Ik ben bezig om mijn 850 af te stellen maar loop tegen een probleem wat ik niet direct kan vinden .
Het topend is helemaal uit elkaar geweest maar met dezelfde zuigers en zuigerveren terug gemonteerd .de kleppen zijn gerodeerd en alles met nieuwe dichtingen terug in elkaar gezet .
De carbs zijn ook helemaal gereviseerd en met dezelfde onderdelen terug gezet .als ik de motor start en zonder in versnelling te zetten gas open geef draaid deze helemaal zoals het moet . Als ik ga rijden hou de motor ontzetten in .
Als ik tijdens het rijden dan de choke opentrek gaat hij wel als een speer .
Veel te arm dus .
Ik heb alles reeds gecontroleerd want waarom deed hij het ervoor wel goed en nu niet meer .
Compressie op alle vier 10,5 kg
Nieuwe bougies
Ontsteking staat goed
Voorontsteking werkt goed
Kleppen staan goed
Timing staat goed
Er zit een nieuwe originele luchtfilter in
Luchtfilter sluit mooi aan in het huis
Rubbers tussen luchtfilter en carbs zijn nieuw en sluiten goed aan
Ik vind nergens valse lucht
In de carbs
Naald = 5D57
Naaldsproeier = X6
Hoofdsproeier = 115
Kleine sproeier = 42,5
Membramen zijn goed
Vlotterhoogte staat juist
carbs staan syncroon
Er moet toch een reden zijn waarom deze plots zo arm staat .
Ofwel krijgt hij te weinig benzine ofwel teveel lucht .
Als ik tijdens het rijden de benzinekraan op pri zet geeft geen verbetering .
Ik heb dit weekend er sproeiers van 120 ingezet en ook de naald een stap hoger gezet maar dan nog loopt hij te arm .
Volgend weekend eens bij mijn maat op de testbank zetten en kijken wat dat zegt , dan weet ik ineens hoeveel hij te arm loopt .
Ik heb nu al veel gezien maar dit is nu de eerste keer dat ik er ook niet wijs uit raak .
Het topend is helemaal uit elkaar geweest maar met dezelfde zuigers en zuigerveren terug gemonteerd .de kleppen zijn gerodeerd en alles met nieuwe dichtingen terug in elkaar gezet .
De carbs zijn ook helemaal gereviseerd en met dezelfde onderdelen terug gezet .als ik de motor start en zonder in versnelling te zetten gas open geef draaid deze helemaal zoals het moet . Als ik ga rijden hou de motor ontzetten in .
Als ik tijdens het rijden dan de choke opentrek gaat hij wel als een speer .
Veel te arm dus .
Ik heb alles reeds gecontroleerd want waarom deed hij het ervoor wel goed en nu niet meer .
Compressie op alle vier 10,5 kg
Nieuwe bougies
Ontsteking staat goed
Voorontsteking werkt goed
Kleppen staan goed
Timing staat goed
Er zit een nieuwe originele luchtfilter in
Luchtfilter sluit mooi aan in het huis
Rubbers tussen luchtfilter en carbs zijn nieuw en sluiten goed aan
Ik vind nergens valse lucht
In de carbs
Naald = 5D57
Naaldsproeier = X6
Hoofdsproeier = 115
Kleine sproeier = 42,5
Membramen zijn goed
Vlotterhoogte staat juist
carbs staan syncroon
Er moet toch een reden zijn waarom deze plots zo arm staat .
Ofwel krijgt hij te weinig benzine ofwel teveel lucht .
Als ik tijdens het rijden de benzinekraan op pri zet geeft geen verbetering .
Ik heb dit weekend er sproeiers van 120 ingezet en ook de naald een stap hoger gezet maar dan nog loopt hij te arm .
Volgend weekend eens bij mijn maat op de testbank zetten en kijken wat dat zegt , dan weet ik ineens hoeveel hij te arm loopt .
Ik heb nu al veel gezien maar dit is nu de eerste keer dat ik er ook niet wijs uit raak .