugello nu, die wil ik wel scoren ooit..

ze ogen wel heel speciaal van vorm als je ze in vooraanzicht bekijkt...
kheb er een gezien in de uk voor 100€ zelfde die ik heb, hopelijk heeft hij 'm ook in kleinere maten...
 
2 Suomy Gunwinds versleten...1 keer kapje verloren...vizier wat maar niet dicht wil blijven......nu een Shoei XR1000...ben je meteen mooi van die klepjes af..(die idd dik 50 euro per set zijn).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan